Stránka 2 z 2
Re: Elektricke trampoty ZA
Napsal: 13 bře 2015, 18:29
od marvys
Tipuji na nějakou chybu při přehození pojistkové skříně v motorovém prostoru

.
Re: Elektricke trampoty ZA
Napsal: 13 bře 2015, 19:15
od jerry mouse
Bolo to v poistkovej skrini ale nakoniec to nebolo samotnou skrinou ale nejakou zvláštnou oxidáciou v spojeni z kontoxom to robilo danú šarapatu na viacerých dôležitých poistkách, po ich výmene za nové všetke problémy zmizli. Proste to bola taka blbosť že človeka by to jednoducho ani nenapadlo ked sú poistky ok! Včera večer ked som objavil zapojenie a ich zmysel tak mi hned v hlave ukazovalo ako jediný spoločný problém, ráno po ich kontrole a výmene sa hned všetko rozblikalo ako na kolotoči!
Re: Elektricke trampoty ZA
Napsal: 14 bře 2015, 15:15
od vasekpetr1
Měřák napětí už byl objeven...

. Vizuální kontrola pojistek většinou příliš nepostačuje.
Re: Elektricke trampoty ZA
Napsal: 14 bře 2015, 16:04
od jerry mouse
No napadlo by ta premeriavať napätie ked tam boli tie poistky od nova už asi 12rokov, a zvlašt ked raz to šlo a raz nie. Poistky som celkovo behom 2-3dni asi 3x vytiahol a založil naspäť tak som v kontaktnu plochu poistiek nemal ani najmenšiu nedvôveru. Pišem to len preto že sa to môže stať komukoľvek aby nemusel hned rozobrať pol auta ako ja! Taktiež pri poruche štartovania ked netoči štarter tak som prišiel na jednoduchu fintu-kontrolu či je to chybou štarteru alebo spínačky pripadne jeblej poistky ako v mojom pripade.

Vaškú ked som zakladal vlákno tak som houby vedel o funkčnosti a schéme toho sporného Fuse-boxu, až kym som ju neobjavil v tvojom prispevku,

tak mi všetko razom dávalo väčší zmysel.
Re: Elektricke trampoty ZA
Napsal: 14 bře 2015, 16:10
od vasekpetr1
Ale od toho je právě ten měřák potřeba, aby sis ověřil přítomnost napětí.
Re: Elektricke trampoty ZA
Napsal: 14 bře 2015, 16:15
od jerry mouse
...žiaľ ja som näpätie premeriaval iba na spínačke.

Re: Elektricke trampoty ZA
Napsal: 14 bře 2015, 16:40
od Alzafir
Po osobní zkušenosti doporučuju zkoušečku!!!
Už jsem kdysi měřil na jednotce chlazení, voltmetr ukazoval 12V, ale při zátěži zkoušečkou tam rozhodně 12V nebylo. Voltmetr má podstatně větší vnitřní odpor, takže obvod nezatíží.
Pro kontrolu napájení, v obvodu pojistek, jedině zkoušečku
