Stránka 2 z 2
Re: scípání na neutrál
Napsal: 20 bře 2010, 20:38
od madalv
co mi jednou říkal kamarád, tak mu to taky dělalo... jakmile byl pod pulkou nádrže, tak to na prd jelo.
řešil to tak, že pak vždy dotankoval plnou

není to řešení, ale dá se to takhle obejít. Benzinovej filtr jsi měnil?
Re: scípání na neutrál
Napsal: 20 bře 2010, 20:56
od Mirďa
Ale mi to jede normálně,táhne,neškube, volnoběh poho jen to období 3minut je kritické, pak je to jak hodinky.A není to pravidelné,zdá se mi že čím míň benzínu tak častěji.Zkusím ještě ten filtr,divné je že kontrolka motoru ani neblikne a funguje, že bych ráno nastartoval na 3 se ještě nestalo,chytá na jedno protočení celou zimu i teď,neklepe a běží zcela pravidelně,tak nevím.

Re: scípání na neutrál
Napsal: 26 bře 2010, 18:47
od Mirďa
Od plné znovu po 200km žádný problém,tak jsme dnes preventivně vyměnili palivový filtr a udělali diagnostiku

samo bez chyb,tak uvidíme jak dlouho to vydrží

Re: scípání na neutrál
Napsal: 27 bře 2010, 09:44
od Marian
Já jsem preventivně vzal Shell V-Power za 36,80 / litr. Auto se zdá tižší, lépe se vytáčí a chod motoru se zdá klidnější. Ale možná jsem si to vsugeroval

. V každém případě od posledních problémů je klid

Re: scípání na neutrál
Napsal: 27 bře 2010, 13:17
od madalv
tak vám obou gratuluji, že máte od problémů a doufám, že to vydrží!
mě už ty benzinky taky pekne s*rou...
Re: scípání na neutrál
Napsal: 29 bře 2010, 22:53
od Mirďa
Gratulace předčasná

a já už si nevím rady

Dnes po 260km a jednodenním stání opět po 500m ztráta výkonu jakoby došel benzín,podřadil jsem a nic na plyn nereagoval,zastavil jsem,zhaslo a od motoru zvuk jakoby se dotáčel motor od serva,prostě se snižoval.Vypnul jsem klíček a zkusil nastartovat.Chytalo jakoby to bylo zavzdušněné,chytlo a pak už zase v pohodě.Z práce nic.Už mě to s..e.Neškube,v tahu v pohodě,chytá na otočení motoru,má tah,volnoběh v pohodě,a udělá to jen jednou po určité době od nastartování a ne vždy.
Palivák vyměněn, klapka vyčištěná,ale dole nebyla ,hadičky odvětrání byly celkem čisté,vyčištěno,diagnostika nic nehlásí a co teď
Palivové čerpadlo? Proč by jen jednou,zavzdušněno?
Falešný vzduch? Kde a proč jednou?
Ten zvuk dnes od motoru? Co by dojíždělo nebo nasávalo když motor nejel?
Připadá mi to jako problém s palivem,ale proč to 200km od plné neudělá,náhoda?
Venkovní teplota asi nemá vliv
Napadá Vás něco?Na co se zaměřit? Napíchnout na diag. na live data,držet na 2500ot.od studeného motoru a čekat jestli se to projeví?Vyčteme z toho kde je zrada?Help help

Re: scípání na neutrál
Napsal: 30 bře 2010, 12:11
od Mirďa
Tak jsem to napíchnul,chyby žádné,ani se to neprojevilo tak data při volnoběhu a v otáčkách,proč je rozdíl ve zvýšených otáčkách u podtr.položek,je to chyba? dá se to resetovat?V nastavení to je,A co jiné hodnoty,jsou normální

Poraďte

Je to polsky,ale snad to nevadí pro znalce

Re: scípání na neutrál
Napsal: 30 bře 2010, 13:52
od MaR
A zkusil si tam nalít velfobin nebo aceton? pokud tam je voda tak čtvrt litru na plnou nádrž a máš pokoj. Jinak kámoš (dělá v opelu) si myslí že by to mohly být vodítka ventilu ale to by zase nevysvětlovalo to že s plnou nádrží je to v pohodě.
Re: scípání na neutrál
Napsal: 30 bře 2010, 23:01
od Mirďa
Mám tam přípravek do benzínu,na vodítka se mi to nezdá,protože je jedno jestli je mráz nebo teplo,když se to stane je to vždy zhruba po stejné době od nastartování,a udělá to jen jednou

A je to stejné před a po výměně oleje,svíček,vyčiš.klapky ,egr,je pravda že už jsem najel od plné více ,než se to projevilo znovu

Jen nevím proč je v live datech rozdíl v otáčkách u těch podtržených hodnot,jestli to tak má být nebo je to špatně
