Stránka 2 z 3

Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního) aneb:nebud'me blbí

Napsal: 16 črc 2012, 20:30
od kubeSRi
:D neblázni,samozřejmě,psal jsem panu kalinovi a on se na to mrkne,opel u nás ? ha! nikdy více už ten přístup mne znechutil!...na co origo? jaký je v tim rozdíl? zadarmo mám plno matoše,od hliníkových zbytků po železné jekly a co potřebuju si vyřežu,svařím atd... :wink: ...astra mi zatím vše vrací v dobrém-nové svíce a olej a taky moje domácí úprava airboxu jí jen prospěly :?:

když má ŘJ chlazení a tu já mám :( ,zatím nesvítí a jede jak d'as,tento týden nahodím 16'' alu s novýma pneu a pujdu ji protáhnout :mrgreen:

Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního) aneb:nebud'me blbí

Napsal: 16 črc 2012, 21:06
od Marťasek
No já sice AGR nerozumí (a upřímě jsme rád že ho můj motor nemá) ale nepsalo se že ta originální záslepka má důlek pro to aby ta "jehla" co je v AGR tam měla prostor pro chod?

Kubo ty si kuba :mrgreen: proč si nejdřív nepročteš témata ohledně odpojení AGR a problémů s tím spojených...

Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního) aneb:nebud'me blbí

Napsal: 16 črc 2012, 21:12
od Lake292
su dva typy podla motoru... jednu ten dulok ma a druha je plna ako spravil kubes

Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního) aneb:nebud'me blbí

Napsal: 16 črc 2012, 21:32
od Gorbo1
Mne by sa ta zaslepka mala niekde valat v pivnici.Tri mesiace kontrolka nesvietila a potom sa rozsvietila.Takze som vymenil egr a bol klud.Teraz sa mi tiez sem tam rozsvieti,ale to uz nema spojenie s egr,to je dan za LPG.

Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního) aneb:nebud'me blbí

Napsal: 16 črc 2012, 22:02
od prma
Kluci co tady řešíte,vždyť Kuba psal,že stačí chladit ŘJ 8) :P :lol:

Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního)-Otestováno,funguje!!!!!

Napsal: 18 črc 2012, 20:23
od kubeSRi
:lol: cooo...

martasku:četl jsem,proto jsem udělal co jsem udělal,EGR CHODÍ,naprázdno v motorovém prostoru

jinak!KONEC VŠEM POCHYBÁM!!!-mě to funguje,vyřešeno chcípání motoru,špatné starty,cukání!!!kontrolka nesvítí...dnes proběhly testy a i při zastavení,vyřazení,zpomalení z rychlosti okolo 130km/h motor nevypíná a zdá se živější (asi placebo ale co už :lol: )

Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního)-Otestováno,funguje!!!!!

Napsal: 19 črc 2012, 16:44
od Marťasek
No to je nejdůležitější. Hlavně že ti to funguje. 8)

Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního)-Otestováno,funguje!!!!!

Napsal: 20 črc 2012, 19:15
od kubeSRi
:wink: jojo,konečně ''TUNING'' co je funkčí :mrgreen:

Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního)-Otestováno,funguje!!!!!

Napsal: 21 črc 2012, 16:44
od rychlyradim
pročítám ale nedočítám se toho jak chladíš tu ŘJ???

Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního)-Otestováno,funguje!!!!!

Napsal: 21 črc 2012, 18:45
od kubeSRi
:shock: :shock: :? co jaké chlazení řj...to jsi nepochopil! :lol:

auta které mají ŘJ chlazení(ne chlazení řídící jednotky!!!) (řidičova strana u blatníku) nejdou softwarově upravit aby si auto myslelo že nemá EGR :D

Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního)-Otestováno,funguje!!!!!

Napsal: 21 črc 2012, 23:38
od rychlyradim
to bude asi tím, že mě potom zcela zmátl příspěvěk od prma - - - - - viz::

:arrow: :arrow: Kluci co tady řešíte,vždyť Kuba psal,že stačí chladit ŘJ :?

Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního) aneb:nebud'me blbí

Napsal: 22 črc 2012, 10:22
od prma
kubeSRi píše:
když má ŘJ chlazení a tu já mám :( ,zatím nesvítí a jede jak d'as :mrgreen:
:shock: :D

Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního)-Otestováno,funguje!!!!!

Napsal: 22 črc 2012, 10:27
od kubeSRi
:lol: :lol: :lol: :!: tp jsou teda zmatky...já ji snad vyfotím :D

Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního)-Otestováno,funguje!!!!!

Napsal: 22 črc 2012, 12:30
od rychlyradim
a co společného má ŘJ chlazení s EGR? co vím tak tchán má astru G 1.4 r.v.2003 Z14XE a ŘJ chlazení to má a softwarově by šel egr zakázat.....

Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního)-Otestováno,funguje!!!!!

Napsal: 22 črc 2012, 12:59
od kubeSRi
přímo asi nic ale četl jsem tu na foru že je tam nějaký jíný soft nebo něco....ale už to neřešme,hlavní je že to odstavení je dobré řešení,má pozitivní vliv a i kdyby bylo třeba udělat něco se software furt je to lepší(i snad levnější) řešení než nový egr co bude dál zasírat sání a snižovat výkon! 8) 8) 8) :mrgreen: