Stránka 2 z 5

Napsal: 30 pro 2007, 23:50
od RomanK
TECH 2 v Brně - tel. 777620300 Roman. Dělám všechny auta od 1997 do 2007, včetně Astra H, Corsa D, Meriva, Vectra C, Signum, Zafira B.

-čtení a mazání kódů závad
-programování ŘJ motorů
-programování indexů ostatních ŘJ
-mazání a rozpárování novějších typů ŘJ (Vectra C, Astra H, Zafira B, Corsa C,D...)
-programování dálkových ovladačů
-mazání a programování imobilizerů

Napsal: 31 pro 2007, 00:00
od Jocker
cena?

Napsal: 31 pro 2007, 11:05
od Okura
to RomanK
ty máš origo Tech2 + can sondu?
za těch 100litrů?

nebo OPCOM?

Napsal: 31 pro 2007, 11:35
od RomanK
Okura píše:to RomanK
ty máš origo Tech2 + can sondu?
za těch 100litrů?

nebo OPCOM?
Originál TECH2 s CANdi modulem a uhád jsi i cenu.

Napsal: 31 pro 2007, 11:39
od Okura
však vím, dělám v tom :D
uvažujo o OPCOMU, umí to to samé co origo, kromě toho indexování asi, ale prý na to dělaj
cena 20 litrů

řešil si ty nové radia CD30 atd..
je tam prý nějkaká Opel registrace, nevíš co to je , přispusobení kvuli Canu?
Vím jak to obejím, mám na to vybavení, ale moc sem to nepochopil proč to tam je.

Jo a máš i origo softwasry i novější verze do eepromek??

Napsal: 31 pro 2007, 11:39
od Frydex
No a cena diagnostiky u Tebe ?

Napsal: 31 pro 2007, 12:09
od RomanK
Nové rádia jsem už řešil. Je tam párování s displejem (aktivace a deaktivace ochrany proti krádeži), takže než vyndáš rádio je třeba ho resetovat a deaktivovat ochranu proti krádeži. Je k tomu potřeba security kód, TECH 2 a CANdi modul.
Co se týče vybavení softem, mám to samé co autorizák.

Cena diagnostiky u mne:
- stálým zákazníkům něco i zdarma
- mazání airbagů 100.-
- mazání chybových kódů ŘJ motoru 200.-
- mazání závad ostatních ŘJ 100.- až 200.-
- hledání závady pomocí testů akčních členů, datový snímek ŘJ motoru 300.-
- u aut s CAN mazání závad celého auta (všech ŘJ) 300.-
- programování ŘJ motoru a ostatních ŘJ je individuální, záleží na typu ŘJ, motoru a auta. Ale spíš odpovím na konkrétní dotaz na cenu (podle toho co se bude programovat).
- odstranění závady se počítá podle hodinové sazby

Napsal: 31 pro 2007, 12:19
od Okura
ok to sem chtěl vědět, díkes
aktivace a deaktivace ochrany proti krádeži, no stejně to moc dobře nevymysleli.
Mám na to vybavení jak to obejít :lol:

Napsal: 31 pro 2007, 12:59
od Okura
jo a pak po odstranění "registrace" se to musí v novém voze přizpusobovat?
Jo a máš software do jednotek? - motorových

Napsal: 31 pro 2007, 13:08
od RomanK
Ano, musí se to celé znovu naprogramovat na tři sběrnice CAN. A aktivovat ochrana proti krádeži.
Soft na jednotky mám. Je obsahem TIS2000.

Napsal: 31 pro 2007, 13:14
od Okura
nevíš jestli by šli, vytáhnout ty softy z toho programu?
stačí mi samostatné dumpy.
moc sem se v tom TISu nevrtal

Napsal: 31 pro 2007, 13:34
od RomanK
To nevím. Ale když jsem se v TISu vrtal, usoudil jsem, že je to tak chytře udělaný program, že be překladače z něj nic nedostanu. A nemá tudíž cenu s tím ztrátec čas. Ale kdo ví, třeba je někdo kdo by to rozlousknul.

Napsal: 31 pro 2007, 13:52
od Okura
docela by se to aj hodilo

Napsal: 31 pro 2007, 18:45
od PepaS
to Okura: OP-COM je vyborny a cenove atraktivni nastroj, ale v zadnem pripade neni funkcnim ekvivalentem Techu2 & TISu. Napr. menit SW v RJ neumi a nikdy umet nebude. Ne proto, ze by to autor nedokazal implementovat, ale nemel by co programovat - veskery SW pro RJ je soucasti TISu... takze pokud hodlas jit do OPu a "cipovat" RJ, tak budes zklamany.

to RomanK: vylomit SW z TISu by nemel byt velky problem. SW se musi pres seriovy port nalit do Techu2, takze tudy by vedla cesta (neprodpokladam, ze pri preprogramovavani RJ musi byt k T2 stale pripojeny PC s bezicim TISem??). Problem by nastal v okamziku, kdy by byl SW nejak kryptovany a dekrypt se delal teprve az v Techu2, to by se musel jeste vylomit firmware T2 a to by byla jina liga (re na mikru 68000). Kazdopadne by dotycny zvedavec musl mit na stole PC s TISem & HW klic & T2. Jenze co s tim SW??? Jestli by ho nejaky ladic dokazal upravit, potom by bylo jeste nutne ho dostat zpet do TISu, resp. T2 kvuli zapisu do RJ... docela dost zajimave prace, ale asi k nicemu.... nevim, jestli existuji skutecni odornici na upravu SW na Opelech.

Jestli mohu, T2 za 100k, muzes mi prosim prozradit, za kolik je udrzovany TIS s klicem? Ptam se jen ze zvedavosti.

Napsal: 31 pro 2007, 19:30
od Okura
no, ale udělám to asi jinak,
klasický flasherem, načtu si dumpy z aut a jeto
Soft mužu přehrávat třeba Galetem, ale uvažuju dost o OPCOMU.
Snad najdu za přijatelnou cenu