Stránka 2 z 3

Napsal: 21 úno 2007, 21:35
od Marky
Asi to tak bude, ale rozdil treba 1litru se u motoru musi projevit, nebo ten snimac ma toleranci plus/minus autobus.

Napsal: 21 úno 2007, 21:40
od AstraDTI
Ta kontrolka se rozsviti az kdyz tlak oleje klesne na opravdu malou hodnotu (matne si vzpominam ze ta hodnota byla radove nizsi nez normal) - ma to odhalit poruchu cerpadla. Koneckoncu kdyz klesnou otacky hodne pod volnobeh tak se rozsviti ... nebo tesne po nastartovani muze chvilku svitit.

Napsal: 21 úno 2007, 22:28
od Charlie
Jo přesně tak, po nastartování může chvíli svítit, než se okruh natlakuje. Třeba nissan to má u teréního Pick-Upa vyřešeno ještě kontrolkou hladiny oleje a pokud ho je opravdu málo, že by mohlo dojít k poškození motoru, tak motor zastaví.

Napsal: 21 úno 2007, 22:35
od AstraDTI
Charlie píše: Třeba nissan to má u teréního Pick-Upa vyřešeno ještě kontrolkou hladiny oleje a pokud ho je opravdu málo, že by mohlo dojít k poškození motoru, tak motor zastaví.
Hmm, tak treba Nissan Almera se s chuti zadre... Prej i Murano v trilitru je zrout oleje jako blazen. Koupit si takhle drahy auto a po 1tkm dolejvat litr oleje - to by me kleplo.

Napsal: 21 úno 2007, 22:43
od Charlie
AstraDTI píše:Hmm, tak treba Nissan Almera se s chuti zadre... Prej i Murano v trilitru je zrout oleje jako blazen. Koupit si takhle drahy auto a po 1tkm dolejvat litr oleje - to by me kleplo.
No mi máme doma toho Pick-Upa 2,5Di a tam olej vydrží od výměny po výměnu a to už je 4 roky starej, ale byli problémi s neorigo filtrem. No a teď to vypadá že je v tahu palivový čerpadlo, tak ho zatím zkoumají a dali tam jedno co vyndali ze soutěžáka. A jestli bude totál v tahu tak pálka za 100 litrů.

Napsal: 22 úno 2007, 16:35
od Milhi
No budu to za chvili davat chlapcum do Opelu na olej na chladicku a na svicky tak se mi na to podivaj :wink:

Napsal: 23 úno 2007, 14:35
od Saša
Mě taky při vyřazeném stupni a prudším průjezdem zatáčkou olejová kontrolka mrkne ale u mě to značí spodní hranici oleje,po doplněni na horní rysku to nemrká než ho ovšem autko zase spapinká .

Napsal: 24 úno 2007, 15:42
od HonzaL
STAN.CHAD píše:Mě taky při vyřazeném stupni a prudším průjezdem zatáčkou olejová kontrolka mrkne ale u mě to značí spodní hranici oleje,po doplněni na horní rysku to nemrká než ho ovšem autko zase spapinká .
Prosím Tě,kolik Ti motor žere oleje?Já mám ten samý a od výměny do výměny nedolévám ani kapku a to mám najeto asi 120000Km.

Napsal: 26 úno 2007, 10:00
od Saša
Na 1000km asi 0,5 l oleje ale mám nekde nahoře menší únik,jak bude lepší počasí chystám se motor umýt a zjistit místo úniku.

Napsal: 26 úno 2007, 19:51
od Trdlo
Nahoře? To jedině teda těsnění pod víkem, nebo gufera na vačkách....

Napsal: 03 kvě 2007, 08:33
od Laser
Mám dotaz,

čidlo tlaku oleje signalizuje pouze pokud je malý tlak, nebo si hlídá i horní mez?

Napsal: 03 kvě 2007, 16:18
od Saša
Hlídá jenom spodní hranici,ale je třeba hlídat olej na měrce aby neblikala vůbec. :roll:

Napsal: 03 kvě 2007, 17:03
od spermin
Laser píše:Mám dotaz,

čidlo tlaku oleje signalizuje pouze pokud je malý tlak, nebo si hlídá i horní mez?
Čidlo tlaku hlídá pouze tlak oleje. Svícení je velmi nebezpečné, pokud
pouze blikne, nehrozí porucha, ale je nutno co nejdříve doplnit hladinu
oleje. Hrozí nebezpečí, že čerpadlo nasaje vzduch, a než opět nasaje olej
může dojít hlavně při vyšších otáčkách a při zatížení motoru k zadření a
vzniku velké destrukce součástí motoru.
Mi se toto stalo naštěstí u ŠKŮDKY. tam to spravil pilník a šmirgl.
P.S. OLEJ BY NEMĚL SVÍTIT ANI BLIKAT!!!

kontrolka

Napsal: 15 kvě 2008, 08:46
od Francesco
Taky mi občas blikne kontrolka tlaku oleje, většinou když auto stojí nebo se rozjíždí na jedničku. Po přeřazení kontrolka zhasne. Přesně jak se praví v manuálu, po zvýšení otáček kontrolka zhasne. Oleje je tam dost, tak to asi bude čerpadlo?

Napsal: 16 kvě 2008, 20:34
od Miro Palko
Tiež mi blikala kontrolka tlaku oleja. Pri cca 100000 km (2.0 Di) aj po výmene oleja a pri max množstve keď sa zohrial, tak už na voĺnobehu svietila - prestala až keď som zdvihol otáčky na cca 1200/min. Bol vadný snímač tlaku oleja - prišiel som na to tak, že som mal už od oleja špinavý aj konektor. Jeho výmena to spravila - nový snímač cca 150KČ. Treba ale zhodiť celý spodný kryt motora.