Stránka 2 z 2
Re: nestartuje nejde roztlacit....
Napsal: 04 úno 2012, 16:27
od tenor
Tých príčin može byt viac. Od chyby v elektrike až po vadné palivové čerpadlo. Teoreticky pokial by to bol alternátor tak by si mal na nabitú baterku nastartovat a po chvíli by si ju vybil/to som mal na Oktávke 1,6/,ale nie som si istý ako je to u Oplu benzínu.Elektronika ti može vyhodit chybu a odstavit celý okruh.
Re: nestartuje nejde roztlacit....
Napsal: 05 úno 2012, 12:43
od aeon
oddelal sem svicky a skusil golou otocit s klikovkou a ani se nehne,,,.....
Re: nestartuje nejde roztlacit....
Napsal: 05 úno 2012, 13:07
od vasekpetr1
aeon píše:oddelal sem svicky a skusil golou otocit s klikovkou a ani se nehne,,,.....
Asi sis odpověděl sám...

vypadá to na to zadření, předpokládám, že máš vyřazeno. To se před tím neozvaly nějaké podezřelé zvuky, které by tě varovaly?
Re: nestartuje nejde roztlacit....
Napsal: 05 úno 2012, 13:20
od Gorbo1
vasekpetr1 píše:aeon píše:oddelal sem svicky a skusil golou otocit s klikovkou a ani se nehne,,,.....
Asi sis odpověděl sám...

vypadá to na to zadření, předpokládám, že máš vyřazeno. To se před tím neozvaly nějaké podezřelé zvuky, které by tě varovaly?
To by ma zaujimalo,ake podozrele zvuky by mali varovat?
Re: nestartuje nejde roztlacit....
Napsal: 05 úno 2012, 13:34
od vasekpetr1
Myslíš, že zvuk mazaného a nemazaného motoru bude stejný? Přiznám se, že se zadřením motoru nemám žádnou zkušenost, proto pouze teoretizuji, co asi předchází tomu zadření.
Re: nestartuje nejde roztlacit....
Napsal: 05 úno 2012, 13:46
od Fanous
když je málo oleje tak by podle mě měly cvakat ventily
Re: nestartuje nejde roztlacit....
Napsal: 05 úno 2012, 17:39
od aeon
nic vse po nastartovani slapalo jako vzdycky ani kontrolka po nastartovani nezustala svitit??????tak me tak napadlo kdyby byla v oleji tak to zamrzne taky ne????
Re: nestartuje nejde roztlacit....
Napsal: 05 úno 2012, 21:12
od vasekpetr1
No ona ta kontrolka mazání je také dost nešikovně (aspoň u mého motoru) udělaná - čidlo tlaku oleje je přes konektor, který jde velmi lehce odpojit manipulací kabelového svazku. Je na svazku k alternátoru a když jsem si ho pro lepší manipulaci při výměně altíku popotáhl k sobě, tak čidlo bylo bez kabelu. A zjistíš to jen tím, že si všimneš, že se při startu nerozsvítí kontrolka mazání.