Stránka 2 z 3
Napsal: 02 úno 2007, 09:40
od manli2
no vyrábí se ještě.. v polsku... ale z původních motorů zbyli jen 3 .... půlka výbavy udělala pápá a tak....

a ted to smaž...

Napsal: 30 bře 2007, 11:21
od palima
Ja mam OPEL ASTRA F ,X14XE 16V,automat,benzin
Napsal: 30 bře 2007, 12:58
od milosh
palima píše:Ja mam OPEL ASTRA F ,X14XE 16V,automat,benzin
No sice to neni G ale kazdej automat vitany

Kolik ti to papa? 1.4 na automat nic moc motor

Napsal: 01 dub 2007, 11:16
od palima
Po meste sa pod 10 L nedostanem.
Napsal: 01 dub 2007, 11:35
od milosh
palima píše:Po meste sa pod 10 L nedostanem.
tak to mas blby, ja v klidu za 9

v zime teda taky kolem 10, ale v lete i 8.2 coz je krasavec a to jezdim 6km do prace a zpet + naky popojizdeni s dcerou k doktorovi atd...
Napsal: 12 dub 2007, 10:48
od Radek.km
Mám 1,8 16V 85kW automat r.v.1999
Napsal: 21 kvě 2007, 21:13
od littlecake
Ja mam taky automat, paradni vec , cloveku to dojde teprve kdyz sedne do obyc. auta a zkusi nastartovat se zmacknutym brzdovym pedalem

1,8 16V 85kW automat r.v.2000 CDX
Napsal: 21 kvě 2007, 21:39
od milosh
littlecake píše:Ja mam taky automat, paradni vec , cloveku to dojde teprve kdyz sedne do obyc. auta a zkusi nastartovat se zmacknutym brzdovym pedalem

1,8 16V 85kW automat r.v.2000 CDX
Vitej, dalsi clovek s "jednonohym muzem " jak rika muj dvorni mekanik

Napsal: 07 úno 2008, 15:40
od Gondo
Tak se hlásím jako nový majitel automatu. 1,8 16V 92 kW Elegance

Napsal: 07 úno 2008, 16:16
od Leo
Menší dotaz, v kolika otáčkách začne řadit? popřípadně zda jsou tam nake režimy řazení?
Napsal: 07 úno 2008, 16:35
od Gondo
Leo píše:Menší dotaz, v kolika otáčkách začne řadit? popřípadně zda jsou tam nake režimy řazení?
S těma otáčkama musíš počkat. Ještě to nemám na značkách, takže tohle ti nepovím. Režimy řazení: Ekonom, S (sport) - přeřazuje nahoru ve vyšších otáčkách než ekonomický provoz, a zimní režim pro rozjezd, který má zabránit prokluzu kol. V podstatě se snaží rozjet na dvojku.
Napsal: 15 úno 2008, 11:18
od Gondo
Teda ten automat, to táááková pohoda, absolutně jsem se do něj zamiloval. Pro jízdy po Praze - maximální luxus.
Milosh tu někde psal, že na dálnici mu chybí pětka. Tak tenhle pocit jsem vůbec neměl. Já ale moc nespěchám, jezdím tak 110-120 a motor si jenom vrní.
Jediný co mi trošku vadí je, že při rozjezdu startuje raketově. Plyn reaguje okamžitě, já osobně bych přivítal menší citlivost pedálu v horní poloze (nebo je to možná ostrou spojkou). Už jsem párkrát skočil po tom člověku přede mnou, když jsem se rozjížděl na semaforu. Ale to chce asi cvik.
Napsal: 15 úno 2008, 12:52
od milosh
TAk 1.8 asi trosku bude v tech 120km rozdil v otackach nez moje 1.6.
Ale presne jak pises, jakmile se jednou svezes s "jednonohym banditou" uz neni navratu

Napsal: 15 úno 2008, 17:00
od Zdeněk Lbc
Napsal: 15 úno 2008, 17:44
od Gondo
Zdeněk Lbc píše:OPEL ANTA řadí rychle, bez prodlev, podřazuje aby motor nabral otáčky a auto hbitě zrychlilo.
Tak v tomhle směru musím pochválit i mou Astrulku, je hodně živá. Když udělám kickdown, tak reaguje bleskově, podřadí o dva stupně a vystartuje.