Stránka 2 z 3
Napsal: 04 zář 2008, 15:53
od Chavron
to klepanie ruciciek by mohla byt aj vadna kostra, neviem ale ci to bude mat suvis aj s ostatnymi zavadami
Napsal: 04 zář 2008, 16:35
od pansuu
Ty ručičky to dělaj pouze před tím, než lehne baterka. Po nabití ty epileptický záchvaty nemaj.
Napsal: 04 zář 2008, 17:38
od Mike.S
a jak dlouho už máš tu baterku? jestli je ještě v záruce tak ji reklamuj, jinak měl jsem něco podobného na Feldě a dělalo mi to stejně jako zakladateli tohoto topicu radio, zkus ho odpojit na nějaký čas a uvidíš, já jsem to taky proměřoval, dobíjení bylo v pořádku, baterkou to taky nebylo (byla ještě v záruce tak jsem jim ji tam dal, oni ji nabili, a nějakým přístrojem, který simuluje zátěž ji proměřili a prej byla v poho) a u autoelektrikáře jsme naměřili odběr v klidu kolem 12 mA což je prej pro radio normální odběr, tak jsem jej na nějaký čas odpojil a bylo to v poho
Napsal: 04 zář 2008, 18:57
od pansuu
Baterka bude stará. Je sice s rybým okem, asi origo od Vopla. Auto je 99, v servisce o výměně baterky ani čárka. Večer ji hodim na nabíječku, tak kouknu. Ten co ji měřil, říkal, že tam žádnej "falešnej" odběr není, asi už toho má opravdu dost. Ještěže to není Rendlik, ten se při slabý baterce ani nehne, ani na roztlačení, ani na start.kabely

Napsal: 04 zář 2008, 19:48
od Mike.S
noo, šak uvidíš, baterka není tak drahá, kdyžtak ji vyměníš, a jestli je tam od 99´ tak už si zaslouží odpočinek

, horší to bude, když koupíš novou a bude to dělat dál . . . .
Napsal: 04 zář 2008, 21:23
od pansuu
Taky mi to nepřijde tak strašný, teda pokud to bude opravdu ta bat. A mám další poznatky, je na ní Oplznak(byla už dost tma) a vůbec nekolísaj světla. Z toho usuzuju, že dobíjení je v pořádku.
Napsal: 05 zář 2008, 15:34
od pansuu
Chlapy, ještě dotaz. Kdy je baterie levá a kdy pravá?
Napsal: 05 zář 2008, 16:30
od Pico
Mne sa pri nižšej teplote ručičky na palubke klepú pri štarte už od novoty. Z baterkou doposiaľ žiaden problém nemám. Z 14XEP kúpené 11/2007.
Napsal: 06 zář 2008, 00:09
od Mike.S
pansuu píše:Chlapy, ještě dotaz. Kdy je baterie levá a kdy pravá?
to je podle umístění + pólu baterie, když je vpravo (což bývá normálně) je to baterie pravá no a když je vlevo tak je levá
Napsal: 06 zář 2008, 08:09
od pansuu
Mike.S píše:pansuu píše:Chlapy, ještě dotaz. Kdy je baterie levá a kdy pravá?
to je podle umístění + pólu baterie, když je vpravo (což bývá normálně) je to baterie pravá no a když je vlevo tak je levá
To mě napadlo taky, jenže když otočím baterku o 180st.- je to přesně naopak. Platí to když jsou kontakty na "mé" straně nebo naopak? Anebo jednodušeji, jaká je v Zafiře?
Napsal: 06 zář 2008, 08:23
od Mike.S
mno, to jsem zapomněl napsat, že je to z čelního pohledu na baterku, a jakou mám v Zafiře ti napíšu odpoledne, teď mám ještě zalepené oči, tak jak se exhumuju půjdu si dolít olej (potvora, žere mi tak 0,5l/1500km

) a mrknu na tu baterku
Napsal: 06 zář 2008, 08:35
od pansuu
Už je to dobrý, už našel Tomášek

Je to jak jsem psal, kontakty k sobě a poloha+, takže mám pravou.
Napsal: 06 zář 2008, 14:10
od Mike.S
jj, já taky, podle mě je to jen o tom na které straně auta ji máš a jak dlouhé jsou kabely které vedou k baterce, když jsou dostatečně dlouhé je pak jedno, kterou tam dáš, ale u většiny aut jsou ty kabely akorát tak aby dosáhly na póly
Napsal: 07 zář 2008, 16:07
od pansuu
Pico píše:Mne sa pri nižšej teplote ručičky na palubke klepú pri štarte už od novoty. Z baterkou doposiaľ žiaden problém nemám. Z 14XEP kúpené 11/2007.
Teď jsem namontoval dočasnou náhradu, ta původní klekla úplně. Sice to je pouze 44ah, ale ručičky jsou zase pěkně ukázněný, žádný úprky za roh. A ty kontrolky, který zůstavaly svítit o chvilku dýl taky zhasnou hned.
Napsal: 08 zář 2008, 19:53
od Mike.S
tak na konec radost, že to byla jenom baterka, že jo
