neprůchodnost palivového čerpadla
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
- Reklama
Podpultovka už je na cestě. Cena za opravu D+M a nové čerpadlo výjde na necelých 25 000,-. To snesu.
Avšak jako normální uživatel Astry nechápu kdo a proč ty ceny za díly šroubuje tak vysoko. Je to s prominutím hnus.
Technici taky říkali, že nafta na to má vliv asi tak s 50% zbytek je mechanické opotřebení. Moje auto má najeto 150 000 km a tak zřejmě životnost dosloužila.
Navíc si myslím, že jsem to uspíšil dojezdem na blikající rezervu a i když jsem potom tankoval plnou nádrž a ujel ještě pár desítek km, asi se to přidřelo už na tu rezervu (možná vzduchová bublina v čerpadle následné zadření). Čerpadlo totiž nesmí být bez nafty jinak se zadře okamžitě... ,ale jak to je doopravdy se snad dozvím od techniků až si půjdu pro auto. Potom to napíšu do fóra.
Ahoj a dobré spalování
Fredy
Avšak jako normální uživatel Astry nechápu kdo a proč ty ceny za díly šroubuje tak vysoko. Je to s prominutím hnus.
Technici taky říkali, že nafta na to má vliv asi tak s 50% zbytek je mechanické opotřebení. Moje auto má najeto 150 000 km a tak zřejmě životnost dosloužila.
Navíc si myslím, že jsem to uspíšil dojezdem na blikající rezervu a i když jsem potom tankoval plnou nádrž a ujel ještě pár desítek km, asi se to přidřelo už na tu rezervu (možná vzduchová bublina v čerpadle následné zadření). Čerpadlo totiž nesmí být bez nafty jinak se zadře okamžitě... ,ale jak to je doopravdy se snad dozvím od techniků až si půjdu pro auto. Potom to napíšu do fóra.
Ahoj a dobré spalování
Fredy
no určitě se nezadře kvůli pár bublinám, přece když ti dojde nafta tak to neznamená že se ti hned zadřelo čerpadlo, když měníš pal. filtr tak se ti to taky zavzdušní a točíš stim dost dlouho a čerpadlo neodejde (většinou
)

Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
No ja vam nechci kazit radost, ale znamej, co dela na pumpe mi tvrdil, ze aditiva jsou jen kec pro zakazniky a ze se tam nic necpe. Jak to prijede z rafinersky, tak to jde do auta a je prej fuck, jestli to je OMV, Shell nebo Robin Oil.
Akorat vysokooktan se taha z Nemecka.
Akorat vysokooktan se taha z Nemecka.
--- Astra G '98 1.4 16V ---
Ještě mě taky napadlo co když si spletu stojan a do nafty tanknu benzín. Viděl jsem totiž na benzině,že je to docela reálné. Přijel borec s avií a místo nafty tam točil natural95. Říkám mu na co,že to jezdí.. Trošku se lekl, tanknul tam zatím asi jen 7l naturalu. Tak to zastavil a začal znovu naftou. To by asi bylo v oplu hodně zlé...?
Radost mi kazit nebudes, mam totiz na sve astre zkusenost, ze to neni pravdaLuky píše:No ja vam nechci kazit radost, ale znamej, co dela na pumpe mi tvrdil, ze aditiva jsou jen kec pro zakazniky a ze se tam nic necpe. Jak to prijede z rafinersky, tak to jde do auta a je prej fuck, jestli to je OMV, Shell nebo Robin Oil.

PS: docela by me zajimalo co asi tankuji u tohoto John Deere http://www.dazes.com/script/cz/aktual/A ... 1015090343
Naposledy upravil(a) Marky dne 06 led 2007, 20:39, celkem upraveno 1 x.
no ještě před rokem byla velká aféra se špatnou kvalitou paliv na některých pumpách, takže ty řeči toho pumpaře možná odpovídají přísloví "potrefená husa se ozve" 

Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Do nafty můžeš nalít až 30% benzínu a nic se nestane.Dává se to tam proti zamrznutí a čerpatelnosti (pokud nemáš jiné aditivum)fredy píše:Ještě mě taky napadlo co když si spletu stojan a do nafty tanknu benzín. Viděl jsem totiž na benzině,že je to docela reálné. Přijel borec s avií a místo nafty tam točil natural95. Říkám mu na co,že to jezdí.. Trošku se lekl, tanknul tam zatím asi jen 7l naturalu. Tak to zastavil a začal znovu naftou. To by asi bylo v oplu hodně zlé...?
Davam toho zhruba podle navodu, kdybych musel nahodou cerpat nekde u pochybne pumpy, tak toho tam dam radeji vice. Ten Castrol TDA je lepsi na nalevani, ma takovou dlouhou trubicku, ale ted mam VIF, ktery take delajii v Rakousku. Az budes v servisu, tak se zkus optat na jejich nazor nebo doporuceni.fredy píše:Díky právě na tohle jsem se Tě chtěl zeptát. A dávkuješ přesně podle návodu nebo "přiměřeně"?

Lomikar> kde jsi slysel tech 30%? Kdyz pominu vsechno kolem a kolem, tak uz jen to, ze benzin odmastuje by jsi si takovym mnozstvim u moderniho dieslu zadela na pekny prusvih minimalne s cerpadlem. Svagr takto docerpal do oktavky benzin a z Bratislavy dojel sice do Vidne, ale zpatky uz jel na lane, oprava neco kolem 7-8tisic.