Stránka 2 z 3
					
				Re: ABS + TC
				Napsal: 07 čer 2012, 10:51
				od vasekpetr1
				Pokud je lanovod zadřený v poloze stálého přibržďování kola, tak jasně, že nejdřív ruční brzdu a potom náboj. Abys nemusel za chvíli měnit i kotouče s deskami. Ten lanovod zase tolik 
nestojí. 
			 
			
					
				Re: ABS + TC
				Napsal: 07 čer 2012, 20:54
				od Alzafir
				Lanovody má evidentně vyměněné. 
Ale zpětný vracecí mechanismus nemá sílu se vrátit, natož potáhnout lanka zpět. Nějak mě nepřesvědčily pružiny, co to vrací ( má kotouče), když to srovnám s tím, co mám na Zafiře....
Zkusím to rozebrat, hlavně vyčistit, předchozí majitel to z dálky opravoval VéDéčkem 
 
No a to čidlo v pravém kole....uvidíme, jak často se to bude objevovat, zatím vystříkané konektory...., ale tomu sám nevěřím, že by to stačilo.
 
			 
			
					
				Re: ABS + TC
				Napsal: 07 čer 2012, 21:26
				od Pjasatoo
				Alzafir píše:Lanovody má evidentně vyměněné. 
Ale zpětný vracecí mechanismus nemá sílu se vrátit, natož potáhnout lanka zpět. Nějak mě nepřesvědčily pružiny, co to vrací ( má kotouče), když to srovnám s tím, co mám na Zafiře....
Zkusím to rozebrat, hlavně vyčistit, předchozí majitel to z dálky opravoval VéDéčkem 
 
No a to čidlo v pravém kole....uvidíme, jak často se to bude objevovat, zatím vystříkané konektory...., ale tomu sám nevěřím, že by to stačilo.
 
No tak tomu teda nevěř 

 protože to ani nepomohlo 

 prostě to furt skáče 

 Dnešní start byl poněkud zajímavý..chvilku to turovalo nad 1000 a pak to zase spadlo 

 To by mě zajímalo, proč to furt dělá....jestli pak to nemáme ty dvě hadičky daný blbě 

 
			 
			
					
				Re: ABS + TC
				Napsal: 08 čer 2012, 08:19
				od Alzafir
				Nad 1000 to je normál sytič ne?
Hadičky jsou dobře, to bys zjistil za jízdy.
Pjasatoo píše: prostě to furt skáče 
  
Co skáče, myslíš jako že se rozsvítila kontrolka ABS? No tak tě náboj nemine 
 
Vrtají mi hlavou ty pružiny, co vrací mechanismus ruční brzdy. Našel by se někdo, kdo by to pod autem nafotil? Stačilo by strčit foťák pod auto, ať vím, jestli to jsou pružiny, co tam patří 

 
			 
			
					
				Re: ABS + TC
				Napsal: 08 čer 2012, 10:30
				od Pjasatoo
				Vrtají mi hlavou ty pružiny, co vrací mechanismus ruční brzdy. Našel by se někdo, kdo by to pod autem nafotil? Stačilo by strčit foťák pod auto, ať vím, jestli to jsou pružiny, co tam patří
Já se ti na to podívám :)Dneska to zvednu a ofotím ti to ju ? 

 Včetně Blesku 
 
Jinak co se sytičem ?? je naprd nebo co ??? Dělá to jenom při prvním startu ráno noo...
 
			 
			
					
				Re: ABS + TC
				Napsal: 08 čer 2012, 10:33
				od Lake292
				to je normalne... to tak robi kazdemu..  

 
			 
			
					
				Re: ABS + TC
				Napsal: 08 čer 2012, 10:55
				od Pjasatoo
				Lake292 píše:to je normalne... to tak robi kazdemu..  

 
Já jsem to nikdy nezažil, tak nevím...mám více zkušeností s Dieslem a ten necukal za moji historii, ani v práci...jinak četl jsem si v knížce Jak na To položku o cukání při rozjezdu či volnoběh....
Tak jakože při rozjezdu mi nic necuká, ale třeba jedu na 4 a jedu pod 50-40 tak mi auto zacuká...to samé když podřadím na 3ku, tak občas to samé..nevím jestli to je tím, že šlápnu na plyn a automaticky to cukne..nevím 

 jsem amatér 

 Ale jinak auto jede bezvadně 

 Až na to ABS...
 
			 
			
					
				Re: ABS + TC
				Napsal: 08 čer 2012, 10:57
				od Alzafir
				Pjasatoo píše:Já se ti na to podívám :)Dneska to zvednu a ofotím ti to ju ? 

