neprůchodnost palivového čerpadla

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky »

OK mas dobrou cenu na tipcars za 80t Kc mas jen jedno Gecko na doplaceni leasingu, kolem 90t Kc tam jsou jen zboreniny. Ale jo pokud ma clovek dobry zdroj, tak se jiste da koupit slusne auto za slusne penize, ale to jsme uz mimo tema.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta »

nový čerpadlo se dá sehnat za 20, hledej šmudlo
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Uživatelský avatar
fredy
Příspěvky: 57
Registrován: 03 črc 2006, 15:47

Příspěvek od fredy »

Podpultovka už je na cestě. Cena za opravu D+M a nové čerpadlo výjde na necelých 25 000,-. To snesu.
Avšak jako normální uživatel Astry nechápu kdo a proč ty ceny za díly šroubuje tak vysoko. Je to s prominutím hnus.
Technici taky říkali, že nafta na to má vliv asi tak s 50% zbytek je mechanické opotřebení. Moje auto má najeto 150 000 km a tak zřejmě životnost dosloužila.
Navíc si myslím, že jsem to uspíšil dojezdem na blikající rezervu a i když jsem potom tankoval plnou nádrž a ujel ještě pár desítek km, asi se to přidřelo už na tu rezervu (možná vzduchová bublina v čerpadle následné zadření). Čerpadlo totiž nesmí být bez nafty jinak se zadře okamžitě... ,ale jak to je doopravdy se snad dozvím od techniků až si půjdu pro auto. Potom to napíšu do fóra.
Ahoj a dobré spalování
Fredy
Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta »

no určitě se nezadře kvůli pár bublinám, přece když ti dojde nafta tak to neznamená že se ti hned zadřelo čerpadlo, když měníš pal. filtr tak se ti to taky zavzdušní a točíš stim dost dlouho a čerpadlo neodejde (většinou :wink: )
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Uživatelský avatar
Happy
Příspěvky: 863
Registrován: 26 lis 2006, 12:58
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Happy »

spíš to bude tím, že nás ty dobytci maj za milionáře a životnost auta počítaj fakt na těch 150t :)
Auto musí sloužit mně, né já jemu.
Astra Caravan Comfort → Mercedes Benz
Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky »

fredy píše:Technici taky říkali, že nafta na to má vliv asi tak s 50% zbytek je mechanické opotřebení.
Tech 50% na vrub nafty je opravdu dost, o duvod vic tankovat kvalitu a vyhybat se pochybnym a levnym pumpam. Nerikali nahodou neco technici o pridavani aditiv?
Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky »

No ja vam nechci kazit radost, ale znamej, co dela na pumpe mi tvrdil, ze aditiva jsou jen kec pro zakazniky a ze se tam nic necpe. Jak to prijede z rafinersky, tak to jde do auta a je prej fuck, jestli to je OMV, Shell nebo Robin Oil.
Akorat vysokooktan se taha z Nemecka.
--- Astra G '98 1.4 16V ---
Uživatelský avatar
fredy
Příspěvky: 57
Registrován: 03 črc 2006, 15:47

Příspěvek od fredy »

Slyšel jsem i názor,že je úplně jedno kde tankuješ jestli u značky nebo u traktor-stojanu. Celkově nafta, hlavně v čechách je špatná, Ale jestli je to pravda nevím. Co potom ti ostatní co žádný problémy nemají? Kam ti jezdí tankovat ?
Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky »

To spis ty traktor stojany muzou mit problemy s nadrzema, i kdyz je tam stejnej benzin, jako jinde.
Me se tohle stalo v Praze na Zbraslavi, ze jsem natankoval a skubalo to. Pak jsem se dovedel, ze prej jim prosakuje voda do nadrzi :?
--- Astra G '98 1.4 16V ---
Uživatelský avatar
fredy
Příspěvky: 57
Registrován: 03 črc 2006, 15:47

Příspěvek od fredy »

Ještě mě taky napadlo co když si spletu stojan a do nafty tanknu benzín. Viděl jsem totiž na benzině,že je to docela reálné. Přijel borec s avií a místo nafty tam točil natural95. Říkám mu na co,že to jezdí.. Trošku se lekl, tanknul tam zatím asi jen 7l naturalu. Tak to zastavil a začal znovu naftou. To by asi bylo v oplu hodně zlé...?
Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky »

Luky píše:No ja vam nechci kazit radost, ale znamej, co dela na pumpe mi tvrdil, ze aditiva jsou jen kec pro zakazniky a ze se tam nic necpe. Jak to prijede z rafinersky, tak to jde do auta a je prej fuck, jestli to je OMV, Shell nebo Robin Oil.
Radost mi kazit nebudes, mam totiz na sve astre zkusenost, ze to neni pravda :wink: . Po nakupu auta jsem nekolik nadrzi tankoval na takovych obyc-levno pumpach a motor kolem cca 1800 pri studenem motoru pri pridani velmi zvlastne cvrkal. Zacal jsem tankovat Shell, Benzinu a obcas OMV a ten rozdil byl pak opravdu znat- prestalo to. Ted na zimu davam aditivum proti zamrznuti nafty (VIF a Castrol TDA) a ma to i promazavat cerpadlo.

PS: docela by me zajimalo co asi tankuji u tohoto John Deere http://www.dazes.com/script/cz/aktual/A ... 1015090343
Naposledy upravil(a) Marky dne 06 led 2007, 20:39, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta »

no ještě před rokem byla velká aféra se špatnou kvalitou paliv na některých pumpách, takže ty řeči toho pumpaře možná odpovídají přísloví "potrefená husa se ozve" :wink:
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Uživatelský avatar
fredy
Příspěvky: 57
Registrován: 03 črc 2006, 15:47

Příspěvek od fredy »

Marky píše: Ted na zimu davam aditivum proti zamrznuti nafty (VIF a Castrol TDA) a ma to i promazavat cerpadlo.
Díky právě na tohle jsem se Tě chtěl zeptát. A dávkuješ přesně podle návodu nebo "přiměřeně"?
Lomikar
Příspěvky: 1044
Registrován: 29 říj 2006, 19:48
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lomikar »

fredy píše:Ještě mě taky napadlo co když si spletu stojan a do nafty tanknu benzín. Viděl jsem totiž na benzině,že je to docela reálné. Přijel borec s avií a místo nafty tam točil natural95. Říkám mu na co,že to jezdí.. Trošku se lekl, tanknul tam zatím asi jen 7l naturalu. Tak to zastavil a začal znovu naftou. To by asi bylo v oplu hodně zlé...?
Do nafty můžeš nalít až 30% benzínu a nic se nestane.Dává se to tam proti zamrznutí a čerpatelnosti (pokud nemáš jiné aditivum)
ASTRA CARAVAN Z16XE rv. 2002
KUK na Rákosníčka
Rákosníčkovi doplňky
Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky »

fredy píše:Díky právě na tohle jsem se Tě chtěl zeptát. A dávkuješ přesně podle návodu nebo "přiměřeně"?
Davam toho zhruba podle navodu, kdybych musel nahodou cerpat nekde u pochybne pumpy, tak toho tam dam radeji vice. Ten Castrol TDA je lepsi na nalevani, ma takovou dlouhou trubicku, ale ted mam VIF, ktery take delajii v Rakousku. Az budes v servisu, tak se zkus optat na jejich nazor nebo doporuceni.
Obrázek

Lomikar> kde jsi slysel tech 30%? Kdyz pominu vsechno kolem a kolem, tak uz jen to, ze benzin odmastuje by jsi si takovym mnozstvim u moderniho dieslu zadela na pekny prusvih minimalne s cerpadlem. Svagr takto docerpal do oktavky benzin a z Bratislavy dojel sice do Vidne, ale zpatky uz jel na lane, oprava neco kolem 7-8tisic.
Zamčeno