Stránka 2 z 4

Napsal: 05 dub 2007, 18:43
od Lomikar
Když sednu u kámoše do Octávky brknu do brzdy a letím hubou na sklo a z venku to vypadá že jsem jak v Autoškole.A to mám vzadu taky bubny jako já.Ale účinek brzd je nesrovnatelný bohužel v náš neprospěch.

Napsal: 05 dub 2007, 22:16
od Bobik
Holt neni Astra stavena pro babovky s lodickama, ale pro poradny chlapy s poradnejma tlapama a musi se na to dupnout aby stala :-) me to rozhodne nevadi.
Ja dotedka vidim,jak sem poprve jel v Grand Sceniku a jel jsem jak v Autoskole a to sem vezl kamosku a ty mi rikala ze jezdim jak zacatecnik :-D .. holt nenadelate nic, musite holt trosku ten pedal prislapnout no :wink:

Napsal: 06 dub 2007, 08:04
od Dveri
Takže to můžeme shrnout. Astra brzdí sice dobře, ale všechny ostatní auta brzdí prostě líp... :wink:

Napsal: 06 dub 2007, 08:19
od rychlyradim
a stejně bych astřičku neměnil.... :D ...a shrnuto velmi dobře... :wink:

Napsal: 06 dub 2007, 09:05
od Grave Digger
Teraz mením kotúče predné a zadné Sandtler + Ferrodo doštičky.Poviem Vám potom názor na zlepšenie brzdenia.No Oply brzdia super ,ale brzdy zaberajú zospodu.Išiel som na bratovej Lagune ,tak to zaberá hneď hore.Treba dávať veľký pozor pri snehu a daždi,aby sa človek nevybúral na začiatku.Treba si len zvyknúť na systém brzdenia.

Napsal: 06 dub 2007, 09:26
od AstraDTI
Dveri píše:Takže to můžeme shrnout. Astra brzdí sice dobře, ale všechny ostatní auta brzdí prostě líp... :wink:
Tak to je nesmysl. Pletes si trochu pojmy. To ze je potreba velka sila na pedalu neznamena ze spatne brzdi :roll: Moje draha polovicka ma taky s prudkym brzdenim v Astre problem (jako cestujici musim rict ze v jejim podani Astra vic zrychluje nez zpomaluje :lol: ), ale je to jen silou v noze. Me se ABS pri zadupnuti aktivuje v jakykoliv rychlosti - je hlavne otazka co prenesou pneu.

Napsal: 06 dub 2007, 12:09
od Dveri
Jasně, já to beru. Budu si muset zvyknout no :D Astra je super auťák, nejhezčí na světě 8) a jsem moc rád, že jsem si ji pořídil!!!

Napsal: 06 dub 2007, 14:00
od Saša
Já tvrdím že brzdí suprově,máš v tlaku na pedál cit.Nemám rád auta co jen lehce položíš nohu na pedál a už brzdí.V zimě to musí být zážitek.Mě to krásně přibrzduje,při větším tlaku zapíná abs. :lol:

Napsal: 11 dub 2007, 20:20
od Dejv666
přesně tak...lépe s větším tlakem na pedál než lehce a vzít hlavou o volant :lol:

Napsal: 11 dub 2007, 20:44
od Lomikar
Zigi píše: Opravdu? Máme O1 z roku 2003 a ta brzdí podobně jak moje Astra, ze začátku nic a potom už jakž takž,ale žádný ostrý nástup tam není
Fakt že jo.Pokaždé když s tím jedu tak než si noha zvykne na jinej režim tak jednou dvaktrát letím na sklo. :lol:

Napsal: 05 čer 2007, 10:39
od cica
Pánové mám Megana služební a buďte rádi za Astru. Mě vyhovují. Když potřebuji přibrzdit tak lehce šlápnout a když brzdím naplno tak musím dupnout. Megan má bvyloženě jedovky který jedou hned naplno, jak se dotknete pedálu.. Jezdím často přes ST. Moritz a tam teda Megam dostává na prdku. Po okamžitém max. nástupu brzné síly po pár kilometrech brzdý účinek rapidně klesá. Brzdy se ohřejí a pak to teda zatraceně hodně doháníte svaly na noze (mnohem více než u astry). Astra je pořád stejná..po 30km sjezdech dostáváte max. brzdové síly.

Napsal: 05 čer 2007, 17:22
od Saša
Je pravdou že nové kotouče ,kvalitní desky a je to hned o mnoho lepší ale já si i tak nestěžuju. 8)

Napsal: 11 čer 2007, 21:28
od beruna
Cico má svatou pravdu, mám podobný zkušenosti z koktávkou. Brzdy maj super nástup, ale po 5 minutách vám připadá jak v octávce z roku 67. A kvalita originál kotoučů děs. Zrovna máme jedny na pozorování po 15 000 zkroucený jak svině, a to se s tím jezdí celkem normálně.

Napsal: 12 čer 2007, 13:33
od Cidla
Opel jako celek nevvniká ostrejma brzdama, nevím čím to je jestli slabší posilovač brzdného účinku. Není to jen astra u oplika co chce těžší nohu. :twisted:

Napsal: 12 čer 2007, 17:43
od ondrazalsky
mne brzdi astra (zejmena v porovani s oktavkou) zdanlive dost slabe, nicmene mi to vubec nevadi, protoze mam radeji "davkovac brzdneho ucinku" (astra) nez kdyz pri kazdym polechtani pedalu stojim (oktavka). jezdil jsem s astrou asi 2 roky, a vzdycky mi toi pripadalo trosku divne, ze se na ten pedal musi TOLIK tlacit, aby to brzdilo - ale na podzim 2006 po vymene zadnich kotoucu+desek a prednich desek a stazeni kotoucu uz na to nemusim slapat tolik.

kdyz na to dupnu v astre nebo v oktavce (a to v xtremni situaci dupnu v jakemkoi aute uplne stejne), efekt je stejny, a pro komfort jizdy mi vice vyhovuje to ze se brzdy nekousou pri kazdem dotyku pedalu