Stránka 2 z 3

Re: Vyhřívání sedadel

Napsal: 31 říj 2014, 23:39
od Kosa02
Děkuju... zítra to ještě skusím testnout a dát tomu víc času :)

Re: Vyhřívání sedadel

Napsal: 31 říj 2014, 23:53
od vasekpetr1
Zapalovač je z pojistky F3.36 (15A), my se bavíme o F3.37 (20A). Tebou zmiňovaná F2.37 neexistuje (potenciál pro skupinu pojistek pod F2 je z trvalých 12V) - asi překlep.

Re: Vyhřívání sedadel

Napsal: 01 lis 2014, 09:07
od Kosa02
Ano, překlep.. omlouvám se. Zkontroluju je ještě pořádně.

Re: Vyhřívání sedadel

Napsal: 01 lis 2014, 10:18
od Vojta
Nemam u sebe schemata, ale nejde to i přes relé aby to nehřálo (nežralo proud) když startuješ? U háčka to tak je a relé se tam musí přidat když se vyhřívání dodělává.

Re: Vyhřívání sedadel

Napsal: 01 lis 2014, 10:43
od Kosa02
Tak podle schématu co je na předchozí stránce tam relátko není.. ono to asi bude připojené na větvi, kde se při startu motoru odpojí proud.
Nicméně.. teď sem se od toho vrátil.. pojistky sou tam všechny akorát pojistka tažného na pozici č.33 je jediná pojistka, která není zapojená a víc volných patic na pojistku tam prostě není.. (Přikládám obrázek pojistek).
Zkusil jsem odpojit konektor pod sedačkou a změřit přímo co tam jde a nejde.. Z těch čtyř drátů.. byly kostra, 12V po zapnutí klíčku, 12V po otočení ovladačem do pozice jedna a poslední nějaký signální drát s 0,1V .. takže šťáva tam pravděpodobně jde..

Re: Vyhřívání sedadel

Napsal: 01 lis 2014, 10:51
od Vojta
tak můžou bejt dečky v řiti, ale zas je divný že by nešla ani jedna sedačka

Re: Vyhřívání sedadel

Napsal: 01 lis 2014, 12:05
od Kosa02
No právě.. to si taky říkám..

Re: Vyhřívání sedadel

Napsal: 01 lis 2014, 13:06
od vasekpetr1
Pokud je napájení v pořádku, tak teď už jedině měřit na vlastním regulátoru pod sedačkou, jestli není některá dečka přerušená. Sedák a opěradlo jsou zapojeny v sérii, tak nemůže být někde rozpojený konektor mezi nimi? Prolez to pořádně.

Re: Vyhřívání sedadel

Napsal: 01 lis 2014, 15:05
od Kosa02
To je taky pravda.. pokusím se zkontrolovat všechny konektory na tom 8)

Re: Vyhřívání sedadel

Napsal: 01 lis 2014, 20:36
od Kosa02
Jo.. chtěl sem se ještě zeptat, netušíte, jaký přibližně odpor by ty "vyhřívací dečky" měly mít? .. kdyby byla přerušená to vím.. nekonečnej ale kolik cca má funkční..

Re: Vyhřívání sedadel

Napsal: 01 lis 2014, 20:52
od vasekpetr1
Není jasné, že je přerušená, může to být problém krom topnic i v regulaci nebo v termostatu - vezmi schema a proměř, co se dá.
Toto jsi četl? Jsou tam i obrázky, bohužel bez hodnoty topnic. Předpokládám, že tu krabičku s regulátorem tam máš a i zapojenou.

Re: Vyhřívání sedadel

Napsal: 01 lis 2014, 22:11
od Kosa02
Ano, četl. Já neříkám, že je jasné, že to je přerušené ale chtěl sem vědět jestli mám čekat nějakou určitou hodnotu odporu nebo jestli to má vodivost jako drátek (0,2Ohm.. ). Krabičku regulace tam mám je tam všechno co by tam být mělo. Zítra to proměřím horem dolem :lol: a snad na něco příjdu 8)

Re: Vyhřívání sedadel

Napsal: 02 lis 2014, 12:10
od Kosa02
Tak proměříno.. dečky jsou opravdu v pořádku obě dvě sedačky měly kolem 4Ohmů což ujde. Regulátor dostává i správné signály od ovladače.. pravděpodobně to bude v teplotním regulátoru. Na řidičově sedačce byl nekonečný odpor a na spolujezdcově bylo 13,4KOhm ale po zapnutí to skočilo na nekonečný odpor také..
Takže asi moje poslední otázka.. :D dá se to někde oficiálně nebo neoficiálně sehnat tyto NTC snímače do sedaček..? Popřípadě jak je vyměnit.. myslím, že tu vlastně někde návod na odčalounění byl.

Re: Vyhřívání sedadel

Napsal: 02 lis 2014, 12:30
od vasekpetr1
A když ho proklemuješ (to NTC čidlo - aspoň na chvíli), tak ta sedačka topí?

Re: Vyhřívání sedadel

Napsal: 02 lis 2014, 16:54
od Kosa02
No zkoušel jsem místo toho NTC čidla připojit samotný odpor nejdřív 1,5KOhm potom 10KOhm (Myslím, že 10KOhm se považuje za teplotu 20stupňů aspoň u motoru) a měl sem tam trojku na ovladači.. A přišlo mi i po té chvilce, že se teplota trošku změnila.. ale měl sem to tam jen chviličku.. (Příští víkend tam ten odpor přidělám pořádně abych ho nemusel držet a skusím to znovu.. tenhle víkendu už nejsem doma).

Potom jsem ještě zkusil prostě na tvrdo z té 20A pojistky přímo na vyhřívací dečky (Mělo by to být to samé jako když dám pětku na ovladači) a můžu říct, že asi po minutě (každých cca 15s pauza, déle sem si fakt netroufnul to držet) se to opravdu o něco ohřálo.. znatelně to bylo teplejší. (Odběr byl kolem 8A při nastartovaném motoru).
Myslím, že to je skoro jisté.. jen vymyslet co udělat s tím čidem..