Stránka 2 z 7

Napsal: 10 dub 2006, 15:24
od Vojta
Jarda píše:urcite ho zkus. misto nafty v power a je to ok.

neodjedes ani z benzínky :lol: :lol: :lol:
koukám že nesleduješ trh s PHM! 8) už je nějakej měsíc na trhu shell diesel power -> udajně to má taky zázračný účinky jako v-power od stejného producenta :P

Napsal: 10 dub 2006, 15:25
od Princ William
Vojta píše: koukám že nesleduješ trh s PHM! 8) už je nějakej měsíc na trhu shell diesel power -> udajně to má taky zázračný účinky jako v-power od stejného producenta :P
naftu fakt nesleduju. tak sorry :lol:

Napsal: 10 dub 2006, 20:37
od M&R
Já jezdil taky na V-power, když chci víc, dám jí i V-power plus. A nemůžu si to vynachválit. Jde podstatně líp za plynem a vyšší rychlost zvládá na menší otáčky. Ale nemám to ověřené, jak řekl Vojta, je to subjektivní názor. Teď třeba tankuju na Alfa station a řekl bych, že tam je benzín taky dobrej. Možná proto, že tuhle pumpu zaváží němci (total elf). :D :D

Napsal: 26 dub 2006, 21:52
od Blixoa
M&R píše:Já jezdil taky na V-power, když chci víc, dám jí i V-power plus. A nemůžu si to vynachválit. Jde podstatně líp za plynem a vyšší rychlost zvládá na menší otáčky. Ale nemám to ověřené, jak řekl Vojta, je to subjektivní názor. Teď třeba tankuju na Alfa station a řekl bych, že tam je benzín taky dobrej. Možná proto, že tuhle pumpu zaváží němci (total elf). :D :D
proboha jak ti muze auto zvladat vyssi rychlost na nizsi otacky ? to ti ten benzin rovnou i upravuje prevodovku ?

Napsal: 27 dub 2006, 07:18
od M&R
Já netvrdím, že to tak je, já mám prostě takový pocit. Taky jsem napsal, že to je SUBJEKTIVNÍ HODNOCENÍ :!: :D

Napsal: 27 dub 2006, 10:21
od Rado
Blixoa píše:
M&R píše:Já jezdil taky na V-power, když chci víc, dám jí i V-power plus. A nemůžu si to vynachválit. Jde podstatně líp za plynem a vyšší rychlost zvládá na menší otáčky. Ale nemám to ověřené, jak řekl Vojta, je to subjektivní názor. Teď třeba tankuju na Alfa station a řekl bych, že tam je benzín taky dobrej. Možná proto, že tuhle pumpu zaváží němci (total elf). :D :D
proboha jak ti muze auto zvladat vyssi rychlost na nizsi otacky ? to ti ten benzin rovnou i upravuje prevodovku ?
Neskusal som ho, skor sa mi zda pravdepodobnejsie ze to ma hlavne psychologicky efekt ale mozno raz skusim.
Zmena moze byt aj tym ze nahodou potom clovek ide v inom pocasi (skor sa zahreje motror) alebo na inych cestach ... alebo s vetrom v chrbte ;)

Napsal: 02 lis 2007, 14:27
od ondrazalsky
znovuoteviram tema, u mne to souvisi se spotrebou - posledni 3 nadrze byly totiz za: 6,4 (to je u mne bezna spotreba), pak za 7,2 a posledni za 7,8 (jezdim porad stejne, tankuju porad totez u OMV). motor se chova porad stejne (no, mozna MALOUNKO lenivi, ale to je spis subjektivni pocit souvisejici s tou zvysujici se spotrebou), jen ta spotreba jde nahoru. tak jsem predevcirem vzal "obycejny" vpower95tku, ze dam 2-3 nadrze a uvidi se. jezdim porad zhruba stejne trasy, tedy udaje o spotrebe bude objektivni. zkousim to ted (s tim novym benzinem) trosku vic honit, denne to vytahuju na jednom asi 2km useku 160 - 180 (ok, pro nektere z vas to je normal, ale ja se SVYM autem jezdim nastálo cca kolem 120), at se to trosku protahne. uz vcera se mi zdalo, ze se to na tech 180 dostalo mnohem hladceji nez bych cekal, a mozna by to jelo jeste dal, ovsem i tohle muze byt subjektivni... o vysledcich aspon kolem spotreby budu kazdopadne informovat

