Stránka 2 z 3
Re: dotaz:)
Napsal: 31 srp 2010, 21:00
od APiK
sqělej název topicu

Re: dotaz:)
Napsal: 31 srp 2010, 21:08
od AstraMan
Hlavně v pokecu už jeden takový topic s univerzálním názvem je

Re: dotaz:)
Napsal: 31 srp 2010, 22:51
od bidrs
APiK píše:sqělej název topicu

asi budu mit více dotazu a nevěděl jsem jak to nazvat..nechci tady zakládat víc témat:) Funkci
HLEDAT používam ale všechno taky nenajdu:)
Re: dotaz:)
Napsal: 01 zář 2010, 08:30
od AstraMan
Re: dotaz:)
Napsal: 01 zář 2010, 08:32
od bidrs
Re: 2.0 Di - špatně startuje
Napsal: 01 zář 2010, 19:12
od Mike.S
téma přejmenováno a přesunuto do sekce Diesel
Re: 2.0 Di - špatně startuje
Napsal: 10 zář 2010, 21:46
od bidrs
tak..všechny přepadové hadičky vyměněny, palivový filtr taky+těsníci kroužky pod vstřikama..Dnes cca po 16hodinách chci nastartovat a zase padlá nafta..Po ujetí asi 15km jsem odmontoval kryt motoru a pod vstřikama je opět mokro(nafta) Co je špatně?? to mi tam ty kroužky v servisu špatně dal??Jde to vubec??
Re: 2.0 Di - špatně startuje
Napsal: 11 zář 2010, 17:01
od bidrs
nikdo nic??
Re: 2.0 Di - špatně startuje
Napsal: 11 zář 2010, 17:20
od AstraMan
A víš jistě, že je to tím těsněním nad vstřikama ?
Nedávno jsem řešil podobnou komplikaci ( tentokrát byla autobaterie plně nabitá )... Při výměně autobaterie jsem omylem zavadil o solenoidní ventil, který je vedle autobaterie ( přesněji jsou tam dva

) a u jednoho se mě celkem dost povytáhnula podtlaková hadička. Vůbec bych nečekal, že to udělá takovej bordel při startování ( startoval jsem na 2X, než se povedlo ).
Re: 2.0 Di - špatně startuje
Napsal: 11 zář 2010, 17:28
od bidrs
AstraMan píše:A víš jistě, že je to tím těsněním nad vstřikama ?
Nedávno jsem řešil podobnou komplikaci ( tentokrát byla autobaterie plně nabitá )... Při výměně autobaterie jsem omylem zavadil o solenoidní ventil, který je vedle autobaterie ( přesněji jsou tam dva

) a u jednoho se mě celkem dost povytáhnula podtlaková hadička. Vůbec bych nečekal, že to udělá takovej bordel při startování ( startoval jsem na 2X, než se povedlo ).
ale mě teče nafta kolem vstřiků po výměně těsnění pod vstřikama A TO PRÁVĚ NECHÁPU
Re: 2.0 Di - špatně startuje
Napsal: 11 zář 2010, 18:22
od Alzafir
Zkus dotáhnout převlečné matice od trubek ke vstřikům. A tečou všechny???
Re: 2.0 Di - špatně startuje
Napsal: 11 zář 2010, 18:39
od RomanK
bidrs píše:ale mě teče nafta kolem vstřiků po výměně těsnění pod vstřikama A TO PRÁVĚ NECHÁPU
Ty sundáváš ventilové víko, aby jsi viděl, že Ti tečou těsnění pod vstříky? Vstřik je totiž celý v hlavě motru a není z něj nic vidět. Chtělo by to přesnou lokalizaci místa, kde teče nafta a taky toho těsnění co Ti měnili.
Re: 2.0 Di - špatně startuje
Napsal: 11 zář 2010, 20:33
od bidrs
RomanK píše:bidrs píše:ale mě teče nafta kolem vstřiků po výměně těsnění pod vstřikama A TO PRÁVĚ NECHÁPU
Ty sundáváš ventilové víko, aby jsi viděl, že Ti tečou těsnění pod vstříky? Vstřik je totiž celý v hlavě motru a není z něj nic vidět. Chtělo by to přesnou lokalizaci místa, kde teče nafta a taky toho těsnění co Ti měnili.
když sundám plastovej kryt motoru tak jsou vidět převlečné matice ke vstřikum a u 2,3, a 4 vstřiku teče nafta kolem těla vstřiku a stéka do žlábku na sání..Zítra vyfotím
Re: 2.0 Di - špatně startuje
Napsal: 12 zář 2010, 15:57
od bidrs
tady přikládám fotky..takle to teče po výměně kroužků pod vstřikama..nemuže to náhodou netěsnit kolem trubičky co jsou na nich nasazeny přepadové hadičky?? Díky za odpověd
Re: 2.0 Di - špatně startuje
Napsal: 12 zář 2010, 17:00
od Alzafir
Takže převlečnýma maticema to není. To co tam teče fakt vypadá na naftu, takže bych nechal pozdravovat mechanika

A psal jsi, že jsou měněné přepadové hadičky, ale na fotce jsou opletené. Opravte mě , jestli se pletu, ale ty , co tam máš , jsou původní. Dnes jsou k sehnání gumové, dvouplášťové se zesíleným středem (výpletem). Tak nevím, co kdo měnil a kde.