Stránka 2 z 5

Re: Cukání a pískání z prostoru klíňáku..

Napsal: 27 lis 2012, 22:10
od hant
jako nové. 8) 8) 8)

Re: Cukání a pískání z prostoru klíňáku..

Napsal: 27 lis 2012, 22:15
od Defender
No mně by hlavně zajímalo jak je to po čištění klapky s tím cukáním a se spotřebou :) , to čištění EGRu asi nemá moc velkej účinek, taky jsem to absolvoval, včetně zaslepení origo záslepkou a nakonec jsem před 2ma lety musel koupit novej :o

Re: Cukání a pískání z prostoru klíňáku..

Napsal: 28 lis 2012, 06:31
od StistkoOpel
No spíš já jsem zkoušel , zaslepení nic nepomohlo , teď to mám vše jak to má být bez zaslepení a uvidíme no, pak je ještě možnist ,že mi to dělá spojka protože ,ta už je na hranici funkčnosti :/

Re: Cukání a pískání z prostoru klíňáku..

Napsal: 29 lis 2012, 15:29
od StistkoOpel
Tak tedy škrtící klapka vyčištěna + nové těsnění pod klapkou ,vyčištěn EGR ventil a cukání však stále nepřestalo :/ už mě to celkem štve dělá to hlavně na 3jku nevím si rady co by to mohlo dělat :(

Re: Cukání a pískání z prostoru klíňáku..

Napsal: 29 lis 2012, 15:41
od hant
jen takový dotaz. Kolik tu dvojku točíš??? Předpokládám že myslíš řazení z dvojáka na trojáka. Jestli máš nízký otáčky a sešlápneš plyn tak auto cuká. Jinak po vyčištění odpoj baterku a po zpětném připojení nech nastartovaný auto a pak ho projeď. Někde jsem četl že si to musí sednout a urychlí se to právě novým načtením dat. Ale možná je to blbost. Nevím přesně. Odborníci by mohli vědět.

Re: Cukání a pískání z prostoru klíňáku..

Napsal: 29 lis 2012, 16:01
od StistkoOpel
No hele dělá to jak při přeřazení tak i když jedu a pustím plyn, volnoběh mi to drží krásně, ale je jedno jestli přeřezuju nebo normálně jedu stačí pustit plyn otáčky mohou být třeba na 3tis a cuká to.. ://

Re: Cukání a pískání z prostoru klíňáku..

Napsal: 29 lis 2012, 19:45
od StistkoOpel
no tak dneska jsem se na to podíval , no začnu tím ,že na autě je nová lambda , když jsem ji kupoval označení bylo na mou motorizaci , ale když přišla měla jinou zástrčku , no 2 drátky ty hlavní jsem měl dané tak jak by to bylo podle té jejich zástrčky , ale když jsem je dnes otočil otáčky to drží na 500 na volnoběh když stojím a cukání bych řekl že přestalo , ale jel jsem jen kousek a venku je kosa tak že se to pořádně ani nezahřálo ,ale první dojmy oproti dřívějšku byly odost lepší !! a myslím ,že by to už konečně mohlo dát pokoj a tak se ptám na kolika máš otáčky ty při volnoběhu ? a nebo dyštak něco jsem tu zaslechl o motorku volnoběhu kde bych ho dyštak našel ? díkec moc :wink:

Re: Cukání a pískání z prostoru klíňáku..

Napsal: 29 lis 2012, 19:57
od Mirdas
volnoběžný otáčky jsou 750-800 8) 8) takže těch 500 je sakra málo :shock:

Re: Cukání a pískání z prostoru klíňáku..

Napsal: 29 lis 2012, 20:11
od StistkoOpel
tak to už jsem z toho mýho auta vedle :D a kde tedy najdu prosím tě ten motorek volnoběhu ?

Re: Cukání a pískání z prostoru klíňáku..

Napsal: 29 lis 2012, 20:21
od StistkoOpel
A nebo hele nemůže to dělat ta lambda ? když měla zástrčku jiného tvaru nebyla třeba na jiný typ ? ale podle objednání to bylo přímo na mé , no ještě zkusím co to bude dělat když ji úplně odpojím jestli to bude cukat nebo ne. jinak když je odpojena otáčky to drží na těch 800 no

Re: Cukání a pískání z prostoru klíňáku..

Napsal: 29 lis 2012, 21:07
od hant
pokud odpojíš lambádu, měla by ti vykázat chybu ŘJ. Vadná lambda sonda by ti taky výrazně zvýšila spotřebu paliva. 500 otáček je opravdu málo a krokový motůrek si myslím se projeví kolísavýma otáčkama když stojíš, ale co dokáže za jízdy to netuším. Mimo jiný jak jsou na tom svíčky a palivový filtr??

Re: Cukání a pískání z prostoru klíňáku..

Napsal: 29 lis 2012, 21:35
od StistkoOpel
jo chybu mi to udělá to jo i spotřeba je vyšší. no tak ten motorek je asi ok protože otáčky to drží pevně :wink: jinak jak na tom je palivový filtr to opravdu nevím no, jinak svíčky jsem měl nedávno vyndány a čistil jsem je , a barva byla taková černobílá,ale to když jsem je čistil tak jsem ještě neměl lambdu a tamta byla úplně KO. zítra se tedy mrknu na svíčky jak vypadají teď.

Re: Cukání a pískání z prostoru klíňáku..

Napsal: 29 lis 2012, 21:57
od Defender
TWL no to mi neříkej že já mám ty dráty u tý nový lambdy taky špatně zapojený (zapojili jsme to s Yankem podle barev jak to bylo) :shock: , po výměně za novou spotřeba stále kolem 9.5 a za studena to taky cuká, alůe po zahřítí to cukne jen občas, tak nevím :( :(
No prostě problém přetrvává HELPPPPPPPP :cry:

Re: Cukání a pískání z prostoru klíňáku..

Napsal: 29 lis 2012, 22:03
od hant
Ta sonda bude asi příčina. Pokud ti neseděla konektorem a pokud začali potíže následně po výměně a nebo přetrvávali tak je jasno. Svíčkama a jejich kontrolou nic nezkazíš a palivákem taky ne. Navíc cena palivovýho filtru není vysoká. 8)
Defe- jak zapojili špatně? vždyť se jen zacvakne konektor do protikusu ne? štístko psal že mu přišla trochu jiná s jiným konektorem a tak upravoval. Teda jestli jsem to dobře pochopil.

Re: Cukání a pískání z prostoru klíňáku..

Napsal: 30 lis 2012, 06:51
od StistkoOpel
jj pochopil jsi to dobře, když jsem ji objednával na fotce i zástrčka vypadala stejně , psáno bylo vše na můj typ ,ale když to přišlo zástrčka byla jiná ,tak že jsem to upravoval a když jsem to zapojil podle té nové , otáčky se furt drželi kolem 1500 ,ale postupem času a se pak už drželi při jízde na tom 1000 a na volnoběhu cca 800-900 ale cukalo mi to auto jinak 2 dráty bílé jsou na vyhřívání sondy ty mě nezajímaly, důležité jsou ty druhé dva já mám černý a šedý , ale u originálu jsou byrvy jiné myslím, no a při otočení to přestalo cukat ,ale otáčky na volnoběh drží na 500 :/ ale už to aspoň necuká