Stránka 2 z 2
					
				Re: svítící kontrolka auta s klíčem
				Napsal: 21 kvě 2010, 23:08
				od Trdlo
				Prd otočit brno, zavoláš Romanovi a dohodnete se. Pravděpodobně by to proběhlo tak, že by se mu poslala poštou, nebo po někom, a stejnou cestou i zpět opravená.  

 
			
					
				Re: svítící kontrolka auta s klíčem
				Napsal: 21 kvě 2010, 23:13
				od denny
				pokornaci píše:ach jo, trochu z ruky pro pražáky, ale co se dá dělat, tak moc díky
Když je to pro tebe do Brna nesnesitelně daleko,tak kontaktuj u vás v hlavním městě 
www.autoakademie.cz
Oni ti tu jednotku do týdne repásnou,jen za jiné love než Roman,ale oproti nové za cca 52000,-Kč je těch jejich 7500,-s dvouletou zárukou taky dobrá volba.
 
			
					
				Re: svítící kontrolka auta s klíčem
				Napsal: 22 kvě 2010, 01:35
				od RomanK
				Trdlo píše:X17, Y17???? To je tahání info jak z chlupatý deky  

 
V roce 2005 to bude spíš Z17DTL a ten má common rail.
 
			
					
				Re: svítící kontrolka auta s klíčem
				Napsal: 22 kvě 2010, 10:01
				od Trdlo
				A vidíš to, ten rok mně netrkl...  
 
  
 
			
					
				Re: svítící kontrolka auta s klíčem
				Napsal: 23 kvě 2010, 20:12
				od limakak
				mám už druhý den stejný problem jenom stím, že se mi tato kontrolka rozsvití až po čase jízdy a když vypnu motor a znovu nastartuji tak už nesvítí. mám Corsa 1.3 CDTi, r.v.2004, označení motoru:Z13DT. je to diesel a mám ujeto 120000km, což znamená že jsem nechal vyměnit všechny filtry a olej.
			 
			
					
				Re: svítící kontrolka auta s klíčem
				Napsal: 23 kvě 2010, 20:15
				od hansdob
				Co diagnostika?
			 
			
					
				Re: svítící kontrolka auta s klíčem
				Napsal: 23 kvě 2010, 22:54
				od limakak
				ještě jsem ji nedělal, proto se ptám jestli to není jen nějaká maličkost????
			 
			
					
				Re: svítící kontrolka auta s klíčem
				Napsal: 24 kvě 2010, 16:48
				od limakak
				tak jsem objednaný na středu na tu diagnostiku, a dneska ta potvora začala svítit už na stálo, rozsvítí se asi tak po 3 minutách od nastartování přitom výkon motoru je stejný a žádné jiné problémy jsem nezpozoroval, tak ve středu se uvidí!!!
			 
			
					
				Re: svítící kontrolka auta s klíčem
				Napsal: 25 kvě 2010, 09:49
				od pokornaci
				RomanK píše:Trdlo píše:X17, Y17???? To je tahání info jak z chlupatý deky  

 
V roce 2005 to bude spíš Z17DTL a ten má common rail.
 
Jo, je to Z17DTL. Nemáš tušení, co by to teda mohlo bejt? 
Díky
 
			
					