Napsal: 02 lis 2007, 14:31
od ondrazalsky
M&R píše:Já jezdil taky na V-power, když chci víc, dám jí i V-power plus. A nemůžu si to vynachválit. Jde podstatně líp za plynem a vyšší rychlost zvládá na menší otáčky. Ale nemám to ověřené, jak řekl Vojta, je to subjektivní názor. Teď třeba tankuju na Alfa station a řekl bych, že tam je benzín taky dobrej. Možná proto, že tuhle pumpu zaváží němci (total elf). :D :D
imho tohle je hovadina - pomer otacek / rychlosti vozu je prece pri kazdem rychlostnim stupni PEVNE DAN, resp. zmenit se da snad jen pouzitim kol (pneu) s jinym obvodem. spis bych uvazoval ve smyslu "jede to rychlejc i kdyz nemam plyn TOLIK SESLAPNUTEJ", ale to se dost tezko meri...

Napsal: 02 lis 2007, 15:01
od Cidla
to ondrazalsky: mám stejný motor co ty ale na 6,4l na 100 je pro mě sci-fi :roll: ...má nejnižší spotřeba byla 7,5 ať beru jakýkoli benzín a jezdím jakkoli..nechápu tyhle rozdíly mezi stejnýma motorama.... :evil:

Napsal: 02 lis 2007, 19:37
od Jocker
Podle me je do 6,5 velmi realne ale jen při delsích cestach, ted jsem byl v italii a prumer jsem mel 6,36l/100km najeto 1714 km. Jeli sme vetsinou dalnice - 110-120, a pak pres cortinu d´ampezzo a zase dalnice domu. z Brna jsem vyjízdel s plnou Vpower, pak jsem bral po trochach podle ceny v italii a rakousku a pak zase po vicko vpower v brne...

Napsal: 13 lis 2007, 09:16
od ondrazalsky
takze prvni nadrz s v-powerem (95tkou) za 7,4. a to jsem shodou okolnosti jezdil abnormalne hodne po meste a nijak "na spotrebu". uvidime dalsi. subjektivni pocit je ze to trosku lip tahne, ale to je fakt osobni pocit.

Napsal: 25 lis 2007, 10:47
od ondrazalsky
druha nadrz s v powerem za 8.1 litru (opet stejny jizdni rezim). hm... uvidime dal. kdyz uz tak hlidam tu spotrebu, tak jsem vypozoroval zajimavou vec - ze rucicka ukazatele na palubovce ma celkem nerovnomerny "chod", prvni 1/4 nadrze (mysleno od plneho tanku) ukazuje ubytek paliva pomalu (brano samozrejme v pomeru k ujetym km), pak cca do 3/4 to "ubyva" rychleji a posledni cca 1/4 zase celkem pomalu. takze od 1/4 do cca 3/4 ukazatele to ukazuje ubytek paliva jako bych jezdil za snad 10 litru. zvlastni.

Napsal: 25 lis 2007, 11:35
od rychlyradim
ondrazalsky píše:druha nadrz s v powerem za 8.1 litru (opet stejny jizdni rezim). hm... uvidime dal. kdyz uz tak hlidam tu spotrebu, tak jsem vypozoroval zajimavou vec - ze rucicka ukazatele na palubovce ma celkem nerovnomerny "chod", prvni 1/4 nadrze (mysleno od plneho tanku) ukazuje ubytek paliva pomalu (brano samozrejme v pomeru k ujetym km), pak cca do 3/4 to "ubyva" rychleji a posledni cca 1/4 zase celkem pomalu. takze od 1/4 do cca 3/4 ukazatele to ukazuje ubytek paliva jako bych jezdil za snad 10 litru. zvlastni.
jj tak to mohu potvrdit také :roll:

Napsal: 25 lis 2007, 12:05
od Jocker
mě se tedka stala takova celkem zajimava vec, kdyz jsem odchazel za auta vecer, tak jsem mel rucku nekde kole 1/4. rano prijdu do auta nastartuju, a hle rucka je v cervenem poli, ale pritom nesvitila kontrolka... po cca 4km se ruck posunula do spravne polohy.

Napsal: 25 lis 2007, 16:03
od HonzaL
To je zcela normální,dělá to u všech Aster.