Stránka 2 z 3
					
				
				Napsal: 02 úno 2007, 09:40
				od manli2
				no vyrábí se ještě.. v polsku... ale z původních motorů zbyli jen 3 .... půlka výbavy udělala pápá a tak.... 

 a ted to smaž... 

 
			
					
				
				Napsal: 30 bře 2007, 11:21
				od palima
				Ja mam OPEL ASTRA F ,X14XE 16V,automat,benzin
			 
			
					
				
				Napsal: 30 bře 2007, 12:58
				od milosh
				palima píše:Ja mam OPEL ASTRA F ,X14XE 16V,automat,benzin
No sice to neni G ale kazdej automat vitany 

Kolik ti to papa? 1.4 na automat nic moc motor  

 
			
					
				
				Napsal: 01 dub 2007, 11:16
				od palima
				Po meste sa pod 10 L nedostanem.
			 
			
					
				
				Napsal: 01 dub 2007, 11:35
				od milosh
				palima píše:Po meste sa pod 10 L nedostanem.
tak to mas blby, ja v klidu za 9  

 v zime teda taky kolem 10, ale v lete i 8.2 coz je krasavec a to jezdim 6km do prace a zpet + naky popojizdeni s dcerou k doktorovi atd...
 
			
					
				
				Napsal: 12 dub 2007, 10:48
				od Radek.km
				Mám 1,8 16V 85kW automat r.v.1999
			 
			
					
				
				Napsal: 21 kvě 2007, 21:13
				od littlecake
				Ja mam taky automat, paradni vec , cloveku to dojde teprve kdyz sedne do obyc. auta a zkusi nastartovat se zmacknutym brzdovym pedalem 

 1,8 16V 85kW automat r.v.2000 CDX
 
			
					
				
				Napsal: 21 kvě 2007, 21:39
				od milosh
				littlecake píše:Ja mam taky automat, paradni vec , cloveku to dojde teprve kdyz sedne do obyc. auta a zkusi nastartovat se zmacknutym brzdovym pedalem 

 1,8 16V 85kW automat r.v.2000 CDX
 
Vitej, dalsi clovek s "jednonohym muzem " jak rika muj dvorni mekanik 

 
			
					
				
				Napsal: 07 úno 2008, 15:40
				od Gondo
				Tak se hlásím jako nový majitel automatu. 1,8 16V 92 kW Elegance  

 
			
					
				
				Napsal: 07 úno 2008, 16:16
				od Leo
				Menší dotaz, v kolika otáčkách začne řadit? popřípadně zda jsou tam nake režimy řazení?
			 
			
					
				
				Napsal: 07 úno 2008, 16:35
				od Gondo
				Leo píše:Menší dotaz, v kolika otáčkách začne řadit? popřípadně zda jsou tam nake režimy řazení?
S těma otáčkama musíš počkat. Ještě to nemám na značkách, takže tohle ti nepovím. Režimy řazení: Ekonom, S (sport) - přeřazuje nahoru ve vyšších otáčkách než ekonomický provoz, a zimní režim pro rozjezd, který má zabránit prokluzu kol. V podstatě se snaží rozjet na dvojku.
 
			
					
				
				Napsal: 15 úno 2008, 11:18
				od Gondo
				Teda ten automat, to táááková pohoda, absolutně jsem se do něj zamiloval. Pro jízdy po Praze - maximální luxus.
Milosh tu někde psal, že na dálnici mu chybí pětka. Tak tenhle pocit jsem vůbec neměl. Já ale moc nespěchám, jezdím tak 110-120 a motor si jenom vrní.
Jediný co mi trošku vadí je, že při rozjezdu startuje raketově. Plyn reaguje okamžitě, já osobně bych přivítal menší citlivost pedálu v horní poloze (nebo je to možná ostrou spojkou). Už jsem párkrát skočil po tom člověku přede mnou, když jsem se rozjížděl na semaforu. Ale to chce asi cvik.
			 
			
					
				
				Napsal: 15 úno 2008, 12:52
				od milosh
				TAk 1.8 asi trosku bude v tech 120km rozdil v otackach nez moje 1.6. 
Ale presne jak pises, jakmile se jednou svezes s "jednonohym banditou" uz neni navratu  
 
  
 
			
					
				
				Napsal: 15 úno 2008, 17:00
				od Zdeněk Lbc
				
			 
			
					
				
				Napsal: 15 úno 2008, 17:44
				od Gondo
				Zdeněk Lbc píše:OPEL ANTA řadí rychle, bez prodlev, podřazuje aby motor nabral otáčky a auto hbitě zrychlilo.
Tak v tomhle směru musím pochválit i mou Astrulku, je hodně živá. Když udělám kickdown, tak reaguje bleskově, podřadí o dva stupně a vystartuje.