Stránka 2 z 2
Re: pár otázek na 1,6 16V X16XEL
Napsal: 09 črc 2010, 23:49
od langdon2
tak potom este piestne kruzky....moze byt zapecene...zmerat ovalitu piestov, v tom horsom pripade, vybrus motora
Re: pár otázek na 1,6 16V X16XEL
Napsal: 10 črc 2010, 13:24
od Miro
takže v nejlepším případě prostě jinej motor

Re: pár otázek na 1,6 16V X16XEL
Napsal: 14 črc 2010, 15:27
od rychlyradim
dotazy pro majitele X16XEL:
- dělá někomu při prvním startu to, že motor naskočí tak tak - otáčky tak 400 ot cca 1-2sec více ne a pak se otáčky vyrovnají na klasických 600ot/min - jen mi neříkejte že je to normální!
Taky se mi totiž ted 2x stalo když tedy auto stojí na sluníčku tak že na poprvé motor nastartuje ale hned chcípne...na podruhé šlape jak hodinky - samozřejme klasika 1200ot/min a zápach benzínu!!! fakt by mě zajímalo co to může být? normální to rozhodně není! prostě se mi někdy zdá když je auto moc rozhycovaný tak špatně startuje! ale říkám jen někdy (z 10 startů tak 2)!
Prostě se mi zdá než se motor řádně zahřeje, že se jakoby dusí! svíčky nové,filtry nové!
mohlo by to být čidlo vzduchu? potřebuji nové postřehy....to co se tu píše tak vše staré...a nikde se na nic nepřišlo!
Re: pár otázek na 1,6 16V X16XEL
Napsal: 16 črc 2010, 10:23
od Miro
měl bych dotaz jakej je přesně rozdil v X16XEL ve Vectře B a Astře G? vím jen o tom, že v Astře je místo kabelů zapalovací lišta
Re: pár otázek na 1,6 16V X16XEL
Napsal: 16 črc 2010, 10:26
od rychlyradim
no jestli má vectra B stejné označení motoru X16XEL tak žádnej rozdíl pokud vím není...
ALE POZOR - zapalovací lištU maj motory 1.6 16V, káble maj motory 1.6 8V aspon jsem to tak viděl....

Re: pár otázek na 1,6 16V X16XEL
Napsal: 16 črc 2010, 10:46
od Miro
v astře je tento
a ja mam ve Vectře toto

tak jak je vidět jsou v něm dost velky rozdily
Re: pár otázek na 1,6 16V X16XEL
Napsal: 16 črc 2010, 15:53
od dany2ka
je to stejný, kamarád co má stejnej motor ve vectře, tak mi pučoval zap. lištu na vyźkoušení, mě odešla!
Re: pár otázek na 1,6 16V X16XEL
Napsal: 16 črc 2010, 16:25
od Miro
no problém je v tom, že nemam zapalovací lištu, ale z cívky mám kabely, tak mě napadlo sehnat motor z astry protože blok a hlavu to jistě bude mit stejnou tak jen přehodit elektriku ze stavajicího mototu co mam v autě hlavně kvuli papání oleje
Re: pár otázek na 1,6 16V X16XEL
Napsal: 16 črc 2010, 16:37
od Miguello
Nemyslím, že elektrika má vliv na spotřebu oleje..
Taky nepíšeš jaký olej tam máš (třeba by Ti kluci poradili vhodnější), kdy jsi jej měnil naposledy, jaký jezdíváš nejčastěji trasy, jestli necháváš motor zahřát nebo (jako já) jedeš hned i se studeným, kolik máš nalítáno atd.
Předpokládám, že nalítáno máš hodně, takže bych to viděl na to hodit to někomu přes motory, protože bez toho aby to někdo viděl můžeme jenom tápat, a pak se rozhodnout jestli Ti ta investice za to stojí.
Re: pár otázek na 1,6 16V X16XEL
Napsal: 16 črc 2010, 18:21
od Miro
no myslel jsem to že prostě vezmu spodek z novějšího a vyvedenějšího provedení X16XEL a hodim na něj vršek od sebe - zapalování z cívky na kabely a ne na lištu a sání ze současnýho motoru(prostě vyměnit jen blok a hlavu)
olej: 10W40 zn. Agip interval výměny 10000km
trasy: spíš střední vzálenosti do 100km
zahřátí: nahrknu motor a prostě pak v klidu jedu sdokud není ručička chladící kapaliy tak nějk uprostřed a pak už ho lehce začínám vytáčet - prostě dědka tak nějak šetřím
nájezd: to nikdo neví, ale když to měl Trdlo na PC tak se ukazalo číslo lehce přes 600000

Re: pár otázek na 1,6 16V X16XEL
Napsal: 16 črc 2010, 18:44
od Miguello
Tak to bych se rovnou ptal dennyho

Re: pár otázek na 1,6 16V X16XEL
Napsal: 19 črc 2010, 21:05
od Miro
tak a ještě jedna otázka:
hoši myslíte, že motor bude OK???? jde mi jen o blok a palici zbytek mi je putna, jelikož to mam v autě v cajku
