No mně by hlavně zajímalo jak je to po čištění klapky s tím cukáním a se spotřebou , to čištění EGRu asi nemá moc velkej účinek, taky jsem to absolvoval, včetně zaslepení origo záslepkou a nakonec jsem před 2ma lety musel koupit novej
No spíš já jsem zkoušel , zaslepení nic nepomohlo , teď to mám vše jak to má být bez zaslepení a uvidíme no, pak je ještě možnist ,že mi to dělá spojka protože ,ta už je na hranici funkčnosti :/
Opel = kupa problémů ,ale jedna velká láska. 1.6 16V Edice 100 jubileum
Nyní Hyrošima Astra hadr :((
Tak tedy škrtící klapka vyčištěna + nové těsnění pod klapkou ,vyčištěn EGR ventil a cukání však stále nepřestalo :/ už mě to celkem štve dělá to hlavně na 3jku nevím si rady co by to mohlo dělat
Opel = kupa problémů ,ale jedna velká láska. 1.6 16V Edice 100 jubileum
Nyní Hyrošima Astra hadr :((
jen takový dotaz. Kolik tu dvojku točíš??? Předpokládám že myslíš řazení z dvojáka na trojáka. Jestli máš nízký otáčky a sešlápneš plyn tak auto cuká. Jinak po vyčištění odpoj baterku a po zpětném připojení nech nastartovaný auto a pak ho projeď. Někde jsem četl že si to musí sednout a urychlí se to právě novým načtením dat. Ale možná je to blbost. Nevím přesně. Odborníci by mohli vědět.
No hele dělá to jak při přeřazení tak i když jedu a pustím plyn, volnoběh mi to drží krásně, ale je jedno jestli přeřezuju nebo normálně jedu stačí pustit plyn otáčky mohou být třeba na 3tis a cuká to.. ://
Opel = kupa problémů ,ale jedna velká láska. 1.6 16V Edice 100 jubileum
Nyní Hyrošima Astra hadr :((
no tak dneska jsem se na to podíval , no začnu tím ,že na autě je nová lambda , když jsem ji kupoval označení bylo na mou motorizaci , ale když přišla měla jinou zástrčku , no 2 drátky ty hlavní jsem měl dané tak jak by to bylo podle té jejich zástrčky , ale když jsem je dnes otočil otáčky to drží na 500 na volnoběh když stojím a cukání bych řekl že přestalo , ale jel jsem jen kousek a venku je kosa tak že se to pořádně ani nezahřálo ,ale první dojmy oproti dřívějšku byly odost lepší !! a myslím ,že by to už konečně mohlo dát pokoj a tak se ptám na kolika máš otáčky ty při volnoběhu ? a nebo dyštak něco jsem tu zaslechl o motorku volnoběhu kde bych ho dyštak našel ? díkec moc
Opel = kupa problémů ,ale jedna velká láska. 1.6 16V Edice 100 jubileum
Nyní Hyrošima Astra hadr :((
A nebo hele nemůže to dělat ta lambda ? když měla zástrčku jiného tvaru nebyla třeba na jiný typ ? ale podle objednání to bylo přímo na mé , no ještě zkusím co to bude dělat když ji úplně odpojím jestli to bude cukat nebo ne. jinak když je odpojena otáčky to drží na těch 800 no
Opel = kupa problémů ,ale jedna velká láska. 1.6 16V Edice 100 jubileum
Nyní Hyrošima Astra hadr :((
pokud odpojíš lambádu, měla by ti vykázat chybu ŘJ. Vadná lambda sonda by ti taky výrazně zvýšila spotřebu paliva. 500 otáček je opravdu málo a krokový motůrek si myslím se projeví kolísavýma otáčkama když stojíš, ale co dokáže za jízdy to netuším. Mimo jiný jak jsou na tom svíčky a palivový filtr??
jo chybu mi to udělá to jo i spotřeba je vyšší. no tak ten motorek je asi ok protože otáčky to drží pevně jinak jak na tom je palivový filtr to opravdu nevím no, jinak svíčky jsem měl nedávno vyndány a čistil jsem je , a barva byla taková černobílá,ale to když jsem je čistil tak jsem ještě neměl lambdu a tamta byla úplně KO. zítra se tedy mrknu na svíčky jak vypadají teď.
Opel = kupa problémů ,ale jedna velká láska. 1.6 16V Edice 100 jubileum
Nyní Hyrošima Astra hadr :((
TWL no to mi neříkej že já mám ty dráty u tý nový lambdy taky špatně zapojený (zapojili jsme to s Yankem podle barev jak to bylo) , po výměně za novou spotřeba stále kolem 9.5 a za studena to taky cuká, alůe po zahřítí to cukne jen občas, tak nevím
No prostě problém přetrvává HELPPPPPPPP
Ta sonda bude asi příčina. Pokud ti neseděla konektorem a pokud začali potíže následně po výměně a nebo přetrvávali tak je jasno. Svíčkama a jejich kontrolou nic nezkazíš a palivákem taky ne. Navíc cena palivovýho filtru není vysoká.
Defe- jak zapojili špatně? vždyť se jen zacvakne konektor do protikusu ne? štístko psal že mu přišla trochu jiná s jiným konektorem a tak upravoval. Teda jestli jsem to dobře pochopil.
jj pochopil jsi to dobře, když jsem ji objednával na fotce i zástrčka vypadala stejně , psáno bylo vše na můj typ ,ale když to přišlo zástrčka byla jiná ,tak že jsem to upravoval a když jsem to zapojil podle té nové , otáčky se furt drželi kolem 1500 ,ale postupem času a se pak už drželi při jízde na tom 1000 a na volnoběhu cca 800-900 ale cukalo mi to auto jinak 2 dráty bílé jsou na vyhřívání sondy ty mě nezajímaly, důležité jsou ty druhé dva já mám černý a šedý , ale u originálu jsou byrvy jiné myslím, no a při otočení to přestalo cukat ,ale otáčky na volnoběh drží na 500 :/ ale už to aspoň necuká
Opel = kupa problémů ,ale jedna velká láska. 1.6 16V Edice 100 jubileum
Nyní Hyrošima Astra hadr :((