				Re: svítící kontrolka auta s klíčem
				Napsal: 25 kvě 2010, 23:42
				od RomanK
				Bez diagnostiky nemá cenu řešit co by to mohlo být, protože to může být něco z tohoto seznamu:
 P0100	 Obvod napájení snímače hmotnosti protékaného vzduchu, nízká vstupní úroveň	
 P0100	 Obvod napájení snímače hmotnosti protékaného vzduchu, vysoká vstupní úroveň	
 P0100	 Snímač hmotnosti nasávaného vzduchu, rozsah/funkčnost napájecího obvodu	
 P0100	 Rozsah/funkčnost obvodu snímače hmotnosti protékaného vzduchu	
 P0100	 Obvod snímače plnicího tlaku, signál nepřijatelný pro snímač hmotnosti nasávaného vzduchu	
 P0105	 Obvod snímače plnicího tlaku, nízká vstupní úroveň	
 P0105	 Obvod snímače plnicího tlaku, vysoká vstupní úroveň	
 P0105	 Rozsah/funkčnost obvodu snímače plnicího tlaku	
 P0110	 Slabý vstupní signál obvodu čidla teploty nasávaného vzduchu	
 P0110	 Příliš silný signál obvodu čidla teploty nasávaného vzduchu	
 P0115	 Obvod snímače teploty chladicí kapaliny motoru, nízká vstupní úroveň	
 P0115	 Obvod snímače teploty chladicí kapaliny motoru, vysoká vstupní úroveň	
 P0115	 Rozsah/funkčnost obvodu snímače teploty chladicí kapaliny motoru	
 P0190	 Snímač tlaku v rozváděcím potrubí, nízké napětí	
 P0190	 Snímač tlaku v rozváděcím potrubí, vysoké napětí	
 P0190	 Snímač tlaku v rozváděcím potrubí, nesprávná funkce napájení	
 P0200	 Napětí kondenzátoru 1, vysoké napětí	
 P0200	 Napětí kondenzátoru 1, nízké napětí	
 P0201	 Válec 1 - nízká hodnota obvodu vstrikovace	
 P0201	 Válec 1 - vysoká hodnota obvodu vstrikovace	
 P0201	 Vstřikovač válce 1, nesprávná funkce	
 P0201	 Vstřikovač válce 1, rozsah/funkčnost	
 P0202	 Válec 2 - nízká hodnota obvodu vstrikovace	
 P0202	 Válec 2 - vysoká hodnota obvodu vstrikovace	
 P0202	 Vstřikovač válce 2, nesprávná funkce	
 P0202	 Vstřikovač válce 2, rozsah/funkčnost	
 P0203	 Válec 3 - nízká hodnota obvodu vstrikovace	
 P0203	 Válec 3 - vysoká hodnota obvodu vstrikovace	
 P0203	 Vstřikovač válce 3, nesprávná funkce	
 P0203	 Vstřikovač válce 3, rozsah/funkčnost	
 P0204	 Válec 4 - nízká hodnota obvodu vstrikovace	
 P0204	 Válec 4 - vysoká hodnota obvodu vstrikovace	
 P0204	 Vstřikovač válce 4, nesprávná funkce	
 P0204	 Vstřikovač válce 4, rozsah/funkčnost	
 P0219	 Nadměrné otáčky motoru	
 P0380	 Obvod žhavicího zařízení, vysoké napětí	
 P0380	 Obvod žhavicího zařízení, nízké napětí	
 P0380	 Obecná chyba žhavicího zařízení	
 P0381	 Vysoké napětí kontrolky žhavení	
 P0381	 Nízké napětí kontrolky žhavení	
 P0400	 Detekován nadměrný průtok recirkulace výfukových plynů	
 P0400	 Detekován nedostatečný průtok recirkulace výfukových plynů	
 P0400	 Obvod recirkulace výfukových plynů, vysoké napětí	
 P0400	 Obvod recirkulace výfukových plynů, nízké napětí	
 P0409	 Zpětná vazba ventilu recirkulace výfukových plynů (EGR), nízké napětí	
 P0409	 Zpětná vazba ventilu recirkulace výfukových plynů (EGR), vysoké napětí	
 P0409	 Zpětná vazba ventilu EGR, nesprávné napětí	
 P0480	 Obvod regulace ventilátoru 1, vysoké napětí	
 P0480	 Obvod regulace ventilátoru 1, nízké napětí	
 P0481	 Obvod regulace ventilátoru 2, vysoké napětí	
 P0481	 Obvod regulace ventilátoru 2, nízké napětí	
 P0487	 Elektronické řízení škrticí klapky, vysoké napětí	
 P0487	 Elektronické řízení škrticí klapky, nízké napětí	
 P0487	 Řízení škrticí klapky, nesprávná funkce	
 P0500	 Signál rychlosti vozidla, rozsah/funkčnost	
 P0560	 Nízká vstupní úroveň systémového napětí	
 P0560	 Pokles tlaku v rozváděcím potrubí kvůli nízkému napětí baterie	
 P0560	 Vysoká vstupní úroveň systémového napětí	
 P0571	 Nesprávná funkce obvodu brzdového spínače	
 P0602	 Přeprogramovat nebo vyměnit elektronickou řídicí jednotku (ECU)	
 P0602	 Chyba naprogramování řídicí jednotky	
 P0650	 Indikátor nesprávné funkce: vysoké napetí	
 P0650	 Indikátor nesprávné funkce: nízké napetí	
 P0704	 Nesprávná funkce vstupního obvodu spínače spojky	
 P1105	 Obvod snímače barometrického tlaku, nízká vstupní úroveň	
 P1105	 Obvod snímače barometrického tlaku, vysoká vstupní úroveň	
 P1120	 Snímac 1 polohy plynového pedálu- nízká vstupní úroven	
 P1120	 Snímac 1 polohy plynového pedálu - vysoká vstupní úroven	
 P1120	 Snímač 1 polohy pedálu akcelerátoru, rozsah/funkčnost	
 P1120	 Snímace 1-2 polohy plynového pedálu: korelace	
 P1122	 Snímac 2 polohy plynového pedálu- nízká vstupní úroven	
 P1122	 Snímac 2 polohy plynového pedálu- vysoká vstupní úroven	
 P1122	 Snímač 2 polohy pedálu akcelerátoru, rozsah/funkčnost	
 P1122	 Snímace 1-2 polohy plynového pedálu: korelace	
 P1125	 Ventil plnicího tlaku, nízké napětí	
 P1125	 Ventil plnicího tlaku, vysoké napětí	
 P1125	 Signál cidla plnicího tlaku mimo rozsah	
 P1173	 Nesprávná funkce prehrátí motoru	
 P1190	 Tlak v rozdělovacím potrubí, vysoký tlak	
 P1190	 Tlak v rozdělovacím potrubí, nízký tlak	
 P1190	 Ventil tlaku v rozváděcím potrubí, rozsah/funkčnost	
 P1190	 Tlak v rozváděcím potrubí, rozsah/funkčnost	
 P1200	 Nesprávná funkce obvodu vstrikovace	
 P1230	 Akční člen tlaku paliva, vysoké napětí	
 P1230	 Ovladač tlaku paliva, nízké napětí	
 P1335	 Signál otácek motoru - rozsah/funkcnost	
 P1335	 Obvod snímace polohy vackového hrídele - nesprávná funkce	
 P1335	 Obvod snímače polohy vačkové hřídele - rozsah/výkon	
 P1350	 Nesprávná funkce obvodu spínaného systémového napětí (zapalování ZAP)	
 P1412	 Elektromagnetický ventil ovládání stupně víření, vysoké napětí	
 P1412	 Elektromagnetický ventil ovládání stupně víření, nízké napětí	
 P1530	 Relé klimatizace, vysoké napětí	
 P1530	 Relé klimatizace, nízké napětí	
 P1540	 Neplatný signál-PWM klimatizace	
 P1600	 Vyměnit elektronickou řídicí jednotku (ECU)	
 P1607	 Porucha vstřikovače paliva	
 P1610	 Není naprogramována funkce immobilizéru	
 P1611	 Zadán nesprávný zabezp. kód	
 P1612	 Žádný nebo nesprávný signál imobilizéru	
 P1613	 Žádný nebo nesprávný signál imobilizéru	
 P1614	 Přijat nesprávný signál imobilizéru	
 P1620	 Nízké napetí 1. Referencního obvodu 5V	
 P1620	 Vysoké napetí 1. Referencního obvodu 5V	
 P1625	 Hlavní relé se otevírá příliš brzy	
 P1625	 Hlavní relé se otevírá příliš pozdě	
 P1635	 Nízké napetí 2. Referencního obvodu 5V	
 P1635	 Vysoké napetí 2. Referencního obvodu 5V	
 P1690	 Kontrolka nutného servisu vozidla, vysoké napětí	
 P1690	 Kontrolka nutného servisu vozidla, nízké napětí
			 
