Stránka 2 z 2
Napsal: 14 říj 2006, 22:13
od AstraDTI
No to asi nemas. Je to v novej Oplech jako nahrada za TC (traction control). Je to permanentne zapnutej system fungujici ne jako protiprokluz, ale v podstate spis jako samosvor. Pokud jedno kolo zacne prokluzovat, tak je pribrzdeno a dojde ke snizeni vykonu motoru. Obe kola naraz prokluzovat teoreticky mohou.
Napsal: 14 říj 2006, 22:18
od manli2
Lukas G. píše:Jo zajímalo by mě kdy je nejlepší kupovat pneu na zimu???
na jaře

a letní v zimě

Napsal: 14 říj 2006, 22:20
od Lukas G.
AstraDTI píše:No to asi nemas. Je to v novej Oplech jako nahrada za TC (traction control). Je to permanentne zapnutej system fungujici ne jako protiprokluz, ale v podstate spis jako samosvor. Pokud jedno kolo zacne prokluzovat, tak je pribrzdeno a dojde ke snizeni vykonu motoru. Obe kola naraz prokluzovat teoreticky mohou.
Já mám automat a u šajtrpáky mám tlačítko ve znaku sněhové vločky.
Napsal: 14 říj 2006, 22:25
od manli2
Lukas G. píše:AstraDTI píše:No to asi nemas. Je to v novej Oplech jako nahrada za TC (traction control). Je to permanentne zapnutej system fungujici ne jako protiprokluz, ale v podstate spis jako samosvor. Pokud jedno kolo zacne prokluzovat, tak je pribrzdeno a dojde ke snizeni vykonu motoru. Obe kola naraz prokluzovat teoreticky mohou.
Já mám automat a u šajtrpáky mám tlačítko ve znaku sněhové vločky.
to je že se ti auto nerozjíždí na 1 ale na 3 když je třeba...
Napsal: 14 říj 2006, 22:35
od Lukas G.
manli2 píše:Lukas G. píše:AstraDTI píše:No to asi nemas. Je to v novej Oplech jako nahrada za TC (traction control). Je to permanentne zapnutej system fungujici ne jako protiprokluz, ale v podstate spis jako samosvor. Pokud jedno kolo zacne prokluzovat, tak je pribrzdeno a dojde ke snizeni vykonu motoru. Obe kola naraz prokluzovat teoreticky mohou.
Já mám automat a u šajtrpáky mám tlačítko ve znaku sněhové vločky.
to je že se ti auto nerozjíždí na 1 ale na 3 když je třeba...
Tak to je supr, aspoň mě to taky nebude tak luzat.