Stránka 2 z 3

Re: Jedná se o tuning?

Napsal: 19 říj 2016, 22:27
od Honz@

Re: Jedná se o tuning?

Napsal: 19 říj 2016, 22:38
od MAX - CZ
Jo to je ono a stav už víte. :(

Re: Jedná se o tuning?

Napsal: 20 říj 2016, 01:32
od Mojmec11
Toš já bych se toho nebál,pokud motor nějak nemlátí a není to zrezlé. Rozvody,oleje a filtry se dělají vždycky po koupi auta.(rozvody dle km/stáří nebo pokud není známo co maj najeto.) Mám rozvody pár tisíc a taky mi tam něco chrastí. :lol:
Klimu bych tedka vůbec neřešil,za chvíli bude mrznout a stejně ji nezapneš. :(
Rozhodně by to chtělo projet,ale pěkně se studeným startem,kdyby to chtělo třeba blbnout. Ale jestli nekecaj ty kilometry,tak to je ještě mladej motor. Ten dalších 150 tisíc najede. Ale je to na tobě,já jsem kombajnér,takže krátký Astry nic pro mne. A tady je spousta fundovanejch lidí co poradí :lol: :lol: :lol:

Re: Jedná se o tuning?

Napsal: 20 říj 2016, 11:33
od Astra - R@SAG
Já prodával v roce 2015 svou Astru G (Classic II) s motorem 1.4 66kW/90k Twinport za 50tis. a to letni a zimní pneu s 5mm vzorku, taky pal. PC, vyměnění všechny filtry a oléj, funkční klimu apod. najeto 113tis km. Nechci do toho moc zasahovat, ale 55 000Kč se mi zdá dost, podle toho v jakém stravu je. Investice min. cca 10tis. a to za předpokladu, že kompresor klimi je v pořsku, pokud i kompresor, tak to bude více.

Pokud by se dalo domluvit na ceně, tak snad ano, ale nejvíc bych dal 50tis.

Jinak s těma klikama máte pravdu, musel jsem je natírat přípravky na plasty cca 4x do roka, jinak byly skoeo bálé.

Rozvody u 1.6 Twinportu se doporucují 150 000km a nebo 6 let a mění se i s vodní pumpou.

Re: Jedná se o tuning?

Napsal: 20 říj 2016, 16:00
od sajmonn
No, záměrně jsem dával jenom obrázek v domnění, že je to dobrá koupě a s obavami, aby mi to někdo "nevyfouknul". Gratuluji MAX - CZ k nalezení inzerátu :D
Mám domluvené rande s autem na středu, ale potom, co napsal MAX - CZ nevím, co si o tom autě myslet. Z Prahy do Olomouce je to pěknej kus cesty. Jednak čas, jednak strach, jestli to ty starý rozvody vydržej. Na auto nějak extrémě nespěchám, ale otázka je, jestli ještě něco podobnýho najdu. Potřebuji krátkou pětidveřovou Astru, která plní aspoň EURO IV do 50 000. Co myslíte, mám se snažit o získání tohodle auta, nebo raději počkat na něco jinýho?

Re: Jedná se o tuning?

Napsal: 20 říj 2016, 16:14
od COBEIN
Nevím který z motorů montujících se do Aster G plnil normu EURO IV ale já bych být tebou raději při přihlášení/přepisu zaplatil EKO poplatek za EURO 2(3000.-Kč) než abych řešil koupí,výměnu kompresoru a naplnění klimatizace! Ale pokud máš dobré-levné kamarády mechaniky tak prosím :( .

Mimo to, na fotce mi to auto připadá jako normální švestka. To je výraz autičkářů tady v Troppau na modrou bez metalízy.- - - Jedna z nejlevnějších barev, kupovaly to většinou firmy jako služební auta.

Re: Jedná se o tuning?

Napsal: 20 říj 2016, 16:19
od sajmonn
Dodatek:
tady jsem to našel - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=16&t=10669
Takže konkrétně bych potřeboval něco s motory Z16.. (případně Z14..) a novější

Re: Jedná se o tuning?

Napsal: 20 říj 2016, 16:26
od COBEIN
sajmonn píše:
COBEIN píše:Nevím který z motorů montujících se do Aster G plnil normu EURO IV ale já bych být tebou raději při přihlášení/přepisu zaplatil EKO poplatek za EURO 2(3000.-Kč) než abych řešil koupí,výměnu kompresoru a naplnění klimatizace! Ale pokud máš dobré-levné kamarády mechaniky tak prosím :( .
EURO IV nechci kvůli ekopoplatku, ale kvůli zónám v Praze a taky do budoucna abych nemusel řešit benzín E10.

Aha, to jsem netušil. Stejně si myslím že budeš horko těžko shánět auto s EURO 4 za padesát tisíc :? . Možná Dacia Sandero převrácené přes střechu.

Re: Jedná se o tuning?

Napsal: 20 říj 2016, 22:48
od Honz@
Zony v Praze? Myslíš ty "vjezdové", o kterejch plkaj asi tři roky?

A víš o tom, že se to týká pouze nás zlobivejch/nenáviděnejch = naftovejch?

Benzín můžeš mít třeba 15 let starej a netýká se tě žádný omezení... Můžeš i do centra.

