Stránka 2 z 3
Napsal: 27 úno 2007, 22:51
od diesel
Aktualizace:najel jsem 650 km-dotankoval doplna a spotřeba 5.2 l/100 km-to není zrovná super výsledek že
Kolik vam bere 1.7 DTI a jak řadíte ta spotřeba se mi moc nelíbí,super by bylo tak 4.5 l/100 km

Napsal: 28 úno 2007, 11:29
od AstraDTI
Vzdyt kombinace je udavana 4.8l. Jestli s tim jezdis po Praze tak co bys chtel vic?
Napsal: 28 úno 2007, 17:34
od Hany
Přidám se,
Tak co se týče vytáčení za studena, nejdu nad 2500 ot. Řazení všeobecně kolem 2000 - 2500, podle situace, samozřejmě pokud potřebuju rychle se někam vecpat tak to jde ke 3000. Ale jezdím spíš na spotřebu. Na nádrž najedu tak 950-970 km. kombinovaná.
Napsal: 28 úno 2007, 21:24
od diesel
Hany,to ti to teda bere jako mně(dojezd na do sucha),jsem docela zklamaný vůbec to nejede a bere mi to jen o 0,3 l méně než Golf PD.
P.s.když chcu někoho předjet tak musím zablikat aby zpomalil
P.s.2 kolik máte najeto s 1.7 DTI (Isuzu) a jsou nějaké problémy s vstř.čerpadlem?
Napsal: 01 bře 2007, 15:17
od Hany
Je to věc názoru já jezdil před tímto vozem s benzínem, 1.6, 1.4 a můžu říct, že toto je ,,žihadlo,, už jsem to tu někde probírl, a někdo se toho chytil, že je to kravina, je to můj subjektivní dojem, pokud na to šlápnu, jede to a pokud jedu na spotřebu tak 950 km je víc než hezké. co víc bych si přál? záleží v jaké rychlosti někoho předjíždíš? Pokud je to ve 150 tak je jasné, že už to pokulhává. Já se přiznám, že jeda ze slovenska jsem to zkusil, co to dá a jeda od Popradu je tam mírné stoupání, říkám mírné, tak jsem to rozpálil ke 170 a zkoušel, jestli ještě bude aktivní pedál plynu a světe div se , při 170 pokud ještě šlápnu na plyn. pedál, tak ještě by to jelo. Jsem max spokojen až na ty součastné muchy. Najeto mám 129 000 km
Napsal: 01 bře 2007, 17:35
od Maranelo
Ja pri normalnej jazde preradujem pri 2000 otacka... pri trochu razantnejsej tocim do 2500-2800 viac mi netreba... Spotreba vynikajuca aj po meste aj mimo... Auto je chipnute a najväčši tah je od 1500 otacok takze do tych 2000 mi to uplne staci... mam 2.0 Di X20DTL
Co sa tyka WV a TDI pumpa díza, tak su to vykonovo dobre motory ale boh varuj ked sa nieco poserie... a v mojom okoli sa to kazi neako az dost casto... tie motory su potom na servis a udrzbu pohroma.. len ja poznam 5 co by uz Pumpa díza nekupili... radsej klasicke TDI
Napsal: 01 bře 2007, 17:42
od AstraDTI
Maranelo píše:Ja pri normalnej jazde preradujem pri 2000 otacka...
Kolik ti toci dvojka kdyz z jednicky preradis pri 2000? Ja musim jet 20km/h aby dvojka byla na lehce zvysenem volnobehu ... pracovni otacky i pro DTLko jsou 1750-2500. V tom se shodnu treba i s takovou autoritou jako je Yper z OCR ... IMHO to dost podtacite.
Napsal: 01 bře 2007, 18:33
od Maranelo
Neviem kolko toci... pozriem a dam vediet... ale mne to fakt staci pri tych 2000 na diesel v poho... diesel je aj inac sprevodovany... 500 otacok pri diesli to ako na benzine 1000... ja ked sadnem do ocovej astri 1.4 tak tam preradujem minim. pri 2500 az 3000.... ale u mna v poho na 2000
Napsal: 01 bře 2007, 20:30
od Maranelo
Pri radeni z jednotky na dvojku pri 2000 otackach 20km/h...
Z dvojky na trojku pri 2000 ot. 40km/h
Z trojky na štvorku pri 2000 ot. nieco cez 50 myslim...
Napsal: 01 bře 2007, 20:38
od Hany
to Maranelo, to jsi sem na tyhle stránky dával Ty, ohledně toho chip tuningu? Jen že je to firma taky z Košic a je to zajímavá cena. A shodou okolností máš taky udělaný chip tunn... . To jen okrajově pro zajímavost.
Napsal: 01 bře 2007, 20:41
od AstraDTI
No takhle sem jezdil snad jen v 1.5dci - zadnej jinej diesel co jsem ridil by tohle bez protestu nezvladnul

