Stránka 2 z 3

Re: Rady ohledne montáže turba na 1.8 92Kw

Napsal: 12 črc 2012, 16:27
od pajaxox
jo proc by to tak neslo? jak to delaji ty firmy co se tim zabivaji?a uplne stejne...


no a to mi chces rici ze automobilky kdyz montuji do auta turba davaji tam tolik spec.veci? myslys ze tam jdou kovane kliky ojnice pisty? nemyslim!
A prosim pisu to sem jako prukum tak uber trochu na aroganci nechci tady narazky a urazky a vubec sprosta slova a prosim nejednat semnou jako s uplnym idiotem uz sem se dosti ptal zjistoval a cetl tak otom take neco vim,a to co tu poisujes jsou upravy tak za 200 000kc ale to je o tom ze z toho motoru dostanes klidne prez 5OO koni!! a o to ja nestojim,me staci priblizit se k 2stovce!!

Jasny mit dizla tak to chipnu a je hotovo...a tam take jsou schopni dat dvojnasobek vykonu a tez nedelaji zadne dalsi upravy motoru,me to prijde ze mate pocit vsichni ze chci stavet zavodni okruhovy special...
Ale ja to mam na "kazdodeni jezdeni" !! :)

Re: Rady ohledne montáže turba na 1.8 92Kw

Napsal: 12 črc 2012, 16:59
od sabelt
Svoje sem si napsal, tak si to postav treba z Liazky :-)

GL.

Re: Rady ohledne montáže turba na 1.8 92Kw

Napsal: 12 črc 2012, 17:38
od ála
sak nepsal, ze by to neslo, ale chtel ti naznacit, ze to neni takova prdel, jak ty si predstavujes...
a s tema kovanyma vecma to mas tak: tvuj motor neni z fabriky dimenzovan na 200 koni a pokud bys nechal serie streva, tak si moc dlouho nepojezdis...

Re: Rady ohledne montáže turba na 1.8 92Kw

Napsal: 30 srp 2012, 12:44
od firebladetom
Ahoj montážníci :-)

Docela koukám, co koho nenapadne. Pochopím, když budeš zamilovanej do svého auta a nechceš ho za žádnou cenu měnit, ale jenom si zvýšit výkon a udělat to levně? Na to zapomeň.

Jinak byl jsem jako pozorovatel u dvou přestaveb atmosférických motorů na turbo.

1. byl kadet 2,0 16V GSI - turbo z Calibry C20LET tuším. Motor se podařilo kupodivu rozchodit, ale jakmile začalo tlačit turbo, ŘJ motoru nevěděla, co se děje, takže začala stávkovat. Pořídila se programovatelná ŘJ - upravit to museli profíci, kteří mají motorovou brzdu. Jednotka stála 22.000,- + úprava cca 16hodin práce vč. několika měření na brzdě - 16.000,- Kadet jezdil a jezdil krutě. Podle údajů z brzdy měl 215PS a 305Nm. Jenže najezdil asi 1500km a rozletěla se klika. No defacto se vylágroval celej motor. Čili jak psali ostatní - origo atmosférický střeva Ti nevydrží. Sám mám Zafiru OPC Z20LET a klika, ojnice a písty jsou jiný. Samozřejmě i hlava, auto s turbem má mnohem menší kompresi. Mám tam chip na 170kW a není na silnicích moc aut, co by mi ujelo (vyjma supersportů za miliony...)

2. Pokus byla Honda CRX 1,6 16V. Turbo z Roveru 200 (2,0 turbo). Nechtěl do toho vytýct, takže se namontovalo turbo, pak se ladilo, jak obejít řídící jednotku, aby nehlásila chyby a jela... Výsledek? Investice cca 25.000,- a auto dodnes stojí odstavený v trávě.


Čili suma sumárum - všechno jde, ale je to o penězích. To, že DBILAS prodává turbo kity neznamená, že tam namontuješ jejich trubo a budeš jezdit. Možná by stálo za to si s nima napsat pár emailů, co všechno se musím vyměnit, aby byl motor spolehlivej a možná se dostaneš na totálně ulítlou částku.

Popřemýšlej nad tím. To už rozumnějši varianta mi přijde vyměnit celý motor za z20let ... taky dost úprav, ale motor bude OK. Nicméně pak přichází další problémy - co na to spojka, co na to poloosy, co na to brzdy, apod...

každopádně držím palce...

Re: Rady ohledne montáže turba na 1.8 92Kw

Napsal: 30 srp 2012, 15:05
od Absinth
Nejlevněji , nejrozumněji a nejfunkčněji tě vyjde prodat 1,8 a koupit 2,0 T

Zkus si spočítat cenu co dostaneš za astru (byť pakatel) a co dáš za 2,0T třeba v AStra Coupe Bertone nebo zafira OPC

No a teď spočti cenu Turbo kitu + všechen další materiál + čas.

Pak si porovnej co se ti víc vyplatí....

