Stránka 2 z 4
Napsal: 05 dub 2007, 18:43
od Lomikar
Když sednu u kámoše do Octávky brknu do brzdy a letím hubou na sklo a z venku to vypadá že jsem jak v Autoškole.A to mám vzadu taky bubny jako já.Ale účinek brzd je nesrovnatelný bohužel v náš neprospěch.
Napsal: 05 dub 2007, 22:16
od Bobik
Holt neni Astra stavena pro babovky s lodickama, ale pro poradny chlapy s poradnejma tlapama a musi se na to dupnout aby stala

me to rozhodne nevadi.
Ja dotedka vidim,jak sem poprve jel v Grand Sceniku a jel jsem jak v Autoskole a to sem vezl kamosku a ty mi rikala ze jezdim jak zacatecnik

.. holt nenadelate nic, musite holt trosku ten pedal prislapnout no

Napsal: 06 dub 2007, 08:04
od Dveri
Takže to můžeme shrnout. Astra brzdí sice dobře, ale všechny ostatní auta brzdí prostě líp...

Napsal: 06 dub 2007, 08:19
od rychlyradim
a stejně bych astřičku neměnil....

...a shrnuto velmi dobře...

Napsal: 06 dub 2007, 09:05
od Grave Digger
Teraz mením kotúče predné a zadné Sandtler + Ferrodo doštičky.Poviem Vám potom názor na zlepšenie brzdenia.No Oply brzdia super ,ale brzdy zaberajú zospodu.Išiel som na bratovej Lagune ,tak to zaberá hneď hore.Treba dávať veľký pozor pri snehu a daždi,aby sa človek nevybúral na začiatku.Treba si len zvyknúť na systém brzdenia.
Napsal: 06 dub 2007, 09:26
od AstraDTI
Dveri píše:Takže to můžeme shrnout. Astra brzdí sice dobře, ale všechny ostatní auta brzdí prostě líp...

Tak to je nesmysl. Pletes si trochu pojmy. To ze je potreba velka sila na pedalu neznamena ze spatne brzdi

Moje draha polovicka ma taky s prudkym brzdenim v Astre problem (jako cestujici musim rict ze v jejim podani Astra vic zrychluje nez zpomaluje

), ale je to jen silou v noze. Me se ABS pri zadupnuti aktivuje v jakykoliv rychlosti - je hlavne otazka co prenesou pneu.
Napsal: 06 dub 2007, 12:09
od Dveri
Jasně, já to beru. Budu si muset zvyknout no

Astra je super auťák, nejhezčí na světě

a jsem moc rád, že jsem si ji pořídil!!!
Napsal: 06 dub 2007, 14:00
od Saša
Já tvrdím že brzdí suprově,máš v tlaku na pedál cit.Nemám rád auta co jen lehce položíš nohu na pedál a už brzdí.V zimě to musí být zážitek.Mě to krásně přibrzduje,při větším tlaku zapíná abs.

Napsal: 11 dub 2007, 20:20
od Dejv666
přesně tak...lépe s větším tlakem na pedál než lehce a vzít hlavou o volant

Napsal: 11 dub 2007, 20:44
od Lomikar
Zigi píše:
Opravdu? Máme O1 z roku 2003 a ta brzdí podobně jak moje Astra, ze začátku nic a potom už jakž takž,ale žádný ostrý nástup tam není
Fakt že jo.Pokaždé když s tím jedu tak než si noha zvykne na jinej režim tak jednou dvaktrát letím na sklo.

Napsal: 05 čer 2007, 10:39
od cica
Pánové mám Megana služební a buďte rádi za Astru. Mě vyhovují. Když potřebuji přibrzdit tak lehce šlápnout a když brzdím naplno tak musím dupnout. Megan má bvyloženě jedovky který jedou hned naplno, jak se dotknete pedálu.. Jezdím často přes ST. Moritz a tam teda Megam dostává na prdku. Po okamžitém max. nástupu brzné síly po pár kilometrech brzdý účinek rapidně klesá. Brzdy se ohřejí a pak to teda zatraceně hodně doháníte svaly na noze (mnohem více než u astry). Astra je pořád stejná..po 30km sjezdech dostáváte max. brzdové síly.
Napsal: 05 čer 2007, 17:22
od Saša
Je pravdou že nové kotouče ,kvalitní desky a je to hned o mnoho lepší ale já si i tak nestěžuju.

Napsal: 11 čer 2007, 21:28
od beruna
Cico má svatou pravdu, mám podobný zkušenosti z koktávkou. Brzdy maj super nástup, ale po 5 minutách vám připadá jak v octávce z roku 67. A kvalita originál kotoučů děs. Zrovna máme jedny na pozorování po 15 000 zkroucený jak svině, a to se s tím jezdí celkem normálně.
Napsal: 12 čer 2007, 13:33
od Cidla
Opel jako celek nevvniká ostrejma brzdama, nevím čím to je jestli slabší posilovač brzdného účinku. Není to jen astra u oplika co chce těžší nohu.

Napsal: 12 čer 2007, 17:43
od ondrazalsky
mne brzdi astra (zejmena v porovani s oktavkou) zdanlive dost slabe, nicmene mi to vubec nevadi, protoze mam radeji "davkovac brzdneho ucinku" (astra) nez kdyz pri kazdym polechtani pedalu stojim (oktavka). jezdil jsem s astrou asi 2 roky, a vzdycky mi toi pripadalo trosku divne, ze se na ten pedal musi TOLIK tlacit, aby to brzdilo - ale na podzim 2006 po vymene zadnich kotoucu+desek a prednich desek a stazeni kotoucu uz na to nemusim slapat tolik.
kdyz na to dupnu v astre nebo v oktavce (a to v xtremni situaci dupnu v jakemkoi aute uplne stejne), efekt je stejny, a pro komfort jizdy mi vice vyhovuje to ze se brzdy nekousou pri kazdem dotyku pedalu