Stránka 2 z 2
Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????
Napsal: 05 pro 2015, 09:49
od vasekpetr1
A když to celé cislo z toho alternátoru hodíš do Googlu, tak nic nenajde?
Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????
Napsal: 05 pro 2015, 14:26
od p.somik
Podle VIN čísla je u některých aut napsané, co tam bylo, aspoň by zjistil, co tam měl původně
Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????
Napsal: 05 pro 2015, 18:31
od Alzafir
Bohužel u tohoto typu je skoro jedno, jestli je to 70 nebo 100. Tyto altíky mají konstrukční problém ve šroubu, na který je napojeno silových 12V. Drát k baterce.
Ten šroub je chycený v tisícihranu chladiče regulátoru, při větší proudové zátěži se začne ohřívat a časem ten šroub vachlí v samotném chladiči. A je otázka času, než altík odejde. Běžně hoří vinutí.
Žralok by mohl vyprávět
Při repasi se velice často ušetřením za levnější regulátor naopak neušetří nic, protože vydrží pendrek.
Tohle prostě není povedený alternátor.
Už proto bych vůbec neuvažoval o menším než 100A.