Stránka 2 z 3
Napsal: 23 led 2007, 18:01
od RRAAFF_
Tak ono každý motor žere olej, ale některý třeba tak málo, že to nemusíš v podstatě na měrce poznat.
Napsal: 23 led 2007, 18:21
od Marian
U nás v bazaru stojí nádherná 3dveřová černá Astra 2.0DTi Sport v plný výbavě r.v. 2000 za 142000,- nebo 147000,- teď to nevím
Napsal: 23 led 2007, 18:21
od milosh
Broky ty ses teda tuner, auto s vykonem a neslysnym motorem vymenis za chrochtaka co nejede
U jetyho auta to je jedno, ale stejne bych dyzla koupil kdyz najedu min. 30tis rocne

Coz nenajedu, tak jsem rad za tichej benal s automatem.
Ale kazdej sme nakej

Napsal: 23 led 2007, 18:29
od AstraDTI
milosh píše: chrochtaka co nejede
ten byl dobrej

jestli 2.0DTI nejede, tak nevim co dela jedna-svestka
Napsal: 23 led 2007, 18:51
od milosh
AstraDTI píše:milosh píše: chrochtaka co nejede
ten byl dobrej

jestli 2.0DTI nejede, tak nevim co dela jedna-svestka
ale on psal o 1.7

Napsal: 23 led 2007, 18:55
od AstraDTI
Vsichni ho tu lamou na 2litrik

Napsal: 23 led 2007, 18:58
od milosh
AstraDTI píše:Vsichni ho tu lamou na 2litrik

tak asi neumim cist
Broky píše:Jasný... uvidím...
Právě koukám na parametry 2.0 a 1.7 DTi a vypá to líp pro tu 1.7 55kW, udávaná spotřeba je 6,2 / 4,1 / 4,9 a u dvoulitru je to 9,0 / 5,6 / 6,9 a to je dost rozdíl... uvidím ještě, ale myslím že vyhraje ta 1.7... hold oželím zrychlení a dám přednost úspoře
Napsal: 23 led 2007, 19:02
od Broky
Mám známého mechanika a ten mi právě doporučil motor 1.7 a 2.0 prý ne, že tam je náročnější na údržbu, je poruchovej a je tam problém se vstřikováním paliva, já tomu moc nerozumím...
Každopádně co mám teď tu 1.6 16V tak to táhne až nejdřív od tří a půl tisíce otáček což je na prd a nad čtyři tisíce to nevytáčím při běžné jízdě...
Opravdu nevím...
Napsal: 23 led 2007, 19:08
od manli2
Broky píše:Každopádně co mám teď tu 1.6 16V tak to táhne až nejdřív od tří a půl tisíce otáček což je na prd a nad čtyři tisíce to nevytáčím při běžné jízdě...
to je logické když je to 16 ventil a má to vrchol točivýho momentu u 4000 ot....

aby ti to táhlo vodspodu tam musíš mít 8V... jedno jestli benál nebo tam to

Napsal: 23 led 2007, 19:14
od AstraDTI
No levnejsi na udrzbu asi ta 1.7 bude. Ale jedine co bych se u ty 2.0 bal je ze by si mohla brat olej, ale to je stejna pisnicka jako u 1.6.
Diesel ti s tvym stylem bude dokonale vyhovovat - obzvlast ta 2.0 tahne odspodu (1.7 nema tak sirokej rozsah rozumne pouzitelnejch otacek).
Ja osobne bych si 1.7 do rodinyho kombiku nekoupil kvuli nedostatecnymu vykonu, ale to je jen muj subjektivni nazor.
Napsal: 23 led 2007, 19:18
od AstraDTI
manli2 píše: aby ti to táhlo vodspodu tam musíš mít 8V... jedno jestli benál nebo tam to

Jestli myslis tim "tamto" turbonaftu, tak nesouhlasim. Tam zalezi predevsim na parametrech tjurba.
Napsal: 23 led 2007, 19:27
od AstraDTI
milosh píše: tak asi neumim cist
ten dvoulitr mi prijde jako dobrej kompromis.
Ja keby som teraz kupoval diesel tak buď 2.0 DTI,
2.0DTI 74kw - doporucuji
Cemu na slove "lamou" nerozumis

Broky
Napsal: 23 led 2007, 20:45
od freeKevinM
Pridavam sa k nafte 2.0 DTI - je to fajn svezeniii.
Este jeden detail - ak najazdis dost km, ma vyznam aj to, ze to ma rozvodovu retaz a nie remen ako ine motory. A ak sa trochu o to staras,ta retaz vydrzi.... (vymena rozvod. remena stoji celkom dost, a interval vymeny nenatiahnes....)
Napsal: 23 led 2007, 20:52
od Marky
Z povzdali sleduji Vasi, debatu a jak prisel milosh hned je tu zase zivo

. Reknu jen svuj maly poznatek, uz je to rok co jsem si vybiral astricku a vahala jsem mezi 1,7 a 2.0 (2.2 bohuzel byla uz draha a ani nebyla). V obouch jsem jel a 1,7 i docela slusne z prace znal, nakonec jsem zvolil pro charakteristiku a vykon motoru 2.0 a za cely rok co ji jiz budu mit me nezklamala (tuk, tuk, tuk). Zadne problemy se startovanim a to pred barakem parkuji na prikrem najezdu cumakem nahoru. Nic krome standartni vymeny oleje, filtru a tycek stabilizatoru, kde jedna z nich zacala trochu tukat jsem nic nemenil. Takze moje spokjenost s autem i motorem je nadstandartni a to i se spotrebou, protoze mam dost mesta a ani klimu v lete nesetrim

.
Napsal: 23 led 2007, 21:30
od JardaB
Nevím, jestli nenarážíš na ten můj problém, ale myslím, že to bude spíš vinou techniků, kteří to zkrátka napoprvé pos*ali. Bohužel, vypadá to, že to pos*ali i napodruhé.
Možná ten problém vznikne i tím, že to svoje auto tolik nešetřím (třeba jako AstraDTI). Moje průměrná spotřeba 95% město a plnej plyn - 7,8 l. Navíc, myslím, že stále platí - čím větší je motor, tím méně mu můžeš ublížit. 2,2DTI můžu vřele doporučit.