Stránka 2 z 2
Napsal: 10 čer 2006, 21:44
od Vojta
no já bych to nechtěl už jenom kvůli spotřebě, ale uznávám že je to komfort
Napsal: 11 čer 2006, 16:15
od RRAAFF
Podělat se samozřejmě může, záleží na předchozí údržbě. pokud je dobrá, není se čeho bát. Jednou jsem jezdil na Omeze A a měla kolem 400tkm a automat v pohodě. Na našem starém Citroenu XM se podělal, ale právě proto, že majitel neměnil olej.
Teď mám Vectru B manuál, ale automat je automat. Je třeba ale počítat s tím, že se trošku zhorší dynamika a zvýší spotřeba ( tak o litr). Nutnost měnit olej.
Někde se uvádí, že převodovka má doživotní náplň ( to ale znamená tak 100tkm).
Napsal: 09 črc 2006, 20:54
od milosh
Tady se taky dobre debatuje o automatu
http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugi ... .php?55553
spotreba motoru 1.6 16v s automatem 8l po Praze to jde ne?
Napsal: 09 črc 2006, 22:00
od wlcak
Automat je prostě o pohodě. Otec jezdí jedinně v automatu. Ale když chceš aby to jezdilo rychlejc, tak jedinně se silnějším motorem. Ale co jsem koukal, tak poslední automaty co se vyrábí, mají skoro stejnou dynamiku a menší spotřebu.
DSG
Napsal: 27 črc 2006, 14:24
od Blixoa
Tojo posledni automaty uz nejsou automaty jaky byli driv. jso to robotizovany primo razeny prevodovky se dvema spojkama. ma to treba nova aktavka a jiny novejsi vw. dokaze to zrychlit z 0 na 100 rychlejc nez prumernej ridic a stejne tak spotreba je az o 0,3l nizsi. jezdil sem s tim a je to pekny, ale nema to takovej ten plynulej chod. je proste cejtit ze tam neco radi. Nejlepsi jsou podle me CVT prevodovky, ktery maj jen o neco vyssi ztraty nez primorazene prevodovky. Je to vlastne remen na dvou kuzelovych remenicich. jezdil sem s tim a funguje to prazvlastne. obcas se stane ze auto zrychluje a pritom otacky nestoupaji. je to takovy zvlastni, ale naprosto plynuly, v automatickym rezimu si to radi jak chce po uplne malejch skocich, nebo jde prepnout na poloatomat s virtualnimi 5ti stupni.