Stránka 2 z 2

Re: Motor zhasíná, nestartuje

Napsal: 29 led 2015, 08:18
od Alzafir
Já si naopak myslím, že to je v pořádku.
Kostra je pořád kostrou, tu jednotka nehlídá, nespíná. Kostru si natáhneš odkudkoli ( vynechme, že jsou dané body, kde to je vhodné více, či méně).
Jednotka spíná palivové čerpadlo přes relé, zároveň přes toto relé napájí vstřiky. A to jsou záležitosti +12V.
Takže jestli tu kostru natáhl od jednotky, nic tím nezkazil.
Mám za to, že tu vzniklo to nerozumění v tomto:
Mikz píše:... ecu odpojovala palivové čerpadlo. Stačilo přivést kostru odjinud ...
Ve skutečnosti ECU neopojovala nic, jen chyběla kostra. Efekt je stejný.
Pokud teda skutečně napojovali novou kostru a ne plusový kabel čerpadla na +12V a trvalou sběrnu 15 ( napětí po otočení klíčku- poloha II), to by byl pochopitelně průser.

EDIT:Oprava po Dennyho upozornění, které následuje za tímto příspěvkem.
To co jsem psal, by bylo v pořádku, kdyby ovšem Mikz kostrou myslel skutečně kostru a ne řídící signál jednotky pro relé palivového čerpadla. Pak je to průser, se vším všudy, co psal Denny.
Sice jsem to psal pro jistotu i na konci, tohoto příspěvku, nicméně lidi bacha na to, co děláte!! Nebo vám dělají :cry:

Re: Motor zhasíná, nestartuje

Napsal: 29 led 2015, 09:43
od denny
Aleši,mýlíš se.To relé mu právě zapl natvrdo po zapnutí klíčku \15\a tím čerpadlo běží aniž by se točil motor.
Jednotka tu kostru pro relé spouští\A53pin\ až když má signál ot motoru.

Re: Motor zhasíná, nestartuje

Napsal: 29 led 2015, 10:57
od Alzafir
Už jsem to pochopill, mluví o kostře, co není kostra :!:
To mě dostalo.
Takže to je jasné, předchozí příspěvek mažu pro nesmysl. :?: