sundat a nasadit hlavu taky něco stojí, musí se nechat ofrézovat a mám pocit, že to vyjde na 2k, ale víc by ti řekl denny - mně to teda nakonec dělal RomanK, ale s dennym jsem to tenkrát taky konzultoval, zkus se o tom s nima pobavit, jsou fundovanější než já
čau, taky jsem měl problém s olejem. nejenže to žralo olej, ale ani nešly udělat emise ;o) nejdřív jsem vyměnil jen gufera, podotýkám že bez sundání hlavy a když se to nezlepšilo, tak jsem se vrhnul na kroužky. rozvod je řetěz, ten měnit nemusíš a ostatní materiál ( reinz) včetně frézování hlavy, nových šroubů a těsnění vyjde na 7000,- takže 19000 je fakt výsměch ;o)) a nastavení rozvodů bez těch předražených pomůcek taky brnkačka (jak mě to naučil jeden starej servisák)
Naposledy upravil(a) jerry mouse dne 11 úno 2013, 21:34, celkem upraveno 2 x.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Roman ST1 píše:Olej se stabilizoval, mám tam stále olej GM 5W-30. Spotřeba cca 2l na 10tis.km
Ja som daval ked som mal nabehane cca 90tkm castrol Edge 0-30 a žralo mi to cca 1.5l na 15tkm až kym mi sa neodje.bkalo turbo v 160tkm. Potom som prešiel na odporučanie kamoša na shell helix tušim 5w40 čo mi asi o polovicu znižilo spotrebu oleja. Teraz za 2tkm som mal prejsť na polosyntetiku 10w40 hlavne kvoli nabehu km a celkovemu zlepšeniu ako aj predpokladanej zniženej spotrebe oleja, aktualne mi to pri 240tkm žralo necely liter na 15tkm, ale ako by mi to išlo na tom novom oleji už asi nezistim naklko moj mlady mi poslal zirafku do invalidneho dochodku, alebo do marnice, to ešte uvidim či to vobec dam dokopy.
Naposledy upravil(a) jerry mouse dne 12 úno 2013, 13:46, celkem upraveno 1 x.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
adam09 píše:já měl z22se taky, tak bych řešil i rozvody, aby nedej bože nežralo olej a potom cvak a potkánek
Nema to retaz ako DTI, alebo mysliš niejake gufero?
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
adam09 píše:já myslím rozvody řetězem, kde nenapne napínák a je přeskočeno
Myslel si kvoli nizkej hladine oleja, ale to je chyba člena medzi volantom a sedadlom! Ma vobec zmysel pri takych to spotrebach vobec vyznam meniť olej, ked tam stale priebežne skoro novy olej, nestačilo by len každych 15tkm meniť iba olej filter?
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
adam09 píše:věř tomu že to není vždy jen kvůli hladině ....
Je to iba specifikacia daneho motoru, alebo to plati aj pre podobne DTI 2.0 a 2.2-DTR. Sorry, že sa pytam take blbosti, ale mal som 2.2dtr a nepočul som nikdy o niečom podobnom, na druhej strane uvažujem o inej žirafe s motorizaciou Z22SE tak, preto ma to dost važne zaujima.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
mě se to jednou skoro potkalo neskutečně hlučný rozvod, tak sem vyměnil jen napínbák, cca 2500,- a od té doby ok, sice už auto nemam , ale najel sem s tim dost km
pokud li bych měl znovu z22se tak bych si rozvody udělal
[color=red][size=100][b][u]>>>DIAGNOSTIKA Kladno,Praha kdyby tak SZ<<<[/u][/b][/size][/color]
problémy s rozvody měli motory Z22SE cca do roku 2001 (byla na to i svolávací akce) Opel pak provedl nějakou změnu na napínáků a neměl by být s tím pak už problém. Já mám r.v.2003 a najeto 95tis.km a zatím žádné divné zvuky nepozoruji. Spotřeba oleje je problém, pomůže většinou až výměna gufer a pístních kroužků.
Opel Zafira B Z19DT r.v.2010 edice 111 ex : Opel Zafira 2.2 16V (Z22SE) LPG Magic + STAG 300 r.v. 2004
ex : Opel Astra Caravan 1.6 16V r.v.12/99 Edice 100 http://www.opelastra.cz , http://www.kadett.cz
Roman ST1 píše:problémy s rozvody měli motory Z22SE cca do roku 2001 (byla na to i svolávací akce) Opel pak provedl nějakou změnu na napínáků a neměl by byt už s tim problem.
Da sa podla VIN-ka zistiť ako je na tom konkretny model? VIN: W0L0TGF75 2212 3333.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957