Stránka 2 z 13

Napsal: 03 bře 2006, 22:35
od YANEK
:D já max normál kolem 3 tisíc ale na sprintech 6500 na 3jku ale 150 :lol: jenže já mám 1.8 16v :D

Napsal: 04 bře 2006, 01:01
od Luky
jj, to uz musi docela padit :)
Zkousel jsi maximalku?

Napsal: 05 bře 2006, 00:26
od YANEK
:D to zase ne nejsem sadista nemám rád vytočenej motor ale 2 kila udělá i papírově ale když i kámoše 2.0 di 16v udělá 190 tak proč ne žejo :D

Napsal: 07 bře 2006, 09:24
od Kvetoslavek
6500 taky davam kde se da... :twisted: a maximalka 210 v 3 lidech (tak malo pac zimni kola + otevreny sani ale zavrenej vyfuk) :cry:

Napsal: 07 bře 2006, 10:48
od Oťas
Kvetoslavek píše:6500 taky davam kde se da... :twisted: a maximalka 210 v 3 lidech (tak malo pac zimni kola + otevreny sani ale zavrenej vyfuk) :cry:
TAk to jsi dobrej divoch, když jí dáváš takovou sodu,kde se dá....ty jí asi dlouho mít nechceš co????

Napsal: 07 bře 2006, 11:35
od Princ William
Oťas píše:
Kvetoslavek píše:6500 taky davam kde se da... :twisted: a maximalka 210 v 3 lidech (tak malo pac zimni kola + otevreny sani ale zavrenej vyfuk) :cry:
TAk to jsi dobrej divoch, když jí dáváš takovou sodu,kde se dá....ty jí asi dlouho mít nechceš co????
taky ten motor musi prece neco vydrzet. jen se priznejte ze obcas tomu taky nedavate kopr. jinak max. je celkem slusna. :D

Napsal: 08 bře 2006, 13:17
od Kvetoslavek
favorit treba vydrzii 7000 na prvni tri rychlosti tak nevim proc by to nemela vydrzet nemecka technika... 8) jinak cil je tak tech 230 otazka je kde ....asi D2 do blavy...jinak se mi libi ze kdyz prudce preradim z 2 na 3 v 6500 tak se krasne protoci kola i se zaplym tc :twisted: 8) :lol:

Napsal: 10 bře 2006, 15:23
od Petkar
manli2 píše:a co se ván na těch otáčkách nelíbí?..... já mám největší výkon ve 5200 ot/min a červený pole na 6500 tak co....... :wink: 8) 8)
A v 6500 rpm zakročí omezovač, to znám... Když je potřeba Astra se točí až k omezovači... takže při otáčkách 5700 rpm bych se toho nebál, pokud s tím nepojedeš Praha-Brno trvale :D

Mám motor X16SZR a jede to tak od těch 3000 rpm víš. Maximální výkon v 5200 rpm a omezovač zakročí při 6500 rpm což je dobře vědět...

Napsal: 10 bře 2006, 16:57
od TOMHAJ
no,treba to nekdy zkusim,clovk ma stale obavy o remen a tak,ale podle me by se otacky na remenu uz tolik zvetsit nemeli....

Napsal: 13 bře 2006, 12:08
od Princ William
tak se kouknete na tohle je to 1,6. docela pekne rychlost na 1,6. :twisted: :twisted: :twisted:
http://www.astra4ever.net/viewtopic.php ... c&start=25

Napsal: 13 bře 2006, 12:38
od Luky
Da se sem nejak hodit video?
Kdysi jsem nekde stahnul kratky video, sice Vectra, ale biturbo, docela mazec...

Napsal: 13 bře 2006, 12:53
od Princ William
Luky píše:Da se sem nejak hodit video?
Kdysi jsem nekde stahnul kratky video, sice Vectra, ale biturbo, docela mazec...
tak to dej do videi :D

Napsal: 13 bře 2006, 12:56
od Luky
jarda píše:
Luky píše:Da se sem nejak hodit video?
Kdysi jsem nekde stahnul kratky video, sice Vectra, ale biturbo, docela mazec...
tak to dej do videi :D
Kdybych vedel, jak to tam dostat, tak se tak blbe neptam...

Napsal: 20 bře 2006, 22:54
od M&R
No já běžně jezdím těch 160-170, v noci na Liberec-Praha nebo obráceně, ale taky 200-210. Vezme si to pak deset, otáčky jsou na 5500, ale šlape jak hodinky. Ale je to o tom, že má neustále plnou syntetiku a navíc nalitej slick. Při výměně oleje (standartně měním po 12000 jak olej, tak nový slick) teče z motoru olej, jako kdybych ho tam nalil před hodinou. A to už mám nalítáno 225000.

Napsal: 20 bře 2006, 22:58
od M&R
Jo a zapomněl jsem dodat, že tankuju V Power a někdy i Plus.