tak chalani vymenil som to bez problémov, nebolo to také ťažké ako sa zdalo.. Postup:

Odmontoval som koleso

Zhodil spony z manžety, (odložte si ich dajú sa znowu použiť)

Zvliekol manžetu

Z vnútornej strany klúčom za pomoci asi metrovej ocelovej trubky povolil (ide to dosť ťazko lebo je tam taký červený postný loctide (alebo nejaké lepidlo na závity))

vyšróboval

z vonkajšiej strany som si narátal počet závitov aby som cca trafiul geometriu aby sa s tým dalo ísť na geo(aj tak mi to nesedelo a musel som to riešiť od oka)

povolil zaisťovaciu maticu a vyšróboval s toho guláku.

hodil po "psovi"

priložil do pece

a montoval nas5 novú
Najväčší problém bol, že na tej novej tyčke neboli zárezy na vidličák po celom obvode, ale len dva, čiže s tým prístupom čo tam je to bolo veeselé(nakoniec som to na fest dotiahol hasákom a pred tým positil závit tým lepidlom.). Sranda bola aj montáž manžet nas5, a nastavovanie približnej geo po tom čo som to dal dole zo zdviháka a kolesá mi išli do Véčka
Trdlo: Keď chceš pošlem ti moju na výskum, ale musím potvrdiť že ten mechanik mal pravdu, už neboli v naj kondící...
Ale najvaiac mi robí radosť že Astrička je úplne zdravá zo spodku, ani kúska hrdze

Pridávam pár foto:
BTW, načo sú tieto konektory v streche, predpríprava na okno?
