S emisema buď v klidu.EGR snižuje jen oxid dusíku a ten se na emisích neměří.... mám zasebou dvě STK a vpohodě.Princ William píše:ja to zaslepil z jisteho duvodu co jsem popisoval v jinem topicu. zatimsleduju spotrebu a musim rict ze je asi porad stejna ale to se dozvim az budu brat zase plnou coz bude asi po novym roce pokud nebude zase nakej vejlet v planu. jinak bych rekl ze auto jde ted lip za plynem a po meste se da jezdit na trojku uz od 1000 coz je dost fajn. mam to ted jako naftaka![]()
preci jen 170Nm je poznat. pokud nebude rapidne vetsi spotreba tak ho necham zaslepenej rekl bych ze jo to zbytecnost (sice to nebude splnovat emisni normu ted nevim asi D4 ale to mi je uplne volny)
Zaslepeni EGR
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
- Reklama
No nevím jak ty, ale měl jsem Corsu a za celých 6 let (přes 100.000)jsem na motor ani nešáh. Jenom svíčky a filtry. A protože mám v Géčku motor z nových Aster, NEPŘEDPOKLÁDÁM, že do toho budu během 5 let něco investovat!Vojta píše:seš trochu naivka ne? si myslíš že stim budeš jezdit 10 let bez závady?PetrKpy píše: To mě docela děsíš, 6 let starý auto a už mu v motoru něco nefunguje? A jak se pozná, že nefunguje jak má? A co na to nějaký "odborný" servis?
Astra CLASSIC II 1.6TWINPORT - Z16XEP
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
hele kdyz si ho zaslepil co delal spotreba. zustala stejna vetsi mensiOťas píše:S emisema buď v klidu.EGR snižuje jen oxid dusíku a ten se na emisích neměří.... mám zasebou dvě STK a vpohodě.


Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Predĺži sa životnosť samotného EGR ventilu jeho zaslepením?
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
No ta spotřeba by mě také zajímala. Chystám se ho zaslepit, sice je novej, ale když by spotřeba byla stejná, tak aspoň od něj bude pokoj. Jinak když byl odpojedný, tak auto šlo také víc zaplynem.
A ještě se tu psalo o novém softu ŘJ, nechá so te nějak nechat přehrát?? Jestli jo, na kolik to vyjde??
A ještě se tu psalo o novém softu ŘJ, nechá so te nějak nechat přehrát?? Jestli jo, na kolik to vyjde??
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,
Kolik tio to "lítá", že to chceš přeprogramovat. Umí ti to lítat 200? Tak to neřeš! Máš přeplňovaný motor? Pokud ne tak s atmosférickým motorem přeprogramováním nic nevyřešíš, ten vzduch ti tam ta ŘJ víc nenažene!Charlie píše:No ta spotřeba by mě také zajímala. Chystám se ho zaslepit, sice je novej, ale když by spotřeba byla stejná, tak aspoň od něj bude pokoj. Jinak když byl odpojedný, tak auto šlo také víc zaplynem.
A ještě se tu psalo o novém softu ŘJ, nechá so te nějak nechat přehrát?? Jestli jo, na kolik to vyjde??
Astra CLASSIC II 1.6TWINPORT - Z16XEP
Mechanická kontrola. Nebo se majitele zeptej. Jestli je to přitáhnutý auto nebo bazáč, tak určitě koukni mechanicky.Melodi_boy píše:Mam takový dotaz da se nějak zjistik krom diagnostiky a rozebraní jestli je zaslepený bo ja to třeba netuším jestli to předchozí majitel nezaslepil.
Astra CLASSIC II 1.6TWINPORT - Z16XEP
Rozdíl jsem nijak nepozoroval, jen se nedočkáš problémů, které dokáže natropit tahle vymoženost (EGR) .... ale musí bejt plně funkční, než ho zaslepíš.Princ William píše:hele kdyz si ho zaslepil co delal spotreba. zustala stejna vetsi mensiOťas píše:S emisema buď v klidu.EGR snižuje jen oxid dusíku a ten se na emisích neměří.... mám zasebou dvě STK a vpohodě.jen se me to zajima nez to spocitam a vyjedu nadrz
dik.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Nedá...PetrKpy píše:Melodi_boy píše:Mam takový dotaz da se nějak zjistik krom diagnostiky a rozebraní jestli je zaslepený bo ja to třeba netuším jestli to předchozí majitel nezaslepil.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
No nevim co tím myslíš, ale bavíme se tu o změně softu v řídící jednotce kvůli funkci egr ventilu, né o chipování aby se zvýšil výkon.PetrKpy píše:Kolik tio to "lítá", že to chceš přeprogramovat. Umí ti to lítat 200? Tak to neřeš! Máš přeplňovaný motor? Pokud ne tak s atmosférickým motorem přeprogramováním nic nevyřešíš, ten vzduch ti tam ta ŘJ víc nenažene!Charlie píše:No ta spotřeba by mě také zajímala. Chystám se ho zaslepit, sice je novej, ale když by spotřeba byla stejná, tak aspoň od něj bude pokoj. Jinak když byl odpojedný, tak auto šlo také víc zaplynem.
A ještě se tu psalo o novém softu ŘJ, nechá so te nějak nechat přehrát?? Jestli jo, na kolik to vyjde??
A řešit to budu!! Protože problémy který jsem měl s egr ventilem nechci aby se opakovali a solil jsem dalších 5litrů za novej, to raděj ty prachy vrazim do potřebnějších součástek.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,
Přesně tak... obkreslit těsnění a vyříznout.Charlie píše:to Oťas: Jak jsi ten egr zaslepoval, podložkou bez otvorů ve tvaru těsnění egru??
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW