Stránka 2 z 5

Napsal: 12 lis 2006, 15:42
od milosh
Ludekcom píše:Dobry den, jsem tu nováček tak mne omluvte . koupil jsem Astru 1,7 td a asi mam dost velké problem. Po ujetí asi 10km začne svítit kontrolka motor s bleskem a motor stratí výkon občas se stane že po sešlápnuti plynu zhasne , někdy až po zpomalení až na čtverku a opětovném přidaní ale jakmile se ustáli třeba na 90 km/h problém je zpět . Váha bylo to první co mně napadlo tak sem koupil novou ele problém trva . Předem děkuji za radu
co to ma co spolecneho s repro???? zaloz novy prispevek, toto mazu !!!!

Napsal: 12 lis 2006, 15:58
od Ludekcom
Co takhle trochu tolerance
K těm reproduktorům , nehrají špatně ale jsou stavěné na vykon rádia . Při vymněně rádia za lepši a výkonějši je na mistě namontovat i nove repro . velikost 16cm a 13 cm není určitě lonečna velikost . 100% exsistují redukce tak jako na většinu značek

Napsal: 12 lis 2006, 16:53
od milosh
Ludekcom píše:Co takhle trochu tolerance
K těm reproduktorům , nehrají špatně ale jsou stavěné na vykon rádia . Při vymněně rádia za lepši a výkonějši je na mistě namontovat i nove repro . velikost 16cm a 13 cm není určitě lonečna velikost . 100% exsistují redukce tak jako na většinu značek
tolerance muze byt, ale ne kdyz nekdo necte kam co pise, pak bysme tady mohli mit 1 kategorii :roll:

Napsal: 13 lis 2006, 00:33
od Maranelo
Stou velkostou nie som si isty.... väčšie ako 16 v predu a 13 v zadu nedaš, lebo botom nenasadis naspet tapacirung dveri.. on ma toti urobene vylisky na repraky a jednoducho väčšie tam nedas... musel by si upravovat aj tapacirung a vyrabat novy sa nechce nikomu. ja som mal dokonca problem do zadu vymenit aj tie 13ky. kedze vsetky 13 maju uska a nie ako ostatne ze dierky su po obvode a musel som to tam dost dlho pasovat aby som nasadil tapacirung aj tie mriezky. co sa tyka tych podloziek co vidno na niektorých obrázkoch, tak su po repro. tie origo su totiz na podlozku nalisovane... podlozka je tam kvoli tomu aby bol repro vysunuty aby sa dalo stiahnut okno az na doraz.. inac by to zastalo na magnetoch, resp. by repro sa mohlo dotykat zadnej casti dveri. tie podlozky sa daju kupit bud original v predajniach s hudbou alebo sa vyrabaju z ndfky ako na obrazkoch tu publikovanych... ale urcite nie su väčšie ako na 16repra...

Napsal: 11 úno 2007, 19:41
od milosh
Tak tady jsem to dnes vyfotil, mazec repro, uz se tesim az je vyndam a dam nejaky poradny, takovy papiraky nemuze nikdo oznacovat za KVALITU :roll:
Ale rad je prodam, kdyz nekdo bude mit zajem. predni+ vysky a zadni bez vyskacu.

Predni 16cm
Obrázek

zadni 13cm
Obrázek

Napsal: 15 úno 2007, 11:04
od kodlias
Je fakt že zadek hraje u originálních repro slabějš....stačí faderem trochu vepředu ubrat a přidat do zadu, potom mírně přidat basy a zvýšit volume a hraje to vyváženě:)

Jinak ty originál repro nejsou vůbec špatný. To jste ještě asi neslyšeli třeba originál repro Ve Škodě Fabii....to je teprv kvalitka:D..typoval bych to na Tesla :lol:

Napsal: 15 úno 2007, 11:07
od pepca
:wink:přesně tak,mám to více na zadek,zní to velice dobře,mám také rád hlasitou hudbu,ale musí to být tak akorát,prostě aby to dobře znělo a to v astře origoše postačí :wink:

Napsal: 15 úno 2007, 14:08
od Steven
Přesně tak, originály vůbec neznějí špatně.
Původně jsem ještě přemýšlel o subwooferu, aby byly slyšet nějaké basy, ale když jsem to pak slyšel jenom na 4 repráky, tak mi to stačilo.

Napsal: 15 úno 2007, 19:03
od kodlias
ještě k těm wattům....posuzovat výkon repro podle udávaných wattů je dost neobjektivní, každý výrobce to měří jinak (jestli to vůbec měří,že:) Takže bych vůbec neohrnoval nos nad 40wattama...můžou hrát mnohem líp než jiný repro, u kterýho výrobce udává třeba 100wattů.

Navíc rádio v Astře ani nepotřebuje ekvalizér...zvuk je tak vyladěnej, že stačí jen si trochu přidat nebo ubrat basy a nic víc není potřeba...jen poslouchat:)

Napsal: 15 úno 2007, 19:09
od milosh
kodlias píše:ještě k těm wattům....posuzovat výkon repro podle udávaných wattů je dost neobjektivní, každý výrobce to měří jinak (jestli to vůbec měří,že:) Takže bych vůbec neohrnoval nos nad 40wattama...můžou hrát mnohem líp než jiný repro, u kterýho výrobce udává třeba 100wattů.

Navíc rádio v Astře ani nepotřebuje ekvalizér...zvuk je tak vyladěnej, že stačí jen si trochu přidat nebo ubrat basy a nic víc není potřeba...jen poslouchat:)
No, samozrejme je nutne koukat na vykon RMS, ne na napisy na krabicich jako treba 130W atd... to je vykon max :wink:

Napsal: 15 úno 2007, 19:41
od kai81
milosh píše:
No, samozrejme je nutne koukat na vykon RMS, ne na napisy na krabicich jako treba 130W atd... to je vykon max :wink:
Přesně tak.Vždycky se musím smát,když se někdo chlubý,že má v autě super ovály např.RMS/max 90/180W a honí je přes rádio 4x20.To ty repráky absolutně nevybudí.Důležitá je i citlivost.

Napsal: 16 úno 2007, 21:23
od milosh
Tak uz mi konecne prisly i plastove redukce, tudiz muze zacit akce nove repro. Zitra snad zvladnu aspon predni dvere, fotak beru k ruce, snad neco nafotim, ma byt pekny pocasko 8)

Napsal: 20 úno 2007, 00:35
od giby
Chjo...nechcete mi říct, musím sundat tapec abych vyměnil repro, že ne...po nákupu nového autorádia mám totiž v plánu koupit nové repro...zatím pouze přední - pravděpodobně JBL, srovnával jsem s reproduktory Infinity a JBL se mi lépe poslouchali. Máte nějaké zkušenosti s reproduktory Dragster? např. http://www.ahifi.cz/Dragster/Dragster-DSE-662-g920.html

Napsal: 20 úno 2007, 08:20
od milosh
Tapec musis sundat, jinak to neudelas, kor kdyz budes menit i vyskace, vsechna kabelas je ve dverich.

Napsal: 20 úno 2007, 18:42
od giby
Tuhle odpověď jsem nechtěl slyšet.... :cry: