Stránka 2 z 24
Napsal: 31 říj 2006, 17:59
od Peta_Vlco
Radek.km píše:vyměnit za nový termostat
Namazat
Vrátit nazpět
Zakrytovat
Nalít chladící kapalinu a je to
Konečně jezdím se zahřátým autem a navíc to teď topí jako blázen

Zdar, hele kolik tě stál ten termostat? A měl jsi originál nebo neoriginální díl?
Napsal: 03 lis 2006, 16:07
od Jarin3D
zdarek
tak ta cena by me taky zajimala pac co sem se dneska ptal tak za neorigo chteji 1700,-
to me pride nak moc. to dam radsi papundekl pred chladic a bude taky teplo

Napsal: 03 lis 2006, 19:54
od CUBErt
Kolik jsi spotřeboval chladící kapaliny ?
Napsal: 03 lis 2006, 19:57
od pepca
CUBErt píše:Kolik jsi spotřeboval chladící kapaliny ?
právě koukám do knížky jak na to,ale tvůj motor tu nevidím,já třeba u 1.6 16V mám psáno 6.7 litrů.

celkovou nápln.

Napsal: 03 lis 2006, 20:00
od pepca

tak záleží jakou nemrzku koupíš,jeli balení na mínus 40,třeba tři litry,a dáš k tomu tři litry vody tak to máš naředěný na mínus dvacet.

Napsal: 03 lis 2006, 20:04
od CUBErt
No já si koupil 6 litrů koncentrátu a ten je do -30°C takže když to bude nějak takhle, tak to jen doleju a směs bude tak akorát. Jo a ještě, nevíte někdo jak se jmenuje přípravek do motoru, co ucpává mikrospáry ?
PS.: Je nutné proplachovat při výměně chladící směsi proplachovat motor ?
Napsal: 03 lis 2006, 20:11
od Vojta
doporučuju dávat originál chladící kapalinu, je do -80 a stojí asi 120 kč/litr, ředí se 1:1 s destilovanou vodou, některý jiný chl. kapaliny např. Fridex rozežíraj gumu v místech spoje a pak to teče, jinak bohatě stačí si koupit 3litry chl. kap. a 3l dest. vody, stejně z toho ani těch 6 litrů nevyteče
a ještě pro upřesnění až to tam budete lejt tak nalejte dycky litr kapaliny a litr vody, jinak se vám může stát že nalejete 3 litry kapaliny a pak zjistíte že už se tam vejde jenom litr vody

zvýšená koncentrace chl. kapaliny pak způsobí horší odvod tepla
Napsal: 03 lis 2006, 20:14
od pepca
CUBErt píše:No já si koupil 6 litrů koncentrátu a ten je do -30°C takže když to bude nějak takhle, tak to jen doleju a směs bude tak akorát. Jo a ještě, nevíte někdo jak se jmenuje přípravek do motoru, co ucpává mikrospáry ?
PS.: Je nutné proplachovat při výměně chladící směsi proplachovat motor ?

tak já to mám čerstvě změřený,mám to ještě po roce co to je z německa v čechách na mínus 35,tak to neřeším,jinak ta tvá 1.4 možná ani nemá těch šest litrů nápln,tady je psaná 1.2 ta má 5.2 a pak 1.6 né 16V a ten má 5.9 tak se domnívám,že tam ani těch šest nedáš,vyplachovat není třeba,teda nikdy jsem to nedělal a v servisech při výměně,termostatů,nebo opravách motorů to též nedělají,alespon jsem to ještě nezažil.

Napsal: 03 lis 2006, 20:17
od CUBErt
Bohužel ji mám už koupenou, tak doufám že mi nic nerozežere, je to obyč starline. Budu to muset přes víkend nějak vyměnit.
Napsal: 03 lis 2006, 20:18
od pepca

no Vojto tady tchán koupil ten dražší,ten růžový,prý je snad i lepší,já mám ale v mém autě takový tmavě modrý,až do zelena,tak to přišlo z německa,jen nevím,buduli dolívat,tak je možný ho dolít tím růžovým?

Napsal: 03 lis 2006, 20:39
od Vojta
to růžový se začlo dávat od modelovýho roku tušim 2000, zelenou nahradit růžovou lze, naopak ne, v oplu si můžeš koupit jak zelenou tak růžovou
Napsal: 03 lis 2006, 21:57
od pepca
Vojta píše:to růžový se začlo dávat od modelovýho roku tušim 2000, zelenou nahradit růžovou lze, naopak ne, v oplu si můžeš koupit jak zelenou tak růžovou

rozumím tedy,že když bych chtěl někdy dolít,tak to nelze míchat?dolít růžovou do mé zelené

?raději se optám znova,jedině tedy zelenou vypustit a dát celou růžovou,v čem je vlastně lepší?že je dražší to vím,ale ty vlastnosti?

Napsal: 03 lis 2006, 22:07
od Vojta
si kup zelenou a dolej zelenou
Napsal: 03 lis 2006, 22:14
od pepca
Vojta píše:si kup zelenou a dolej zelenou

jo jasný,tak to budu řešit.díky za info.

Napsal: 03 lis 2006, 22:27
od CUBErt
Já koupil modrou, doufám že tim něco nepo..
