Stránka 2 z 6
Napsal: 02 kvě 2007, 23:19
od skren
No tak to je vostrý, ale věřím že takovou spotřebu oleje musí mít fakt jen vyrachtenej motor, jinak by ten motor mohl být celkem slušnej dvoutakt

Jinak všem velmi děkuji za jejich odpovědi a kdyby vás ještě něco napadlo,tak neváhejte a napište....stále se rozhoduji
Napsal: 03 kvě 2007, 21:46
od Bobik
Bohuzel ne jen vyrachtanej motor .. ale i uplne nova Astrule! Kamos jednu takovou poridil 1l/1500-1800km, nejdriv mu rikali ze je v zabehu a ze je to normalni s odkazem na servisku.. tak jim rekl ze tak teda ne a ze ji chce vratit, udelali mi pistni krouzky a jeste buchvi co a ted mu bere 1l/13000km, tak namisto po 15000km jezdi na vymenu po 13000km

, akorat ja tam leju kaztdejch plus minus 4000km litrik oleje 10W-40
Napsal: 03 kvě 2007, 21:49
od Bobik
Luky píše:skren píše:jeden litr oleje na 1000km? To je dost masakr ne? To tak bere stará škodovka... Není to na 10 000km?
Taky se mi nezda. 1000 mam najeto za tyden, to kdybych mel lejt 1l oleje tydne, tak asi zkrachuju

To by sla z baraku hned...
Podle toho co si napsal najedes 52tisic kilometru rocne..

To by si tak zaplatil skoro 11000Kc za olej

(pri cene 200Kc/litr) a to se vyplati...
No s tim olejem je to bohuzel smutna realita.. muze (rikam muze!) brat 1l/1000km

Napsal: 03 kvě 2007, 21:51
od spermin
manli2 píše:kromě x 16xel a vyrachtanejch motorů nebere žádnej... takže bych byl v klidu....

Bych řekl že x 16xel a vůbec 1.6 jsou podle recenzí nejpodařenější motory od OPLU u serie G.
Moje X 16XEL po 5000 Km nevidím úbytek oleje.

Dokonce i honda uvádí 1litr ale na 100 provozních hodin, To mám od servisáka
z HONDY. Jo výrobci se jistí.
Napsal: 03 kvě 2007, 22:52
od manli2
recenze nebrat....
dokonalý 1.6
- X16SZR = 75 PS
- Z16SE = 85 PS
podařený 1.6
- Z16XE = 101 PS
- Z16XEP = 103 PS
zlobivák
- X16XEL = 101 PS (ale klídek problémy dělal hlavně v efkách, vectrách) v géčkách je relativně vklidu...
neprobádanej
- Z16YNG = 97 PS LPG
Napsal: 05 kvě 2007, 16:18
od Hany
Co se týče spotřeby oleje, tak mezi výměnou nedolívám nic. Najeto 135 000 km
Napsal: 05 kvě 2007, 17:21
od Marky
No ja do stareho isuzu take nic nedolival a ted nastesti take ne, ale presto ho pravidelne kontroluji a pro jistotu vozim original flasku s olejem. Jak se rika, jistota je jistota

.
lukaskpd
Napsal: 06 kvě 2007, 17:08
od lukaskpd
ja mam 1.7TD ale je to takej lenoch kdyz se uz rozbehne tak jde celkem dobre
Re: lukaskpd
Napsal: 07 kvě 2007, 13:25
od medva1
Re: lukaskpd
Napsal: 07 kvě 2007, 19:12
od Hribek
O-ou, tak nevim, ale pod 2000 ot mi turbo nesepne nikdy, tak to je jako neco spatne? Myslim ze ne

!
Re: lukaskpd
Napsal: 07 kvě 2007, 20:25
od medva1
Hribek píše:
O-ou, tak nevim, ale pod 2000 ot mi turbo nesepne nikdy, tak to je jako neco spatne? Myslim ze ne

!
Ty cejtíš že ti sepne turbo......???????v DTi já to vůbec u svýho služebáku nepoznám krásně zabírá od spodu....měl jsem možnost projet se s klasickým TD a tam to je cejtit hodně markantně do 2tis to je líný jako prase a nad to najednou nadskočílo a začalo teprvě reagovat na přidání plynu to u toho Dti neeee

Napsal: 08 kvě 2007, 09:14
od Hribek
Jo sepnuti turba je znat, zhruba nekde pri 2200ot/min. Starsim TD(DT) jsem nikdy nejel tak nemuzu srovnavat, ale neprijde mi ze by u meho auta bylo neco vneporadku

Napsal: 08 kvě 2007, 09:27
od Marky
Ja mam se sluzebnima 1.7DTI zkusenost, ze turboefekt ma a 2.0DTI je temer bez nej. Mezi nama je to jednoho, hlavne at to jezdi za levno a bez investic do oprav

.
Napsal: 08 kvě 2007, 09:40
od medva1
Marky píše:Ja mam se sluzebnima 1.7DTI zkusenost, ze turboefekt ma a 2.0DTI je temer bez nej. Mezi nama je to jednoho, hlavne at to jezdi za levno a bez investic do oprav

.
myslíš že turboefekt je závislej na tom jestli auto je služební nebo ne

jen jsem napsal svoji zkušenost
Napsal: 08 kvě 2007, 10:04
od Marky
Ja jen, ze s 1.7DTI jsem jezdil jen ve sluzebnich

, predtim jsem mel soukrome stare isuzu 1.7TDS a tam ten kopanec take byl.