Stránka 2 z 2

Napsal: 18 bře 2007, 22:23
od diesel
Ty,ale to neni nikde odřeno,normálně to kvete pod lakem,todle měl můj děděk na Vasilovi z roku 1970,zhruba před 5.lety ho prodával.
Ono to nebude v údržbě,ale proto že se zkrátka šetřilo na výrobních nákladech,byl jsem s tím u oficiálního dealera,a servisní technik mi říká že má podobný problém,ale že ho taky Importér spláchl.
Kde to jsme na nějakém tureckém tržišti,asi si koupil Vasila (kočkolapa) jako měl děděk :wink:

Napsal: 18 bře 2007, 22:36
od diesel
Vojta,první příspěvek je překlep je to blatník a dveře-pravá strana,takoví zakazníky jako ty bych chtěl mít,a myslím že přelakováním se to nezlepší,ten díl se musí vyměnit a nalakovat :idea:
Ono to auto vypadá komplexně pěkně,ale i co jsem ptal známých co mají Astru nebo ji měli,tak říkali že drobná koroze je běžná.
Co se týče spotřeby porovnávám spotřebu TDI a DTI s tou 1.7 se dá jet na spotřebu(mimo město),ale na dálnice to není,teď jsem najel 1000 km a vyšla mi průměrná spotřeba 6.2l-nechápu ty výkyvy.

Napsal: 18 bře 2007, 22:40
od santik
To bude asi tym ze TDI mas 66 alebo 81KW a 1.9 motor.A DTI je 1.7 55kw.Ked chces na dialnicu tak si mal kupit 2.0DTI alebo 2.2.
Aj ja mam na zafire koroziu ale na 7-8 rocne auto si myslim ze to nieje nieco strasne.NEhovor ze nemas VW od kamienkou a bez korozie.

Napsal: 19 bře 2007, 14:25
od Arwy
Ja mám 6 a pol ročné auto a bez korózie. A to musím priznať že na laku je vidieť že už má niečo za sebou. Dokonca na dverách spolujazdca je malý kúsok odlúpenej farby (plech nepoškodený – bez ďubky) a nehrdzavie to.

Napsal: 19 bře 2007, 14:43
od manli2
diesel píše: Ono to auto vypadá komplexně pěkně,ale i co jsem ptal známých co mají Astru nebo ji měli,tak říkali že drobná koroze je běžná.
Co se týče spotřeby porovnávám spotřebu TDI a DTI s tou 1.7 se dá jet na spotřebu(mimo město),ale na dálnice to není,teď jsem najel 1000 km a vyšla mi průměrná spotřeba 6.2l-nechápu ty výkyvy.
njn s 55kW (59) na dálnici při týhle váze můžeš bejt rád za 6 litrů... :wink:
věc koroze neni.... ;) neplést dobu před astrou g a po ní... jinak ochtavky fabky a podobná pakáž rezne stejně jako astra... :wink: a hlavně neříkej že ne.... :wink: :wink:

Napsal: 19 bře 2007, 15:28
od A.P.
Moje astra je ročník 98 a po korozi ani náznak. Ale astru s korozí na lemech atd. jsem už viděl

Napsal: 31 bře 2007, 15:43
od Tomino
Ja mám caravana z r.2000, napřední kapotě jsou ďubky od kamínku, ale koroze ne. Na 5.dveřích mám na laku puchýře pod pod oknem-pod gumou. Dělá se to ještě někomu u caravana?

Napsal: 31 bře 2007, 15:57
od Broky
Já na svém karavanu mám problém se zadním lemem na straně řidiče, na druhé je dobrý... když jsme to koupil, už tam byli bublinky pod barvou, obrousil a nalakoval a vylezlo to zase, rozhodl jsem se to udělat pořádně, koupil antikorozní základ, vše vybrousil až na plech, nebylo tam ani náznak koroze, použil 2 vrstvy základu, nechal proschnout pár dní než jsem stříkal barvu ve třech vrstvách a vylezlo to po měsíci znovu, opět bubliny pod barvou... nechápu, jinde žádnou korozi

Napsal: 31 bře 2007, 16:08
od Tomino
Já jsem taky jinak bez koroze, jenže na ty moji jsou ty puchyře už pod gumou zadniho okna a ještě kousek pod ní. Tam se to bude spravovat pěkně blbě :(

Napsal: 31 bře 2007, 20:46
od milosh
Broky píše:Já na svém karavanu mám problém se zadním lemem na straně řidiče, na druhé je dobrý... když jsme to koupil, už tam byli bublinky pod barvou, obrousil a nalakoval a vylezlo to zase, rozhodl jsem se to udělat pořádně, koupil antikorozní základ, vše vybrousil až na plech, nebylo tam ani náznak koroze, použil 2 vrstvy základu, nechal proschnout pár dní než jsem stříkal barvu ve třech vrstvách a vylezlo to po měsíci znovu, opět bubliny pod barvou... nechápu, jinde žádnou korozi
mam to samy, ale na druhy strane, na opravu se chystam, tys to delal doma jo?

Napsal: 09 dub 2007, 10:03
od Petrik
Zdar přátelé! Mám už čtvrté auto a když k tomu přičtu i otcova auta, vyjde mi pravidlo - čím víc na autě lpíš, tím víc se to sere (omlouvám se :oops: ) Je to paradox, ale z okolí vím, že kdo jen jezdí a občas se podívá, jestli ještě něco maže, nemá problém. O podnikových autech už ani nemluvím.
Jinak k té korozi, na zadních lemech jí mám také, ale na podzim jsem ji lehce obrousil, abych nesundal zbývající pozink, důkladně odmastil a natřel dvakrát klasickou základovkou. Přes to stříkl dvakrát motip na podvozek a vystříkal dutiny horkým! voskem (rezistin). Tak uvidím.
Na předchozí astře G jsem je obrousil důkladně celé a bylo to ještě horší.

Napsal: 18 dub 2007, 01:41
od Vata
no vidíte, já měl Asconu z 86 po dědkovi z garáže. když jsem jí kupoval, tak mi všichni řikali, že to do dvou let shnije. a co se stalo? NIC. pak jsem měl Astru F z 96 a taky nic. teď mám Astru G z 99 a taky nic. :D je to prostě kus od kusu a né o Opelu. 8)

Napsal: 18 dub 2007, 07:02
od manli2
a tady máte důkaz že sem měl s reznutím oktávky pravdu... ;) http://manli2.rajce.idnes.cz/octavia_joroze/

Napsal: 16 črc 2007, 11:15
od ondrazalsky
hosi myslim ze koroze laku je prkotina proti korozi podvozkovych dilu, ja jsem mel kdysi na kadetu totalne shnile podbehy atd atd

ted po shlednuti manliho fotek se musim opravit - prave tyhle "male" veci ktere jsou vetsinou schovane pod tapecem kobercema atp muzou byt casem dost neprijemne, kdyz to clovek neohlida proleze to zevnitr ven a to je pak prave to casto zminovane PROREZIVENI.