Nepodcenoval bych novy motory, ikdyz jsou preplnovany. Ty motory uz na to budou staveny a ne, ze si nekdo poridi 1,8l a narve k tomu turbo...
Ikdyz jde o skodovku, tak takovy motor davaji dokupy roky. Bavil jsem se s testovacim jezdcem pro skodovku a rikal mi o tom motoru uz pred rokem, ze to pro skodovku testoval a ze to na 1,2l jezdi jako drak. Samozrejme, buh vi, co s tim motorem od ty doby udelali za zmeny, ale:
1. Motor bude na ty tlaky stavenej, toho bych se nebal?
2. Vse se dneska dela na spotrebu, takze predpokladanou dobu zivotnosti, ktera nemusi byt o moc delsi nez zaruka od vyrobce.

Popravde bych dneska u niceho s delsi zivotnosti ani nepocital, aneb kazdy rok navic je bonus?
3. 1,2l v turbu bude v pohode na lehky prazdny auto, jakmile se to zatizi nakladem na dovolenou a zaplni lidma, bude se muset porad jezdit v otackach a daleko vic "to rvat", takze opotrebeni i spotreba maleho obsahu vcetne jizdniho komfortu bude tatam?
4. Jaka je cena a dostupnost servisu noveho typu auta s novymi dily?

(Aneb Opel a Denny to jisti, ne?

)
Jsou to vsechno jenom moje dohady nepodlozene zadnymi fakty natoz zkusenostmi, tak to berte s rezervou...
Neznam vochcavky ani stary ani novy, cely zivot jezdim v Opelu, ale spis nez auto s novym motorem(Skoda), tak auto s vylepsenym motorem(Opel)?
Zbytek je otazka vkusu, rodinnych pozadavku kladenych na auto a penezenky.
Kazdopadne pockat par tydnu/mesicu az vyjdou nove modely se vyplati ikdyz si ho mozna nekoupis, tak ty starsi a porad jeste "nove" zlevni, ne?