A pokud myslíš modrou zonu, tak sháněj skůtr nebo jízdní kolo, ty neplatěj :D :D :D

Re: Jedná se o tuning?

Napsal: 20 říj 2016, 23:28
od MAX - CZ
sajmonn píše:No, záměrně jsem dával jenom obrázek v domnění, že je to dobrá koupě a s obavami, aby mi to někdo "nevyfouknul". Gratuluji MAX - CZ k nalezení inzerátu :D
Mám domluvené rande s autem na středu, ale potom, co napsal MAX - CZ nevím, co si o tom autě myslet. Z Prahy do Olomouce je to pěknej kus cesty. Jednak čas, jednak strach, jestli to ty starý rozvody vydržej. Na auto nějak extrémě nespěchám, ale otázka je, jestli ještě něco podobnýho najdu. Potřebuji krátkou pětidveřovou Astru, která plní aspoň EURO IV do 50 000. Co myslíte, mám se snažit o získání tohodle auta, nebo raději počkat na něco jinýho?
Tak rozvody to vydrží. Ale ber že tyhle nedostatky a závady jsem objevil na stojícím autě. Nejel jsem s ním. Takže nevím stav podvozku, spojky, převodovky a dalšího, klidně může investice ještě o pár tisíc vylézt. Paní přiznala, že do toho auta nic neinvestovala jen jezdila. Někomu to sice nemusí vadit, jezdí dokud se to nerozsype, ale kdo mě zná, tak ví že si na stav auta potrpím a všechno bych vyměnil. Opravdu minimálně 20tis to vezme a to už se dostáváme na cenu Astry H.

Re: Jedná se o tuning?

Napsal: 20 říj 2016, 23:53
od Honz@
Mně třeba 55 za benzínový Géčko připadá hodně, a to může bejt sebenovější.
Chápu, že se asi prodá a službu udělá (ne třeba tohle konkrétní, ale jiný za 55), ale to auto je pořád generačně z roku 1998 a to mu nikdo neodpáře.

A těch prvních za 15-20 jsou mraky :D


Jak řiká Max, od zhruba 60 je poměrně velkej výběr Háček.

Re: Jedná se o tuning?

Napsal: 21 říj 2016, 07:46
od Astra - R@SAG
No a v Astře H najdeš stejná motor jako v této Astře G (Classic II), tak buď snižit cenu a nebo jít do Astra H.

Re: Jedná se o tuning?

Napsal: 21 říj 2016, 08:07
od Fuler
Kdyz tak ctu o tech cenach, tak mi v mych ocich klesa cena te moji. Mel sem za to ze ma vetsi hodnotu. Nechci ji prodavat pac je to moje prvni auto, ktere jezdi a nema problemy, tak sem to neresil.

Mam najeto zhruba 52 000 km (Kupoval jsem s 10 000 km v roce 2010 - a "jevilo" se to jako nestocene ikdyz kdo vi). V popisu mam typ a rok vyroby (v provozu od 2008)... kolik myslite ze je tak realna prodejni cena? Jak rikam neprodavam, jen se informuji na kolik se vlastne jeste ceni kdyz vynechame tzv citove-vztahovou hodnotu :-)

Re: Jedná se o tuning?

Napsal: 21 říj 2016, 09:51
od Astra - R@SAG
Pokud máš opravdu takto málo najeto a vše funguje, u tvého motoru je řetěz a tak pravděpodobně výměna nebude nutná, klima funguje a je v pěkním stavu, tak bych těch max. 50 tis. dal a to jen protože Astra G je moje srdcová záležitost.

Člověk musí brát i to, že např. první Astry J, rok výroby 2010 se dají sehnat okolo 170 tis kč. Mezi tím jsou ještě Astry H.

Otec má mou starou Astru Classic II a motorem 1.4 Twinport a letos oslaví 10 let a je nad míru spokojen, solidní spotřeba, jizdní vlastnosti, levné náhradní díly. Před pár týdny jsem měl možnost po 18měs. přesedlat s Astry J do této Astry G, je to sice obrovský rozdíl, ale pokud se staráte o auto dokonala, tak i Astra G bude dlouho sloužit. Osobně po uvedených 18 měs. v Astře J mohu vyprávět. Čím novější auto tím přestávám věřit, že Astra J vydrží to co Astra G. Naštěstí veškeré nedostatky opraveny vrámci záruky.

Osobně je možné, že ještě jednou si odkoupím Astru G od rodičů zpět, jako veterána :D :D :D :D Prostě čím míň elektroniky tím, lépe a Astra G je poslední takový model.

EDIT: Mít rodinný dům, tak bych Astru G neprodal a ponechal jako 2 auto v rodině, jen na sídlišti a ve městě to nemělo smysl.

Re: Jedná se o tuning?

Napsal: 21 říj 2016, 10:06
od COBEIN
Tady v CZ si hodně lidí myslí že je vozí rok výroby uvedený v tech. průkaze! Já ještě teď v Říši potkávám krásné zachovalé eFka a to je co říct když si Helmut nebo Erika opečovávají eFko! Myslím si, že není důležité mít nový model auta (bezpečnější o tom žádná) ale důležité je mít to starší v pořádku- CAJK!