Stránka 2 z 2

Re: Problem z palivem

Napsal: 05 čer 2013, 13:06
od Jirka D.
Pokud by si lil čisté E85 na neupravený motor pak se můžeme bavit o možnosti podpálení ventilů.
Tak tuto službu ti také časem udělá 100okt N98 to jede super :lol:


Někdy to pomůže, ale někdy to zničí motor je to AG na N95 ale časem se to projeví ne hned ne hned. Známej měl letecký benzín (benzín s příměsema pro vyšší číslo okt) a také to míchal a jak mu to jezdí super a pak ten motor, ten dopadl vše podpálené. No prostě se 1,6 16v a první 1,8 16v GM nepovedlo vychytat chyby.

a pak se na forech řeší kucí mám hlučný motor špatné starty atd. jezdil jsem na 100okt N98 aby to bylo čisté r.v.1999 najeto 150 tis km a ve finále má najeto 350 tis a tim je vše dokonáno.

Je to můj názor, komu se to nelíbí, at tam leje co uzná zavhodné. Do AG patří N95

jak se píše na opc renbau:
většina problémů vzniká nevhodnými adetivy nebo vysokooktanovim benzinem

Re: Problem z palivem

Napsal: 05 čer 2013, 13:52
od Marťasek
No to už jsme někde jinde. Víš co je vlastně letecký benzín? Já ano, jelikož jsem s ním měl hodně let co dočinění a ujišťuji tě, že tohle nalít do Gčka či Zafiry = rychlá smrt. I když popravdě, naše stará škoda 105 S na to doslova "lítala" 6 let a motor byl v cajku.

Jinak nikdo tady o čistém E nemluvil psal jsem že to má dát 1ku1.

Už ale odbočujem od tématu a na mou otázku jsi mi stejně neodpověděl..

Re: Problem z palivem

Napsal: 05 čer 2013, 14:00
od Jirka D.
Marťasek píše:No to už jsme někde jinde. Víš co je vlastně letecký benzín? Já ano, jelikož jsem s ním měl hodně let co dočinění a ujišťuji tě, že tohle nalít do Gčka či Zafiry = rychlá smrt. I když popravdě, naše stará škoda 105 S na to doslova "lítala" 6 let a motor byl v cajku.

Jinak nikdo tady o čistém E nemluvil psal jsem že to má dát 1ku1.

Už ale odbočujem od tématu a na mou otázku jsi mi stejně neodpověděl..
Okopčil jsem absinthovu větu o čistém E85 koukni se.

Letecký benzín ano vím, strýc má letadlo cesnu, maj to vedle Knížáka ten jim to znepříjemnůje tento koníček. Po 2 světové válce měli benzín 77 - 92 okt dle země + příměsy.
jezdil s tím ve favoritu a raketa to byla řádná :mrgreen:
Od tématu se odbočilo to jo.

Re: Problem z palivem

Napsal: 05 čer 2013, 14:04
od Jirka D.
Jirka D. píše:
Marťasek píše:Ještě mi odpověz, co mudrc myslel tím, že se "rozhodí čidla"? Víš strašně by mě zajímalo jak se rozhodí :mrgreen:
no jestli to píšu správně je to čidlo klepání, detonační při 100 okt benzínu jede motor super, ale pak je hlučnější a to už se někde řešilo jako čidlo klepání.
tady je odp.

Re: Problem z palivem

Napsal: 05 čer 2013, 19:38
od spermin
E = :D :D :D :D :D
letecký je ÚPLNĚ o něčem jiném.
no taky může mít že mu při polovině, je li tam doopravdy přisává vzduch. to škubání vypadá na nedostatek paliva.

Re: Problem z palivem

Napsal: 06 čer 2013, 08:25
od Jirka D.
jj to jsem mu psal do SZ kontrola pal systému jestli není poškozen , ale spíš to vidím na špatné nebo korodující výstup a vstup na nádrži pod sedačkama.