Stránka 2 z 2

Re: Problém s otáčky

Napsal: 09 lis 2012, 21:39
od Fanous
Mam jednu chuťovku. Nechal jsem si zrovna vyměnit startér v servisu a po vyjetí z garáže jsem zjistil toto. Kkdyž jedu z kopce na kvalt bez plynu, tak mi palubák od DavidaB ukazuje furt 2 l/100, před servisem jsem šel normálně po chvíli na nulu. V motoru jsem se ještě nehrabal, ale otáčky na volnoběh jsou normální. Že by posunutý plynový lanko? Ptám se abych měl klidný spaní, třeba na to zítra sám příjdu ;)

Re: Problém s otáčky

Napsal: 10 lis 2012, 09:06
od Fanous
nikdo netušíte?

Re: Problém s otáčky

Napsal: 10 lis 2012, 09:54
od Marťasek
A proč by bylo posunutý lanko od plynu když dělali "jen startér"? Pokud by jsi měl to lanko posunutý, tak by to při tom co ti to dělá z kopečka po vyřazení vylítli otáčky. Tím to nebude. Spíš obligátní špinavá klapka nebo upadlá hadička podtlaku - někde.

Mě špinavá klapka dělal rozdíl na volnoběhu 0,8L. Kolik ti to papá na volnoběh po zahřátí motoru a kolik máš otáček na volnoběhu. BTV. Na nulu při jízdě s kopečka se zařazeným rychlostním stupňem se dostaneš myslím jen pokud má auto nad 2000otáček jinak si motor přicucává benál i tak.

Re: Problém s otáčky

Napsal: 10 lis 2012, 13:30
od Fanous
však to vim, normálně z kopečka i ve vyšších otáčkách 2 l/100. Neutrál na místě normálně klesne na 0,7 l/hod, to je v pohodě. Tak nevim. Že by to blbě ukazoval palubák, špatný kontakt? Možná hýbnul s kabelama, když odpojoval přívoďák ke startéru.
Ale divný je, že na neutrál to ukazuje, tak jak předtím a na kvalt ne.