Stránka 2 z 3

Napsal: 08 pro 2006, 13:52
od Oťas
Princ William píše:ja to zaslepil z jisteho duvodu co jsem popisoval v jinem topicu. zatimsleduju spotrebu a musim rict ze je asi porad stejna ale to se dozvim az budu brat zase plnou coz bude asi po novym roce pokud nebude zase nakej vejlet v planu. jinak bych rekl ze auto jde ted lip za plynem a po meste se da jezdit na trojku uz od 1000 coz je dost fajn. mam to ted jako naftaka :lol: :lol: preci jen 170Nm je poznat. pokud nebude rapidne vetsi spotreba tak ho necham zaslepenej rekl bych ze jo to zbytecnost (sice to nebude splnovat emisni normu ted nevim asi D4 ale to mi je uplne volny)
S emisema buď v klidu.EGR snižuje jen oxid dusíku a ten se na emisích neměří.... mám zasebou dvě STK a vpohodě.

Napsal: 08 pro 2006, 16:09
od PetrKpy
Vojta píše:
PetrKpy píše: To mě docela děsíš, 6 let starý auto a už mu v motoru něco nefunguje? A jak se pozná, že nefunguje jak má? A co na to nějaký "odborný" servis?
seš trochu naivka ne? si myslíš že stim budeš jezdit 10 let bez závady? :roll:
No nevím jak ty, ale měl jsem Corsu a za celých 6 let (přes 100.000)jsem na motor ani nešáh. Jenom svíčky a filtry. A protože mám v Géčku motor z nových Aster, NEPŘEDPOKLÁDÁM, že do toho budu během 5 let něco investovat!

Napsal: 08 pro 2006, 16:13
od Vojta
nezbejvá než ti to přát aby se nic neporouchalo :wink:

Napsal: 12 pro 2006, 10:59
od Princ William
Oťas píše:S emisema buď v klidu.EGR snižuje jen oxid dusíku a ten se na emisích neměří.... mám zasebou dvě STK a vpohodě.
hele kdyz si ho zaslepil co delal spotreba. zustala stejna vetsi mensi :?: jen se me to zajima nez to spocitam a vyjedu nadrz :!: dik.

Napsal: 12 pro 2006, 19:06
od HonzaL
Měl jsem EGR zaslepený asi půl roku,ale nižší spotřebu jsem nezaznamenal a ani že by to víc jelo.Mám motor X16SZR.

Napsal: 13 pro 2006, 18:33
od Arwy
Predĺži sa životnosť samotného EGR ventilu jeho zaslepením?

Napsal: 13 pro 2006, 19:37
od Charlie
No ta spotřeba by mě také zajímala. Chystám se ho zaslepit, sice je novej, ale když by spotřeba byla stejná, tak aspoň od něj bude pokoj. Jinak když byl odpojedný, tak auto šlo také víc zaplynem.

A ještě se tu psalo o novém softu ŘJ, nechá so te nějak nechat přehrát?? Jestli jo, na kolik to vyjde??

Napsal: 13 pro 2006, 19:46
od PetrKpy
Charlie píše:No ta spotřeba by mě také zajímala. Chystám se ho zaslepit, sice je novej, ale když by spotřeba byla stejná, tak aspoň od něj bude pokoj. Jinak když byl odpojedný, tak auto šlo také víc zaplynem.

A ještě se tu psalo o novém softu ŘJ, nechá so te nějak nechat přehrát?? Jestli jo, na kolik to vyjde??
Kolik tio to "lítá", že to chceš přeprogramovat. Umí ti to lítat 200? Tak to neřeš! Máš přeplňovaný motor? Pokud ne tak s atmosférickým motorem přeprogramováním nic nevyřešíš, ten vzduch ti tam ta ŘJ víc nenažene!

Napsal: 13 pro 2006, 19:59
od Melodi
Mam takový dotaz da se nějak zjistik krom diagnostiky a rozebraní jestli je zaslepený bo ja to třeba netuším jestli to předchozí majitel nezaslepil.

Napsal: 13 pro 2006, 20:09
od PetrKpy
Melodi_boy píše:Mam takový dotaz da se nějak zjistik krom diagnostiky a rozebraní jestli je zaslepený bo ja to třeba netuším jestli to předchozí majitel nezaslepil.
Mechanická kontrola. Nebo se majitele zeptej. Jestli je to přitáhnutý auto nebo bazáč, tak určitě koukni mechanicky.

Napsal: 13 pro 2006, 20:14
od Oťas
Princ William píše:
Oťas píše:S emisema buď v klidu.EGR snižuje jen oxid dusíku a ten se na emisích neměří.... mám zasebou dvě STK a vpohodě.
hele kdyz si ho zaslepil co delal spotreba. zustala stejna vetsi mensi :?: jen se me to zajima nez to spocitam a vyjedu nadrz :!: dik.
Rozdíl jsem nijak nepozoroval, jen se nedočkáš problémů, které dokáže natropit tahle vymoženost (EGR) .... ale musí bejt plně funkční, než ho zaslepíš.

Napsal: 13 pro 2006, 20:16
od Oťas
PetrKpy píše:
Melodi_boy píše:Mam takový dotaz da se nějak zjistik krom diagnostiky a rozebraní jestli je zaslepený bo ja to třeba netuším jestli to předchozí majitel nezaslepil.
Nedá...

Napsal: 13 pro 2006, 21:16
od Charlie
PetrKpy píše:
Charlie píše:No ta spotřeba by mě také zajímala. Chystám se ho zaslepit, sice je novej, ale když by spotřeba byla stejná, tak aspoň od něj bude pokoj. Jinak když byl odpojedný, tak auto šlo také víc zaplynem.

A ještě se tu psalo o novém softu ŘJ, nechá so te nějak nechat přehrát?? Jestli jo, na kolik to vyjde??
Kolik tio to "lítá", že to chceš přeprogramovat. Umí ti to lítat 200? Tak to neřeš! Máš přeplňovaný motor? Pokud ne tak s atmosférickým motorem přeprogramováním nic nevyřešíš, ten vzduch ti tam ta ŘJ víc nenažene!
No nevim co tím myslíš, ale bavíme se tu o změně softu v řídící jednotce kvůli funkci egr ventilu, né o chipování aby se zvýšil výkon.
A řešit to budu!! Protože problémy který jsem měl s egr ventilem nechci aby se opakovali a solil jsem dalších 5litrů za novej, to raděj ty prachy vrazim do potřebnějších součástek.

Napsal: 13 pro 2006, 21:20
od Charlie
to Oťas: Jak jsi ten egr zaslepoval, podložkou bez otvorů ve tvaru těsnění egru??

Napsal: 13 pro 2006, 21:23
od Oťas
Charlie píše:to Oťas: Jak jsi ten egr zaslepoval, podložkou bez otvorů ve tvaru těsnění egru??
Přesně tak... obkreslit těsnění a vyříznout.