Stránka 2 z 3
Napsal: 15 dub 2008, 21:15
od james11
ještě to sem dám jednou:

Napsal: 15 dub 2008, 22:05
od Leo
hrubost píše:V techničáku mám napsany 6.0J X15. Co když tam dám 6.5J X15. Co na to řeknu na technické a tak. dík
na to ani nepřídou, já mám v tp napsaný origo 16 + dopsaný 7,5x17 takže 15" kolo řešit určitě nebudou
Napsal: 15 dub 2008, 22:15
od hrubost
Leo píše:na to ani nepřídou, já mám v tp napsaný origo 16 + dopsaný 7,5x17 takže 15" kolo řešit určitě nebudou
Já mám v techničáku: 6.0J X15 ; 195/60 R15 88H
a jako alternativu: Alternativní použití pneumatik a ráfků (zális 39 až 49mm): 185/70 R14 88H; 5.5J X 14
Tak mě napadá, je to na tym alu kolu vůbec někde napsany že je to 6,5?
Četl sme tu, že na pneu se dívaj (tam to napsany je)
Napsal: 15 dub 2008, 22:47
od Leo
šířka ráfku a ET je napsaný zezadu na disku,tudiž na to nepřídou...
pokud máš dobrej vzorek a žádný brutální kola tak je to asi moc zajímat nebude
Napsal: 16 dub 2008, 07:26
od ondrazalsky
ondrazalsky píše:fakt je ze J6 na 205 sirku je dle tebulek na hranici. ale ja to mam opacne, mam 195 na rafku J7 (taky hranicni tabulkova hodnota) - a je to naprosto v pohode. pokud ti ale jde o VZHLED, rozmysli se, jeslti chces abay byl rafek pri pohledu zepredu (zezadu) "schovany" v pneumatice (coz v tvem pripade velmi pravdepodobne bude), nebo jako to mam ja, ze rafek "vylejza" z gumy, protoze je proste sirsi...
aby nedoslo k omylu: nemluvim o vylejzani rafku z blatniku ani podbehu, ale o "schovani" nebo naopak vylejzani rafku Z PNEUMATIKY (a to na obe strany, ven i dovnitr pod auto)! reagoval jsem tim primo na Defenderuv dotaz zda kombinace pneu o sirce 205 s rafkem sirky J7 nebude vypadat blbe (tedy pokud jsem jeho dotaz pochopil spravne...)
Napsal: 16 dub 2008, 07:31
od Troodon
ondrazalsky píše:ondrazalsky píše:fakt je ze J6 na 205 sirku je dle tebulek na hranici. ale ja to mam opacne, mam 195 na rafku J7 (taky hranicni tabulkova hodnota) - a je to naprosto v pohode. pokud ti ale jde o VZHLED, rozmysli se, jeslti chces abay byl rafek pri pohledu zepredu (zezadu) "schovany" v pneumatice (coz v tvem pripade velmi pravdepodobne bude), nebo jako to mam ja, ze rafek "vylejza" z gumy, protoze je proste sirsi...
aby nedoslo k omylu: nemluvim o vylejzani rafku z blatniku ani podbehu, ale o "schovani" nebo naopak vylejzani rafku Z PNEUMATIKY (a to na obe strany, ven i dovnitr pod auto)! reagoval jsem tim primo na Defenderuv dotaz zda kombinace pneu o sirce 205 s rafkem sirky J7 nebude vypadat blbe (tedy pokud jsem jeho dotaz pochopil spravne...)
no blbo to vyzerat nesmie lebo ja mam pripravene 205ky na 7,5J16 ET35 takze to tam narvat musim a dufam ze to nikde nebude driet .. to by ma nastvalo riadne.. 205ky su na 7,5J hranica tak uvidim...

