Napsal: 06 pro 2006, 20:50
Rádo se stalo.Jsem zastáncem buď všechno nebo nic.Takže když už je něco rozdělanýho a vím že to časem stejně odejde do lovišt věčných tak raději to vyměním hnedle.Jo a když dárky tak pro všechny!!!
Forum pro majitele vozů Opel Astra G a Zafira A
https://www.astra-g.cz:443/forum/
no tak zapalovací a žhavící svíčka je trochu o něčem jinym, bez žhavičky pojedu, ty bez zapalovací svíčky neLomikar píše:No a já bych řekl taky měnit všechny.Je to jako by jsi vyměnil zapalovací svíčku jen jednu ze čtyřs tím že ostatní jsou dobrý.
Jo a jinak vlastně ani nejsou potřeba.Tak kupříkladu já je tam nemám a taky mi to jezdí.![]()
![]()
z pohledu obyčejnýho člověka kterýmu se rozsvítila kontrolka a ví prd co to je tak měnit vše, pro ty co vo tom něco trochu věděj tak lze měnit jenom vadnou svíčku, neřikám že vyměnit všechny je na škodu ale 2000 se mi nikdy investovat nechtěloBLAŽENA píše:TAK JINAK. JEDNA TI ODEJDE A JAK VIS KOLIK TI VYDRZI TY OSTATNI? KDYZ POJEDES K DEALEROVI TAK DAS JENOM 800KC ZA NACTENI CHYBY. PAK DASI PRACHY ZA VYMENU. VEM TO TAK ZE JSI NORMALNI ZAKAZNIK.
Znamej ma notebook s programama na diagnostyku na ruzny auta, tak me to prave delal. A tak nemusim jezdit k dealearovi za 800.BLAŽENA píše:TAK JINAK. JEDNA TI ODEJDE A JAK VIS KOLIK TI VYDRZI TY OSTATNI? KDYZ POJEDES K DEALEROVI TAK DAS JENOM 800KC ZA NACTENI CHYBY. PAK DASI PRACHY ZA VYMENU. VEM TO TAK ZE JSI NORMALNI ZAKAZNIK.
Jak bude chytat rychleji? Rychleji se max. nažhaví, ale palivo jde na žhavičku až při startování, nejdřív ale žhavíš, pak startuješ....honza_prodava píše:Je lepsi vymenit vsechny, protoze jak starnou tak se jim zpomaluje doba zhaveni. Tzn kdyz vymenis jeden a nechas tam 3 stare, tak ti ten jeden valec bude chytat drive nez ty ostatni. Pro kontrolu zkuste vzit ty stary, napojit je na 12v a digitalem zmerit za kolik sekund maji 90 C a pak s temi novymi. Na mem aute co prodavam jsem samozrejme menil vsechny. Ted jsou tam BOSH.
Musíš na to mít spešl nářadí.Dodává jej fa HENI.CZ.Hlavně musíš dobře utrhnout a vytáhnout vanadiovou elektrodu,jinak stejně nic nevyvrtáš.Brano píše:Skusal som vymenit zhavice a utrhol som 3 xo 4-roch. Mam motor X20DTL, najazdene 206 000 km, r.v. 1998 a zhavice tam boli este origos. Viete mi niekto poradit co s tym? Aky je postup pri odvrtani? Na co si mam dat pozor?
Diky
Vojta píše:no původní bych neřek, to by to nežhavilo už dobrejch 5 let