 
Néééééé, já to potřebuju z jiné Astry, ať vím, jestli to máš normální pružiny nebo úlet 
  
 
Ty tvoje jsem přece viděl 
  
 
Ačkoli když to nafotíš, třeba někdo řekne, že to tak je 
 
A ten sytič...je to normální, ale jestli se ti to nelíbí, měl sis pořídit chrochtáka 

 , ten se chová kultivovaně 
  
EDIT: no jo, já o lanovodech a ty o skákání auta 

 , to se můžem domluvit 

 . Začneš startem, otáčky na 1000, pak skočíš na skákání za jízdy...to už ale jinde jsme 

 
			 
			
					
				Re: ABS + TC
				Napsal: 08 čer 2012, 11:12
				od Pjasatoo
				Heleď je tam něco těžkýho v té ruční brzdě, že bych to zkusil vyčistit Wdčkem ??? Třeba abych to potom složil 

:D  
ještě mi napiš postup jestli mám zvednout obě strany nebo jen jednu stačí 

 
			 
			
					
				Re: ABS + TC
				Napsal: 08 čer 2012, 11:14
				od Alzafir
				To ti teda jen tak z partesu nenapíšu, sám budu odhalovat, v čem to je. A VéDéčko už zjevně předchozí majitel zkoušel, kolem toho mechanismu je umaštěné.
Jinak klidně zapátrej tady na fóru, nějaký návod jsem tu tuším viděl 

 
			 
			
					
				Re: ABS + TC
				Napsal: 08 čer 2012, 11:18
				od Pjasatoo
				Alzafir píše:Jinak klidně zapátrej tady na fóru, nějaký návod jsem tu tuším viděl 

 
Prosím tě, si tu připadám jak v Pralese 

 Dost toho tady je, ale takty to nějakou dobu bude trvat než najdu to co potřebuju 

 
			 
			
					
				Re: ABS + TC
				Napsal: 08 čer 2012, 18:08
				od hant
				co se týče těch prvních startů a vyšších otáček, tak normální to sice asi není ale dělá to snad každýmu včetně mě. Když klepnu o plyn tak se to upraví a je to OK. A to zacukání ti může dělat klapka a tak bych jí vyčistil a nebo to, že jak píšeš jsi byl zvyklej na ropáka a u benzínu a ještě 16ti ventilu je potřeba držet trochu vyšší točky a v těch taky řadit. Prostě to trochu vytáčet a do zatáčky podřadit, jinak ti spadnou otáčky a auto zacuká. 

 
			 
			
					
				Re: ABS + TC
				Napsal: 08 čer 2012, 20:06
				od Pjasatoo
				hant píše:co se týče těch prvních startů a vyšších otáček, tak normální to sice asi není ale dělá to snad každýmu včetně mě. Když klepnu o plyn tak se to upraví a je to OK. A to zacukání ti může dělat klapka a tak bych jí vyčistil a nebo to, že jak píšeš jsi byl zvyklej na ropáka a u benzínu a ještě 16ti ventilu je potřeba držet trochu vyšší točky a v těch taky řadit. Prostě to trochu vytáčet a do zatáčky podřadit, jinak ti spadnou otáčky a auto zacuká. 

 
Děnka 

 
			 
			
					
				Re: ABS + TC
				Napsal: 28 čer 2012, 20:25
				od Jiří Pávek
				Zdar hoši.
Je to už pár let, co jsem vlastnil Astru G, rok co jsem prodal Zafiru B a dnes jsem se k Opelu zase vrátil, ale nedobrovolně  

  Kolegův bratr má Astru G 1,8 16V Modelljahr 1999 tedy X18XEL a sporadicky se mu rozsvěcí kontrolky ABS a TC. Dle OP-COMu měl chybu v registru pouze C0040 tedy pravé přední čidlo ABS - obvod. Takže jsem chybu smazal a znovu se v registru již nerozsvítila. Za to kontrolky se sporadicky rozsvěcí a zhasínají sami. Podíval jsem se na konektory u PP náboje a nic moc jsem nezjistil. Např. zoxidované piny konektorů apod. Když jsme se jeli projet, tak kontrolky nesvítily, pak se po projetí levé zatáčky rozsvítily a navíc s kontrolkami nebo bez, nefunguje ABS, i když kontrolky nesvítí. Chyba v registru žádná.Já to vidím na to pravé čidlo. Kolik má mít odpor, jestli něco naměřím? Jo a ještě poznatek. Když hlemstnul na brzdu, aby spustil ABS a ono nic a znovu se rozjížděl, tak popískávalo nějaké kolo, jako když váznou brzdy na nějakém kole. Nemůže být chyba v přibržďujícím jednom kole? U svého G Caravan 1,6 16V jsem měl taky kotouče vzadu a taky jsem měl přidřený jeden brzdič vzadu a nevracel se mechanismus ruční brzdy. Ale žádná kontrolka mi tehdy nesvítila. Ještě zkusím RomanaK až se vrátí z dovolené.
Díky za rady.
 
			 
			
					
				Re: ABS + TC
				Napsal: 28 čer 2012, 20:58
				od hant
				Neporadím ti kolik bys měl naměřit, jelikož tohle asi bude opravdu vědět jen odborník jako Roman, ale to sporadické roužnutí a pak dlouho nic by mohlo vypovídat o začínajících potížích. Pokud si zkontroloval kontakty a vše očístil tak by to mělo být OK. A pokud se ti to objeví znovu tak se čidlo pomalu loučí. Můj názor a z mojí zkušenosti.  

  Jak už je výše psáno další projev který to doprovází je chybné ukazování rychlosti. Např. stojíš a tachometr ukazuje třeba 60km, a nebo jedeš a neukazuje nic a nebo ukazuje nesmysl.