Stránka 2 z 3
Napsal: 04 čer 2007, 22:23
od Sintom
No jo no já to mám na Fronteře, tak u mě nebliká jen svítí.
Napsal: 05 čer 2007, 13:40
od Dave
Sintom: Zkus si ještě překontrolovat Index kod na MIDu, jestli ti tam dali ten co tam má být. To že by u autorizovanýho servisu Opel ti udělali korekci asi zapomeň, no můžeš to zkusit, ale oni někde ani neví jaký tam mají dát index.
Napsal: 05 čer 2007, 18:14
od Sintom
Už tam tu korekci mám. Je to jednodché, pokud je technik ochotnej tak je o jednoduchý
Napsal: 26 pro 2007, 14:46
od Mava
Nazdar, mě by teda zajimalo kde a jak se ta korekce provadi a kolik to stoji. Mam dojem, ze mi palub pc taky pocita priblizne o 0,4 litu mensi prumernou spotrebu. Aspon to tak vychazi podle toho, ze spotrebovanych litru mam vetsinou o 2 litry vice nez kolik ukazaje pc (na jednu plnou nadrz). Tezko se to zjistuje, protoze kazda pistole pri tankovani asi zastavi privod paliva v jiny okamzik, takze nevim, jak to presne vypocitat. Ale kdyz natankuju plnou (po cvaknuti tankovaci pistole), vsechno vynuluju a palub pc pak napr. ukaze, ze jsem vyjel 30 litru, tak pak natankuju po cvaknuti tankovaci pislotel 32 litru. Nevim, jestli palub. pc ukazuje spatne a nebo to proste zavisi spis na tech tankovacich pistolich. Jinak k tematu: hladovy oko se mi rozblika asi pri dojezdu 80 km, sviti asi od 120 a rekord jsem mel dojezd 25 km. Natankoval jsem pak plnou a vlezlo se tam 47 litu, tak tam jetse 5 bylo
Napsal: 07 led 2008, 14:28
od Mava
tak co? máte s tím někdo zkušenost??? Kde se dá ta kalibrace provést?
Napsal: 15 led 2008, 11:06
od Sintom
Ahoj, korekci ti udělaj v každým oplu přes tech 2
Napsal: 15 led 2008, 11:29
od Mava
Jakože to stojí přes dva litry???

Napsal: 15 led 2008, 13:12
od Charlie
No to myslím že nee, je to práce na 5minu, možná ani nee.
Napsal: 15 led 2008, 13:39
od Defender
No ono to není přes těch 2 ( tisíce), ale Sintom psal že ti to udělají na Opel Tech 2, čili diagnostice

.
Napsal: 15 led 2008, 15:02
od Sintom
Ahoj, nene je to jak říká tak na 5 minut + nějaký remci kolem, ale u nás třeba mají platbu po půl hodině, takže 300 Kč
Napsal: 15 led 2008, 18:31
od Mava
Super, to uz zni daleko lip

Napsal: 15 led 2008, 18:38
od Jocker
já jsem se v Brně setkal s 500 napichnuti + pulhodina prace za 300 - 800
Re: Palubní počítač - vlastnosti
Napsal: 21 led 2008, 21:59
od mi-sicek
Sintom píše:Ahoj kluci, domontoval jsme si palubní počítač a nechal nastavit index, vše funguje jak má, až na jednu veličinu DOJEZD RANGE, chci se zeptat jak se má chovat jestli je to chyba nebo vlastnost. Počítač totiž ukazuje dojezd né do prázdné nádrže ale cca do rezervy paliva (když je v nádrži ještě tak 8 litrů už to ukáže 0) Nula je tam pak ještě asi 50 Km a pak to začne psát F a stím jsme najel dalších 30 Km. Tak nevím jestli mám nechat nastavit korekci nádrže (přidat 8 litrů), nebo to nechat jak to je. Jak se to chová vám ?
Na rezervu ani nechod, nestoji to zato lebo ak by ti dosiel benzin uplne tak ti do motora da same tie humusy co su na dne nadrze......... a moze ti to cele posrat.......

Napsal: 23 led 2008, 10:57
od buno
jow a na co tam je potom palivovy filter a pokial viem tak palivo sa taha zo spodu dadrze takeze s tym bordelom to nieje celkom tak
Napsal: 25 led 2008, 16:34
od Mava
Ano, je to tak. Palivo se tak jako tak cerpa ze dna nadrze, takze je uplne jedno, jestli je nadrz plna nebo temer prazdna. Porad se palivo cerpa temer ze dna, kde se necistoty drzi bez ohledu na mnozstvi paliva. Leda, ze by ti na hladine plaval treba polystyren

Ale vetsinou tam jsou pevne castice, ktere jsou na dne a tyto necistoty zachycuje v prvni fazi sito primo v nadrzi a pak je to na palivovem filtru.