Stránka 2 z 2

Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????

Napsal: 05 pro 2015, 09:49
od vasekpetr1
A když to celé cislo z toho alternátoru hodíš do Googlu, tak nic nenajde?

Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????

Napsal: 05 pro 2015, 14:26
od p.somik
Podle VIN čísla je u některých aut napsané, co tam bylo, aspoň by zjistil, co tam měl původně

Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????

Napsal: 05 pro 2015, 18:31
od Alzafir
Bohužel u tohoto typu je skoro jedno, jestli je to 70 nebo 100. Tyto altíky mají konstrukční problém ve šroubu, na který je napojeno silových 12V. Drát k baterce.
Ten šroub je chycený v tisícihranu chladiče regulátoru, při větší proudové zátěži se začne ohřívat a časem ten šroub vachlí v samotném chladiči. A je otázka času, než altík odejde. Běžně hoří vinutí.
Žralok by mohl vyprávět :lol:
Při repasi se velice často ušetřením za levnější regulátor naopak neušetří nic, protože vydrží pendrek.
Tohle prostě není povedený alternátor.
Už proto bych vůbec neuvažoval o menším než 100A.