Stránka 2 z 4
Napsal: 08 lis 2006, 21:26
od manli2
Jirka D.. píše:
Tak jediná rada zní AG vytáčet a řadit ve 3,5tis otáčkách jinak se ventil za**re

hahaha... při 3.5k otáček teprve nabírá dech... řadit v 5500

Napsal: 09 lis 2006, 08:37
od Jirka D..
Zigi píše:manli2 píše:Jirka D.. píše:
Tak jediná rada zní AG vytáčet a řadit ve 3,5tis otáčkách jinak se ventil za**re

hahaha... při 3.5k otáček teprve nabírá dech... řadit v 5500

No nevim zda tvuj 8mi ventil zabira v 3500 a dal,takhle pracuji 16ti ventilove motory

to bylo myšleno min. otáčky a výš ať si každý točí co chce třeba 7tis ot.

Napsal: 09 lis 2006, 09:17
od Princ William
manli2 píše:hahaha... při 3.5k otáček teprve nabírá dech... řadit v 5500

rad az te to shodi omezovac

nekdy se tomu na jednotku nevyhnu (teda pokud jde vo nakej cas nebo zavod).

no a v max V to toci neco pres 6000 rekl bzch ze skoro 6200
Napsal: 09 lis 2006, 09:28
od Princ William
Zigi píše:Princ William píše:manli2 píše:hahaha... při 3.5k otáček teprve nabírá dech... řadit v 5500

rad az te to shodi omezovac

nekdy se tomu na jednotku nevyhnu (teda pokud jde vo nakej cas nebo zavod).

no a v max V to toci neco pres 6000 rekl bzch ze skoro 6200
RIkas ze nas motor ma omezovac pri 6200Ot,no ja to nikdy nezkousel...
rikam ze v 6500 nebo tak nak. presne te to nereknu. mozna i v 6600.
Napsal: 09 lis 2006, 09:48
od Luky
Princ William píše:vite nekdo jak se rozebira AGR ci cisti

Tady
http://www.opelastra.cz/technika/egr.htm je navod, jak ho zaslepit, tudiz i rozebrat. S cistenim ti ale nepomuzu.
Napsal: 16 lis 2006, 10:43
od Princ William
tak jsem agr sundal. vycistil jsem kam jsem dosahl. dovnitr agr v. se nejde dostat. saze skoro zadne (holt dobre vymetam pavouky).

problem stale pretrvava. leda ze by byl v riti ten agr v. uvnitr ale to se mi moc nezda. saze skoro zadne tak vo tom pochybuju. tak ted mi poradte co mam rozebrat dal. dle zigiho to neni ani zapalovaci lista.
1. krokac
2. vaha
nebo Vas napada jeste neco jineho

Napsal: 16 lis 2006, 11:05
od Princ William
nevite nekdo nahodou kde je skrtici klapka

teda jestli to neni ta ktera je na motoru hned u vstupu vzduchu od vahy

Napsal: 20 lis 2006, 15:22
od Princ William
tak jsem na to konecne prisel. zaslepil jsem AGR a je pokoj (nevypadalo ze by mel bejt zasranej ale dovnitr nevidim.) ted se ptam co mam delet.
1. mam koupit novej

cena
2. koupit jetej treba z vrakace ale problem muze pretrvavat
3. mam ho nechat zaslepenej

muzou nastat nake nasledky

(rekl bych ze ted se pomalejs ohrejva motor)
4. zvysi se spotreba kdyz ho necham zaslepenej
5. jak je to s vykonem jde dolu nebo nahoru
vim kdyz ho necham zaslepenej ze to akorat nebude splnovat emisni normu ale na tu se..

tak a te mi poradte
Napsal: 20 lis 2006, 15:44
od Vojta
kup novej a zaslep ho
Napsal: 20 lis 2006, 22:09
od Charlie
No já Egr měnil a cena byla něco kolem 5000. Jinak když nefungoval a odpojili se z něj kabely, tak šlo auto víc za plynem, bylo o poznání živější, ten němčour co to měl předemnou právě jezdil s odpojenejma káblama.
Jinak mě auto občas po vyřezení chcípne taky. Nastartuju, vyjedu z garáže, všechno v pohodě, pak sjedu 600metrů z kopce na křuživatku, tam sešlápnu spojku, otáčky spadnou na 500 a někdy se po chvilce zvednou a běží normálně, a někdy prostě chcípne a musim znova startoval, ale startuje v pohodě. Pak už to vždycky běží normálně, nevim co tomu je a EGR je novej, orig od Opela.
Napsal: 21 lis 2006, 11:07
od Princ William
Vojta píše:kup novej a zaslep ho
a to mi bude jako k cemu kdyz novej bude zaslepenej

kdyz pominu to ze za nej dam peknou palku
P.S. zda se mi kdyz je zaslepenej ten agr ventil ze to ma lepsi tah za plynem ale nevim jestli se to nebude projevovat na spotrebe ci negativne na motoru. jinak kdyz odpojim ty kabely od agr ventilu tak mi zacne svitit kontrolka motoru

odpojeni kabelu od AGR nelze
Napsal: 21 lis 2006, 11:28
od Oťas
musí bejt připojenej a funkční. pak to můžeš zaslepit.
Napsal: 21 lis 2006, 11:31
od Princ William
Oťas píše:musí bejt připojenej a funkční. pak to můžeš zaslepit.
ted te nechapu. ja ho zaslepil na privodu pred ventilem tak nevim k cemu mi byl funkcni. ale mozna si ho zaslepil na vyvodu. sorry ze se ptam jako debil ale porad nechpu proc musi bejt funkcni

Napsal: 21 lis 2006, 11:54
od Charlie
No když není funkčí, tak svítí kontrolka, teda mě svítila. No když se kábly odpojí, tak svítí taky, tomu němčourovy svítit musela pořád. A s tou spotřebou nevim, já k tomu měl ještě v tahu lambdu, takže to braka 10l/100km a víc, pod jsem se nikdy nedostal, teď jezdím dálky za 6,3 a jinak 7,5 , a EGR s labdou je novej, Jinak ta spotřeba by mi zajímala, tem tah je docela poznat.
otacky na neutral po pusteni plynu
Napsal: 21 lis 2006, 14:04
od ondrazalsky
posledni asi mesic jsem resil totez - padajici otacky na neutral, obcasne chcipani motoru, v posledni fazi se pridalo i rozsvecovani kontrolky motoru a poskubavani motoru pod zatezi. vymena vzduchoveho filtru nepomohla, spise se to zhorsilo. pomohlo az procisteni skrtici klapky, ale to by samo o sobe udajne nestacilo, bylo soucasne take treba preprogramovat RJ, ktera je vlivem dlouhodobe se zasirajici (a tim i spatne funkcni) klapky nastavena na jiny rezim. o arg ventilu ten typek co mi to spravoval nic nezminoval. ale od te doby se otacky po pusteni plynu a vyrazeni (nebo seslapnuti spojky) chovaji normalne. cela akce (vycisteni klapky + uvedeni Rj do puvodniho rezimu) me stala 600Kc.
jeste jednu vec: ani ted ("po oprave") se ale ty otacky nechovaji porad stejne, nekdy to pada pomalicku, nekdy rychle, ale vzdy se to zastavi na tech cca 8-900, niz se to uz nezhoupne.