DTLko neznam, takze nemuzu soudit. Ja na spotrebu moc nehledim, takze jezdim tak aby motor jezdil v optimu a ja mel vzdy k dispozici dost vykonu - s nizkejma otackama moc neexperimentuju.
Napsal: 01 bře 2007, 20:49
od Maranelo
Ano ja som tu pisal ohladne chiptuningu.... Chcel by si dat chipnut aj ty?
Ja som max spokojni... Zhodou okolnosti ta firma patri mojmu kamosovi...
Takze cena sa da dohodnut... Dokonca to roby aj mimo KE... Viete sa dohodnut a niekde sa stretnut a on ti to spravy....
Co sa tyka tych otacok... Di to zvlada pohode... takto jazdim ked sa nikam neponahlam... ale zase dostane aj zabrat... treba povimetat pavucinku...

Akurat pred chvilou som bol na 50km ceste mimo KE a trochu som to prebeholl... je tu jedna krasna rovinka a tam to ide na 180KM... Stvorka v pohode 140Km pri 4000 otackach....

Napsal: 01 bře 2007, 21:57
od Hany
Maranelo píše:Ano ja som tu pisal ohladne chiptuningu.... Chcel by si dat chipnut aj ty?
Ja som max spokojni... Zhodou okolnosti ta firma patri mojmu kamosovi...
Takze cena sa da dohodnut... Dokonca to roby aj mimo KE... Viete sa dohodnut a niekde sa stretnut a on ti to spravy....
Co sa tyka tych otacok... Di to zvlada pohode... takto jazdim ked sa nikam neponahlam... ale zase dostane aj zabrat... treba povimetat pavucinku...

Akurat pred chvilou som bol na 50km ceste mimo KE a trochu som to prebeholl... je tu jedna krasna rovinka a tam to ide na 180KM... Stvorka v pohode 140Km pri 4000 otackach....

Přiznám se, že co se týče toho tuningu, tak o tom uvažuji, je to za dobrou cenu. Jen musím vyřešit problém s tím tlakováníkm a vodou na podlaze, jak jsem již uváděl v jiné sekci.
Napsal: 08 bře 2007, 16:07
od diesel
Aktualizace:byl jsem nespokojen s 5.2 l/100km a je to tu 5.88(ujeto 250 km a doplněno doplna),jestli uvažujete o chipu tohoto motoru tak to opravdu nechápu-chipovat dieslovou sekačku
Každopádně z dlouhodobého hlediska to u mně dlouho nebude,uvažuji o 2.2 DTI
Napsal: 09 bře 2007, 16:17
od diesel
Během včerejška jsem najel 300.km po dálnici,jel jsem zhruba pořád 120 a dle palivoměru,to bere méně,tipoval bych tak 4.8 l/100-mám ručičku na první čárce od celé nádrže.
P.s.kolik vás tady je co máte 1.7 Dti(Isuzu i Opel motor)
