Stránka 2 z 15
Re: Rarova OPiCa ll Z20LET
Napsal: 23 pro 2013, 17:31
od Absinth
No právě proč dát výkon dolů?
Co píšeš tak nejsou žádné díly typu chiptuning z aukra za 2000kč ale tuning po stojí peníze a né málo a je to tuning co má smysl, kvalitní díly.
O odstrojení zpět do série bych uvažoval až tehdy co bych chtěl auto prodat. Pak auto prodáš v sériii a hračky prodáš zvlášť a utržíš peníze ne-li více než kdybys prodal komplet. Ono takovéto upravené si komplet koupí jen někdo kdo po tom cíleně jde, takže sorta klientely se zmenšuje zatímco sériovku si třeba koupí i Fanda z Horní dolní protože se mu líbí.
Takže nedowngrandovat ...
Re: Rarova OPiCa ll Z20LET
Napsal: 23 pro 2013, 20:33
od Vojta
Tady Franta z horní dolní

Re: Rarova OPiCa ll Z20LET
Napsal: 23 pro 2013, 20:59
od brian29
sabelt:
ked ti poviem ze je v tom aute uz druhy blok motora lebo ten prvy nevydrzal dlhodobe zatazenie motora tak by si si to aj ty rychlo rozmyslel ked zistis ze tento motor Z20LET sa da zohnat najlacnejsie za 1000E a to ked na nejaky niekde natrafis v dobrom stave tak mozes predavajucemu bozkavat ruky aj nohy...
par rokov uz robim z oplami a viem ako to chodi... a ja som osobne mam doma vsetky veci na prerobenie na seriu. a ostatne veci na upravu na povodny vykon 285 koni si necham doma a ked budem mat naladu tak sa zavrem do dielne kupim si par piveciek a mozem kludne prerabat celu noc a este budem mat radost ze si to mozem robit a v klude.... ano veci mam pouzite nakolko som za posledne 2 roky kupil dve coupecka turbo na nahradne diely...
kebyze tie veci doma nemam a nemam dielnu k dispozicii tak urcite by som si nekupovat toto auto ale pockal by som si na nejaku seriovku a vysmiaty by som sa vozil na nej.
dalsia vec je ze chcem to prerobit lebo chcem aby sa na tom frajerky nebala jazdit. lebo na coupecku co som mal pred tym jazdila z radostou (ano bolo to zhodou okolnosti tiez Z20LET) a v tomto sa boli sadnut za volant.
to je zatial z mojej strany vsetko. a len pre informaciu som strasne lenivy takze prerabka na seriu bude mozno trvat este docela dlho....

Re: Rarova OPiCa ll Z20LET
Napsal: 23 pro 2013, 20:59
od brian29
sabelt:
ked ti poviem ze je v tom aute uz druhy blok motora lebo ten prvy nevydrzal dlhodobe zatazenie motora tak by si si to aj ty rychlo rozmyslel ked zistis ze tento motor Z20LET sa da zohnat najlacnejsie za 1000E a to ked na nejaky niekde natrafis v dobrom stave tak mozes predavajucemu bozkavat ruky aj nohy...
par rokov uz robim z oplami a viem ako to chodi... a ja som osobne mam doma vsetky veci na prerobenie na seriu. a ostatne veci na upravu na povodny vykon 285 koni si necham doma a ked budem mat naladu tak sa zavrem do dielne kupim si par piveciek a mozem kludne prerabat celu noc a este budem mat radost ze si to mozem robit a v klude.... ano veci mam pouzite nakolko som za posledne 2 roky kupil dve coupecka turbo na nahradne diely...
kebyze tie veci doma nemam a nemam dielnu k dispozicii tak urcite by som si nekupovat toto auto ale pockal by som si na nejaku seriovku a vysmiaty by som sa vozil na nej.
dalsia vec je ze chcem to prerobit lebo chcem aby sa na tom frajerky nebala jazdit. lebo na coupecku co som mal pred tym jazdila z radostou (ano bolo to zhodou okolnosti tiez Z20LET) a v tomto sa boli sadnut za volant.
to je zatial z mojej strany vsetko. a len pre informaciu som strasne lenivy takze prerabka na seriu bude mozno trvat este docela dlho....