			
					
				Re: svítící kontrolka auta s klíčem
				Napsal: 27 kvě 2010, 11:03
				od limakak
				tak diagnostika ukázala- žhavící svíčky, jdu je měnit, zatím děkuju
			 
			
					
				Re: svítící kontrolka auta s klíčem
				Napsal: 19 čer 2011, 21:54
				od Alzafir
				Měl bych tu jeden poznatek pro ty z vás, co si nejsou jisti, jestli mají v registru závad načtenou nějakou chybu elektroniky motoru.
Po otočení klíčku v zapalování do polohy II se rozsvítí kontrolky, které postupně zhasínají. Mezi nimi i kontrolka elektroniky motoru, auto s klíčem.
Pokud zhasne , závada není uložena, není. Pokud nezhasne a zhasne až po nastartovíní, nejedná se o kritickou závadu, ale registr už nějakou závadu obsahuje.
Tohle jsem vysledoval na motoru Y22DTR, Y2ODTH, Z16XE a Z18XE. Protože se takhle chovají i benzíny i ropáci, bude to zřejmě identické u dalších motorů.
			 
			
					
				Re: svítící kontrolka auta s klíčem
				Napsal: 21 črc 2016, 19:12
				od tomas1280
				zdravim
viete mi poradit s chybovou hlaskou :
43 Malfunction Indication Lamp (MIL), High Input
a
17 No Engine RPM Signal (koli vypnutemu motoru)
mam 1.7dti y17dt astra g
Vsetko mi funguje okrem klimy. budiky start,vsetko okrem vetrakov a klimatizacie.
D.
			 
			
					
				Re: svítící kontrolka auta s klíčem
				Napsal: 09 říj 2016, 15:46
				od Mastel
				Ahojte.
Môže tá kontrolka svietiť aj keď diagnostika žiadne chyby nevypíše? Nemal som to čas riešiť v poslednej dobe no OP com mi žiadnu chybu nenašiel  
