Stránka 2 z 4
Re: *Astra K*
Napsal: 24 bře 2015, 21:33
od p.somik
nekoukáš, vypadá, že klasickým atmosférám odzvonilo. Bez turba ani ránu

, už jsou jen 1.4 a 1.2, a astra ještě má 1.6.
Zajímavé je, že v ceníku je ještě 1.8 u Zafiry, snad jen až doprodají zásoby.
Re: *Astra K*
Napsal: 25 bře 2015, 01:44
od manli2
nevěřte všemu co píše auto.cz...
Re: *Astra K*
Napsal: 25 bře 2015, 02:06
od manli2
například autobild v jednom ze svých vydání uvedl že bude zadní víceprvková náprava, pak zase že nebude...
že gtc bude pak zase že nebude... zže bude sedan
že opc bude mít 2.0 turbo s výkonem přes 300 koní atak dále a tak dále.... na druhou stranu i ta 1.6 turbo s výkonem přes 280 koní to e jeden z nejvíýkonějších motorů...
jediný co je jistý je že první bude 5dvířko, pak kombík ac pak se uvidí... a jisté je žec kombi se bude vyrábět pouze v agglii a v polsku i to že astra půjde ve stopách corsy takže vám tvar karoserie bude hodně povědomí...

Re: *Astra K*
Napsal: 25 bře 2015, 20:34
od Radoš 92
1.8 jde objednat v Zafiře B, před nějakou dobou ten motor vrátili. Mít prašule, tak beru Zafiru B v plné a s 1.8 motorem.
Re: *Astra K*
Napsal: 26 bře 2015, 08:16
od p.somik
Ale Zafiru B už asi Radku neobjednáš, nejsou ani mezi skladovými vozy, a ten motor 1.8 není nikde v konfigurátoru, je jen v ceníku Zafiry Tourer.
To mě by spíše zajímal ten 1.6 SIDI, podle papírových specifikací (papír ale může snést vše) má zajímavé hodnoty. Jen sjem zvědav na životnost a poruchovost. Připadá mi to, že se automobilky snaží do motorů vždy přidat "něco" aťse to samo pokazí, ať mají kšeft.
Re: *Astra K*
Napsal: 26 bře 2015, 08:28
od Vojta
přesně, kolik automobilek už se spálilo s rozvodovejma řetězama a stejně je tam furt serou, přitom řemenovej rozvod je levnější jak na výrobu tak na servis a není problém ho dimenzovat na 150tis km kdy sou řětězy vytahaný jak trenky a stejně je musíš měnit...
Re: *Astra K*
Napsal: 26 bře 2015, 11:23
od Astra - R@SAG
Zafira B skončila výrobu v červenci 2014. Jedině že by někde byla ještě jako předváděčka.
Re: *Astra K*
Napsal: 26 bře 2015, 16:23
od p.somik
Ale jsou hezky chytří, vymyslí závady, se kterýma se nedá jezdit, rozvody, předírající ventily, změkčená sedla apod. Opel se snaží dostat zpět na lepší místo v prodejnosti, tak snad nové motory a převodovky něco vydrží.
Re: *Astra K*
Napsal: 06 kvě 2015, 10:03
od Hardy
http://www.auto.cz/opel-astra-2016-nejc ... m=facebook
- chcel by som zvýrazniť jednu vec:
"U kompaktního Opelu se staly adaptivní tlumiče už samozřejmostí a novinka na tom nebude nic měnit,
bude možné pořídit i pohon všech kol,
dvouspojkovou převodovku nebo adaptivní tempomat. "...
Re: *Astra K*
Napsal: 06 kvě 2015, 10:31
od Astra - R@SAG
Tak to je pěkné až 200kg dolů, jen si nemohu pomoc, moc se mi ta Astra K nelíbí, Astra J je pěknější

. toď můj názor a že má pár kg nadváhy, no zase vypadá pěkně robusně a já se v ní cítim hodně bezpečně. No jsem zvědav na dodáváné potorizace, ale 1.0 77kW to by byla asi katastrova, ikdyž v nové Corse to je v pohodě, ale Astra je větší a tam bych to nebral.
Re: *Astra K*
Napsal: 06 kvě 2015, 17:01
od p.somik
Re: *Astra K*
Napsal: 06 kvě 2015, 18:10
od Hardy
Tak v komentároch na auto.cz to redaktorovi pekne nakladajú že to len skopčil a dal do translatoru kde mu to aj zle poprekladalo. Niekto tam citoval originálny text kde písali práve že astra nebude mať vzadu multilink ani 4x4

.
Re: *Astra K*
Napsal: 06 kvě 2015, 18:40
od jerry mouse
Tych minus 200kg sa mi moc nechce veriť, realne by mohlo byť okolo 100-130kg ale 200kg dole na 1300-kilovom aute je riadne makačka!
Re: *Astra K*
Napsal: 07 kvě 2015, 07:57
od p.somik
Že by to počítali bez motoru ??

Re: *Astra K*
Napsal: 07 kvě 2015, 12:45
od Joska
....počítají s hubený i řidiči