Re: Rarova OPiCa ll Z20LET
Napsal: 23 pro 2013, 21:30
od jerry mouse
Sabelt čitaš mi moje myšlienky, je to proste obyčajna genocida, lepšie už bolo predať cely motor alebo ho vymeniť za obyčajny LET chodz aj z menšim doplatkom, mať taky to motor v takom to malom diablikovy tak ver že by som oprašil prdel nejednej RS-ke!

Re: Rarova OPiCa ll Z20LET
Napsal: 23 pro 2013, 23:09
od brian29
vojto ty si paaaaan

Re: Rarova OPiCa ll Z20LET
Napsal: 23 pro 2013, 23:26
od sabelt
Tak konec koncu je pravda ta, ze sis koupil auto Ty a muzes si s nim delat co ches, treba na zadnich sedackahc si udelat grill
Ale dle meho nazoru je to hloupost :-/
Tak at ti plany vyjdou
Kazdopadne oplik peknej
M.
Re: Rarova OPiCa ll Z20LET
Napsal: 24 pro 2013, 00:54
od Absinth
Tady je někdo vztahovačnej....
Tak aby nedošlo k omylu
Auto v sérii se prodává líp než v tuningu , tudíž auto v sérií takové auto si koupí vztahovační vojtové, fandové z HD , mlaďáci i lidi středního věku.

Re: Rarova OPiCa ll Z20LET
Napsal: 24 pro 2013, 01:07
od NesteaCZE
Myslím si, že autíčko már nádherný! Jak vzhledově, tak motorově, spousta lidí by Ti to záviděla a dělají co mohou, aby měli aspoň část z toho, co na tom autě máš... Myslím, že dělat na tom už jakékoli větší úpravy, ať už na víc nebo na míň je opravdová škoda, protože do toho auta už byl určitě vražen nemalý peníz, pořádně si to zvaž, jestli Ti to stojí za to. Jestli chceš něco s menším výkonem, tak není problém mrknout po něčem jiném... a ty budou levnější, takže Ti zbude na úpravy, které by se Ti líbili. Podle mého je opravdová škoda toho, co chceš udělat... jenom můj názor

je to tvé auto

Re: Rarova OPiCa ll Z20LET
Napsal: 24 pro 2013, 01:37
od NesteaCZE
příspěvek mimo téma...
Re: Rarova OPiCa ll Z20LET
Napsal: 24 pro 2013, 02:04
od Hardy
NesteaCZE to si musíš robiť prdel.

Vieš načo si sem dal odkazy? Nie na celý motor ale len na upravené sanie vzduchu. Adame a len tak ďalej odstrojuj, chcel by som na leto poriadny IC

.
Re: Rarova OPiCa ll Z20LET
Napsal: 24 pro 2013, 09:25
od brian29
chlapci chlapci pekne sa nam tu rozprudila debata co ma velmi tesi
hardy nerob si moc velke nadeje lebo uz stojis v rade na intercoler... mozno ani nebude na predaj ked sa to nepodari spravit na seriu. mozno sa naserem a dam to do garaze a kupim si na jazdenie combo b 1.4

Re: Rarova OPiCa ll Z20LET
Napsal: 24 pro 2013, 09:45
od NesteaCZE
Re: Rarova OPiCa ll Z20LET
Napsal: 24 pro 2013, 11:12
od Vojta
já když sem sháněl opc tak sem z výběru rovnou vyloučil auta s upraveným motorem, stačilo že to mělo exterier tuzing, ale to že jsem ujetej na vše "origo" je o mě asi známo
Re: Rarova OPiCa ll Z20LET
Napsal: 24 pro 2013, 11:34
od ZoD
sak to dela kvuli frajarke boji se vykonu
a jde i o to že na cestách CZ/SK nemá extra výkon v kombinaci s kamenným podvozkem smysl když jsem svůj vůz poslal k zemi došlo spíš k degradaci trakce jak to skákalo akorát zatáčky to řezalo.