Re: Rady ohledne montáže turba na 1.8 92Kw

Napsal: 30 srp 2012, 15:39
od Marťasek
To co napsal firebladetom je svatá pravda i když i já byl u přestavby 1.9D Felicie a popravdě jezdí do dnes ale to je spíše vyjímka a taky o tom že Dizlové motory jsou přeci jen robustnější. Pokud tak toužíš o výkonu a nechceš kupovat druhé auto (což určitě ve výsledku vyjde daleko levněji) tak na turbo zapomeň a kup si kit sání

Pak kup kompletní laděný výfuk přímo upravený na tvé auto i se Sportovní sáním

No a nakonec pořádný 17" nízkoprofiláče (ty taky přidajípár km navíc) a nějakej ten spojlerek a si in :mrgreen: 8) :lol:

Možná pak ještě upravit palivovou mapu a vše doladit na brzdě. 8) Rozhodně ale nepočítej s tím že se s 92kw motorem dostaneš nějak brutálně vysoko. Možná bych si tipl tak na 120kw??

Re: Rady ohledne montáže turba na 1.8 92Kw

Napsal: 30 srp 2012, 16:17
od sabelt
Pridam se do toho znovu :-)

Kup celý nový auto, nedelej zadné upravy nedelej s tim pokusy kup proste jiný auto :-)

Na motor je prizpusobneje celej zbytek auta, i kastle atd. Proste si kup sportaka od zakladu a budes spokojenej :-)

Z20LET ma napriklad kovanou kliku, samotný auto ma 308mm kotouše, sportovní podovzek... to je jedno s druhým ...
A stejnak i kdyby si udelal 300 koní s tim motorem tak kvuli obyč zbytku auta si je neuzijes :-)

Hau, domluvil jsem, už je to na tobě :-)

Michal.

Re: Rady ohledne montáže turba na 1.8 92Kw

Napsal: 30 srp 2012, 16:18
od Petras
já znal vw golf 2 1,6D s turbem z Passata a jezdil dlouho a dobře (než se potkal s octavkou) Ale toto je něco jinýho. Mě těch 92 kW bohatě stačí teda..

Re: Rady ohledne montáže turba na 1.8 92Kw

Napsal: 03 říj 2012, 12:15
od Cartman
Motor Z20LET má stejnou kliku jako X20XEV. Hlava lze také použít. Přestavit atmosféru na turbo je kravina. Ještě dejme tomu 2,0 16V, seženou se díly z Z20LET, ale je jich málo a jsou hodně drahé. Já jsem jenom orpavoval poškozený motor Z20LET a vyšlo to na desetitísíce.

Re: Rady ohledne montáže turba na 1.8 92Kw

Napsal: 03 říj 2012, 15:54
od Marťasek
20 koní a jednoho osla za volantem 8) :mrgreen: Chlapi je to kravina fakt to neklapne! Cpát turbo tam kde není na to stavěnej motor je holej nesmysl. ALE, PROČ TO NEZKUSIT ŽE, CO KDYBY... Uvalíš 40 táců za to, že zjistíš, že to bylo na.... Raději ty prachy vem a prochlastej to :mrgreen: I když dneska... No nevím :mrgreen:

Hele jak se tady už několikrát psalo, když chceš spoň něco "víc" než sériovku tak
sportovní sání baj voko 10tis,
sportovní výfuk - komplet i s parohy baj voko 10tis
no nějakej ten tuzing spojler a jedeš :mrgreen: 8)

Jsi v plusu s nějakým tím kw navíc :mrgreen: za nehorázný peníz

Imho pro ty co to opravdu neodradí a mají prachy navíc:
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php? ... 4ef32c5e56

A jedna přestavba Z18XE (sice corza ale to je snad jedno ne?)
http://www.corsa-c.co.uk/forum/showthre ... 8xe-engine

Re: Rady ohledne montáže turba na 1.8 92Kw

Napsal: 12 říj 2012, 12:27
od Jirka D.
tady je video na dodělání turba 1,8 i na AG :D
http://www.youtube.com/watch?v=gn6uegCe ... re=related

Re: Rady ohledne montáže turba na 1.8 92Kw

Napsal: 12 říj 2012, 22:53
od mexxo
Ale 1,8 8-ventil.Taký v európe v Géčku nejazdí.
A dávať turbo do 1,8ky v astre G sa neoplatí. Jedine že by to bola srdcovka na celý život. :wink:

Re: Rady ohledne montáže turba na 1.8 92Kw

Napsal: 15 říj 2012, 09:14
od Jirka D.
To jo, jde o srdcovku.

Re: Rady ohledne montáže turba na 1.8 92Kw

Napsal: 18 říj 2012, 20:08
od Pjasatoo
Ještě mi řekněte proč tam je napsáno Chevrolet Astra na tom krytu motoru ???

Re: Rady ohledne montáže turba na 1.8 92Kw

Napsal: 18 říj 2012, 20:10
od Mirdas
protože to je brazilský video 8)