Napsal: 16 dub 2008, 07:36
od ondrazalsky
http://www.elektrony.cz/?PHPSESSID=ef6e ... a=TechInfo
takze se Defenderovi omlouvam ze jsem ho strasil ze kombinace sirky pneu 205 a sirky rafku J7 je na hranici, naopak, je to dle uvedene tabulky naprosto idealni kombinace. sorry jeste jednou za zmatky
Napsal: 16 dub 2008, 09:08
od Defender
Ondro v poho, já jsem se stejně ptal nakombinaci ET 41/ J6/ 16" obutý do gu 205/50 a jsou to origo kola, akorát že nejsou z Astry, tak proto jsem se ptal
Takže jestli jsem to dobře pochopil tak E41 na Astru v pohodě, stejně tak J6 a s gumamam 205/50/16" to nebude vypadat blbě a ani to nebude nikde čumět a dřít, je to tak ?

Napsal: 16 dub 2008, 09:18
od ondrazalsky
no a ke vsemu jeste pisu J7 kdyz celou dobu myslim J6... to je den dneska...
jestli ta tvoje kombinace nebude nekde drit by mohl se 100% jistotou potvrdit nekdo kdo ma zkusenost s kombinaci 16palcoveho rafku 205tky sirky gumy a ET 41
Napsal: 16 dub 2008, 10:48
od Defender
No ty origo 15 mám, ale netuším jaký to má jéčko, ale podle mne to nevypadá až tak hluboký a pokud myslíš zalezlý kolo v gumě tak alespoň to hned neokoušu o obrubníky. Takže hurá do aukce 16tek, když to vykoučuju a budou hodně hluboko zalezlý, tak se to časem vyřeší podložkama ne ?

. Díky kluci za rady

:
Napsal: 16 dub 2008, 11:03
od Kulich
1.Co se týká "zalezlosti" kola (disk vs. podběh), tak tam to bude hrubým odhadem přibližně přesně právě o těch 8 mm rozdílu v ET směrem ven.
2.Co se týká vzhledu pneu vs. disk, tam už by se mně ty 205 jevily na 6" trochu "rozcapeně". Osobně mám 205 na 6,5" a to je asi kompromis mezi tím jak to vypadá (za ideální považuju na 7") a kdy to ještě slušně chrání okraj disku.
Napsal: 16 dub 2008, 11:04
od Princ William
tak jsem zvedavej jak to dopadne...v kazdem pripade te preji at tu aukci vyhrajes a jsou tvoje

s heslem za malo penez hodne muziky

Napsal: 16 dub 2008, 15:34
od hrubost
Dival sem se na Enzo O a na elektrony.cz pisou ze 6,5x15 ET35 potrebujou Úpravy, ale ET 42. Ale ty ET35 budou přece víc zastrčeny do auta, tak proc upravy ?
Napsal: 16 dub 2008, 16:12
od Troodon
hrubost píše:Dival sem se na Enzo O a na elektrony.cz pisou ze 6,5x15 ET35 potrebujou Úpravy, ale ET 42. Ale ty ET35 budou přece víc zastrčeny do auta, tak proc upravy ?
lenze oni napisu takmer na vsetko "upravy" ked to nesedi so standardnymi hodnotami,netreba si s tym lamat hlavu,radsej si precitaj tu na fore v sekcii kola+pneu skusenosti uzivatelov s roznymi diskami .. cim nizsie ET tym viac bude koleso vonku ..
Napsal: 16 dub 2008, 18:02
od hrubost
Troodon píše:hrubost píše:Dival sem se na Enzo O a na elektrony.cz pisou ze 6,5x15 ET35 potrebujou Úpravy, ale ET 42. Ale ty ET35 budou přece víc zastrčeny do auta, tak proc upravy ?
lenze oni napisu takmer na vsetko "upravy" ked to nesedi so standardnymi hodnotami,netreba si s tym lamat hlavu,radsej si precitaj tu na fore v sekcii kola+pneu skusenosti uzivatelov s roznymi diskami .. cim nizsie ET tym viac bude koleso vonku ..
Pravda, dival sem se na ten obrazek, ale zase se mi to v makovici nějak pomotalo.