Stránka 2 z 2

Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži

Napsal: 26 kvě 2010, 10:25
od Trdlo
Romana nekontaktuj po SZ, ale zavolej mu. Není to proto, že by ti nechtěl po SZ odpovědět, ale většinou si ji přečte v mobilu a když potom přijde k pc, nevzpomene si, aby na ní odepsal. ;) Prostě volej mu. :D

Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži

Napsal: 26 kvě 2010, 19:57
od ferguson
ok, ok 8)

Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži - VYŘEŠENO !!!

Napsal: 02 čer 2010, 19:30
od ferguson
Takže dneska u RomanaK diagnostika, sledování live dat při běhu motoru. Stanovena diagnóza: Ve zkratce - snímač tlaku v sání dával ŘJ info, že v systému je vysoký tlak (nebo tak něco-moc jsem tomu nerozumněl :( ). Snímač ven, vyčištění. Po dobu čištění nasazen náhradní, projetí auta a závada se neprojevovala, motor o poznání živější, svižnější. Nasazen vyčištěny snímač, projetí auta a "ejhle" perfekt, motor se konečně chová tak jak má :D :D :D . Sem si oddechl, že to nebyla vadná ŘJ motoru, jak bylo předpovídáno :o. Takže RomanK je opravdu machr ve svém oboru a patří mu poklona :P 8) :P a velké dík.
Nakonec sice smutnější tečka, zjistilo se, že jak jsme motoru dávali kouř až do omezovače, zřejmě přestali těsnit (odporoučeli se) kroužky okolo pouzdra vstřiků a dostal se olej do vody. Z toho plyne, že se to bude muset přetěsnit :cry:

Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži-VYŘEŠENO!

Napsal: 22 úno 2011, 11:06
od 1micra
Ak budeš meniť tie kroužky okolo pouzdra vstřiků sprav prosím foto a spôsob výmeny a kde sa to dá kúpiť, lebo to je jeden z problémov na mojom Opli a skúsim vyčistiť tie snímače a dúfam, že to pomôže...

Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži - VYŘEŠENO !!!

Napsal: 22 kvě 2011, 09:28
od Kenny608
ferguson píše:Takže dneska u RomanaK diagnostika, sledování live dat při běhu motoru. Stanovena diagnóza: Ve zkratce - snímač tlaku v sání dával ŘJ info, že v systému je vysoký tlak (nebo tak něco-moc jsem tomu nerozumněl :( ). Snímač ven, vyčištění. Po dobu čištění nasazen náhradní, projetí auta a závada se neprojevovala, motor o poznání živější, svižnější. Nasazen vyčištěny snímač, projetí auta a "ejhle" perfekt, motor se konečně chová tak jak má :D :D :D . Sem si oddechl, že to nebyla vadná ŘJ motoru, jak bylo předpovídáno :o. Takže RomanK je opravdu machr ve svém oboru a patří mu poklona :P 8) :P a velké dík.
Nakonec sice smutnější tečka, zjistilo se, že jak jsme motoru dávali kouř až do omezovače, zřejmě přestali těsnit (odporoučeli se) kroužky okolo pouzdra vstřiků a dostal se olej do vody. Z toho plyne, že se to bude muset přetěsnit :cry:
Ahoj, kde najdem ten snimac tlaku v sani?

Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži - VYŘEŠENO !!!

Napsal: 18 črc 2011, 23:13
od ferguson
Kenny608 píše:
Ahoj, kde najdem ten snimac tlaku v sani?
Už si přesně nepamatuju kde byl umístěn a už ti to místo ani nenafotím, autí jsem prodal. Hledej za motorem, spíš v horní polovině, zhruba uprostřed, je to taková malá černá plastová krabička s el. konektorem na konci, velikosti krabičky od sirek. Je uchycena kovovým držáčkem seshora tvaru písmene L do hlinikové části motoru. Víc neporadím :?

Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži - VYŘEŠENO !!!

Napsal: 12 lis 2011, 20:06
od rami
Kenny608 píše:
ferguson píše:Takže dneska u RomanaK diagnostika, sledování live dat při běhu motoru. Stanovena diagnóza: Ve zkratce - snímač tlaku v sání dával ŘJ info, že v systému je vysoký tlak (nebo tak něco-moc jsem tomu nerozumněl :( ). Snímač ven, vyčištění. Po dobu čištění nasazen náhradní, projetí auta a závada se neprojevovala, motor o poznání živější, svižnější. Nasazen vyčištěny snímač, projetí auta a "ejhle" perfekt, motor se konečně chová tak jak má :D :D :D . Sem si oddechl, že to nebyla vadná ŘJ motoru, jak bylo předpovídáno :o. Takže RomanK je opravdu machr ve svém oboru a patří mu poklona :P 8) :P a velké dík.
Nakonec sice smutnější tečka, zjistilo se, že jak jsme motoru dávali kouř až do omezovače, zřejmě přestali těsnit (odporoučeli se) kroužky okolo pouzdra vstřiků a dostal se olej do vody. Z toho plyne, že se to bude muset přetěsnit :cry:
Ahoj, kde najdem ten snimac tlaku v sani?
MAP čidlo je cvakle do sani, je ukryte pod solenoidnim ventilem pro ovladani EGR ventilu. . Neni zrovna moc videt bez odstrojeni trubek od sani. Kdyz se podivas pod trubku, ktera jde z vahy vzduchu, tak pod ni najdes cerny valecek, z ktereho vedou dve slabe hadicky. Tak presne pod tim valeckem je MAP čidlo.

Re: 1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži-VYŘEŠENO!

Napsal: 14 lis 2011, 18:20
od blackfire555
zdravim, mal som podobny problem, auto 3 mesiace po servisoch, menilo sa vsetko od cerpadla az po zhavice a naposledy ukazovala diagnostika tiez MAP senzor a este nejaky pri turba, ale pritrafil sa jeden sikovny elektrikar a zistil ze tir blbosti mi robi IMOBILIZER a vraj sa stym u oplov stretol vela krat, takze sa ide odpajat, ak pojde.mam motor 1.7 DTi, mozno to niekomu pomoze aby usetril, takze ja mam auto po komplet G.O. motora a teraz ho rychlo dat prec