Stránka 2 z 4

Re: tuning motoru

Napsal: 19 črc 2013, 23:08
od LuisVostrel
A reálný turbo ? :D

Re: tuning motoru

Napsal: 19 črc 2013, 23:16
od Mikerc
Dej si tam turbonátor :D minimálně 80kw to přidá (irony on)

http://www.sportovniautodoplnky.cz/otto ... urbonator/

Re: tuning motoru

Napsal: 19 črc 2013, 23:19
od pejee
všechno jde, když se chce 8)

Re: tuning motoru

Napsal: 19 črc 2013, 23:22
od LuisVostrel
Co to ? :D To vidim prvně :D

Re: tuning motoru

Napsal: 19 črc 2013, 23:34
od Mirdas
škoda, že to nebude dělat psssssst :-(

ale toto taky přidá na restekpu
http://www.youtube.com/watch?v=00LPlHDP98Q

Re: tuning motoru

Napsal: 19 črc 2013, 23:40
od LuisVostrel
:D :lol:

Re: tuning motoru

Napsal: 20 črc 2013, 01:00
od Míííla
za kolik tu 6ti kvaltku a chci ji udelat do kratka um to mam se znamim ozkousene a na 5 to ma luxus vykon fakt brutal a db bilas to sani sem nasel asi za 4000 myslim budu delat ostre vacky odlehcit setrvak vetsi ventyly do toho ta prevodovka jina jednotka jina spojka a vstriky a predelavka vejfuku na duplex ciste 60mm roury+ 2x remus. luxus vykon brutalni zvuk a moc to stat nebude xDD max 10 tis

Re: tuning motoru

Napsal: 20 črc 2013, 01:05
od pejee
jojo ty srandisto, ty budeš tak tahat kačera po dvoře a ne "brutál tjůnink" :lol:

Re: tuning motoru

Napsal: 20 črc 2013, 10:06
od RomanK
6ti kvalt je za pusu...35tis Kč.

Re: tuning motoru

Napsal: 20 črc 2013, 11:01
od Shuya
Tak vezmime to na ovinu, z 1400 tahat vykon je dost oprus a nikdy stoho nebude nic poriadne, ak tak velmi ches nieco zivsie tak swap aspon na 101hp 1.6 16v. alebo uz potom nieco poriadne 2.0 T 2.0 hladky 150hp verziu nie ten ecotec. 4klapka s priemerom klapiek 40mm sa da zohnat pomerne lacno na strankach ako rallybazar a pod. ale nieje to take lahke, k 4 klapke potebujes upravit mapu v RJ , a nisom sity ci seriova jednotka doseba necha zasahovat az takto . Pri turbe to mas podobne, az nato ze na seriove vnutro mozes fukat max tak 0,7 aby to zvladlo seriove vnutro ( odskusane) treba vymyslet privod, odvod oleja do turba, znovdy, uprava rj , teoreticky, malo by to ist aj bez upravy rj , u mazdy to tak slo( original turbo motor a nevedel otom ze je preplnany) . ci pri 4 klapke alebo turbe narast individualne 40 HP or less. ozivit to ozivis aj vyfukom, sanim, lepsim privodom studeneho vzduchu, liznutim zotrvaku a citelne bude poznat ze to jazdi o kusok lepsie. na 1.4 by som ale skor nic neriesil a vozil sa, kym neklakne a potom kupil silnejsie auto alebo aspon polovinu auta s motorom ;)

Re: tuning motoru

Napsal: 20 črc 2013, 12:09
od LuisVostrel
Sání od Dbilas stojí 40tis, ne 4 :D

Ale je pravda, že do tohoto motoru se nevyplatí tolik investovat. Opravdu třeba líp vyřešit sání, kvalitní výfuk nebo tak, ale rvát do toho desetitisíce je nesmysl, to uže je lepší si koupit OPCčko :)

Re: tuning motoru

Napsal: 20 črc 2013, 12:17
od manli2
opc má každej druhej německej důchodce :D 1.4 turbo ne :D

Re: tuning motoru

Napsal: 20 črc 2013, 12:31
od LuisVostrel
To je taky fakt :lol: ale kdo by do toho tolik investoval...

Re: tuning motoru

Napsal: 22 črc 2013, 07:15
od Míííla
to musite nejdriv zy tisice mit a skuste koukat po netu kdyz chcete delat neco na aute a pokavt clovek nema dost znamosti tak je jasny ze udela hovno a pokud si vetsinu neumi udelat sam tak to zaplati vy joudove xDD musite se trosku odhodlat k tomu predelat auto a ne ze todle stoji tolik a todle tolik na to nemam pritom nabrousit vacky a stocit setrvak umi kaznej blb a hlvne to sou ty nejlevnejsi veci a jezdit z motorem ktrej ma kazdej vocas podle serie je na kkt to nejede

Re: tuning motoru

Napsal: 22 črc 2013, 07:16
od Míííla
a ono se to lehce keca kdyz jezdis na naftu ty nemas co tunit