Stránka 2 z 4

Napsal: 21 zář 2006, 11:43
od AstraDTI
Ad bezpecnost: myslel jsem to tak ze pri delsi ceste to snizuje unavu ridice protoze se nemusi tolik soustredit na bezpecne predjizdeni, manevrovani v hustem provozu,...

Napsal: 21 zář 2006, 11:54
od Vojta
no nechápu jak pro někoho může bejt rozhodující 250 korun měsíčně za poviný ručení když kupuje auto za víc jak 200tis

Napsal: 21 zář 2006, 12:03
od AstraDTI
Vojta píše:no nechápu jak pro někoho může bejt rozhodující 250 korun měsíčně za poviný ručení když kupuje auto za víc jak 200tis
Koukam ze aspon s nekym si rozumim :) Kdyby byl argument nizsi spotreba, tak prosim, ale to povinny ruceni ... :roll: Jinak co se tyce modernosti motoru tak ta 2.2 neni zadna vykopavka a v roce 2003 dostala novy cerpadlo.

Napsal: 21 zář 2006, 12:08
od Marhonza
Já teda nevím ale myslím si že 1,7CDTi má nižší spotřebu než 2,2. Nebo se mýlím?A spotřeba pro mne argument je určitě. Jen jsem ho nenapsal.

Napsal: 21 zář 2006, 12:15
od AstraDTI
Podle testu je v kombinaci rozdil 0,4l (dle vyrobce je rozdil vetsi). Ve meste jednoznacne hospodarnejsi, na dalnici to bude skoro vyrovnany.

Napsal: 21 zář 2006, 12:17
od Marhonza
A pro někoho sice 250 kč měsíčně nic neznamená, ale věřte mi že pro rodinu se dvěma dětmi je i těch 250 Kč měsíčně dost. Ale to je jedno, kdyby mi šlo o to mít silnější motor tak si připlatím i víc, ale když je pro mne 59 kW dostačujících tak proč bych měl připlácet za něco co ani nijak nechci a nepotřebuji?

Napsal: 21 zář 2006, 12:18
od Luky
A tady si muzete spocitat povinny ruceni. Neni to zase takovej rozdil.
http://www.povinne-ruceni.com/

Napsal: 21 zář 2006, 12:21
od Marhonza
AstraDTI píše:Podle testu je v kombinaci rozdil 0,4l (dle vyrobce je rozdil vetsi). Ve meste jednoznacne hospodarnejsi, na dalnici to bude skoro vyrovnany.
Na dálnici se dostanu 1-2x za rok, 60% najedu po městě a 40% najedu meziměsto, tak stále radíte 2,2?

Napsal: 21 zář 2006, 12:25
od Luky
Marhonza píše:
AstraDTI píše:Podle testu je v kombinaci rozdil 0,4l (dle vyrobce je rozdil vetsi). Ve meste jednoznacne hospodarnejsi, na dalnici to bude skoro vyrovnany.
Na dálnici se dostanu 1-2x za rok, 60% najedu po městě a 40% najedu meziměsto, tak stále radíte 2,2?
To nebyla rada, ale nazor. A s tim cos ted napsal staci bohate ta jedna-sedma.

Napsal: 21 zář 2006, 12:27
od Marhonza
Luky píše:
Marhonza píše:
AstraDTI píše:Podle testu je v kombinaci rozdil 0,4l (dle vyrobce je rozdil vetsi). Ve meste jednoznacne hospodarnejsi, na dalnici to bude skoro vyrovnany.
Na dálnici se dostanu 1-2x za rok, 60% najedu po městě a 40% najedu meziměsto, tak stále radíte 2,2?
To nebyla rada, ale nazor. A s tim cos ted napsal staci bohate ta jedna-sedma.
Přesně to si myslím, že mi stačí právě ta jedna-sedma :D

Napsal: 21 zář 2006, 12:31
od AstraDTI
Zigi píše:Jo a mam na tebe dotaz,od ktereho mesice se do 2.2DTI davalo to novy cerpadlo?Bylo to uz od ledna 2003?
Jo tak to nevim. Nasel jsem to tady http://www.kovabb.sk/pdf/GME%200211-Diesel8S-CZ.pdf - nekdo to postnul do sekce downloady. Melo by to byt u Astry v prubehu roku 2003. Zdenek Lbc by mohl vedet vic.

Marhonza: Opravdu je to jen nazor a 1.7 je bezesporu plne dostacujici. Vyhoda pro tebe je u ty 2.2 akorat ze umoznuje velice snadne a bezpecne predjizdeni mimo mesto.

Napsal: 21 zář 2006, 12:44
od Vojta
to nový čerpadlo se snad dává od modelovýho roku 2003 tzn po dovolených 2002 = cca od 8/2002, to nový čerpadlo dali i do 2.0dti

Napsal: 21 zář 2006, 12:59
od Vojta
tak sem si to tam přečet o tom jak se měří olej, ten postup se zahřátím motoru a po 5 min měřit byl 100% funkční u starý astry 2.0Di ale u nový DTI mi to po výměně oleje ukazuje spodní rysku a když měřim na studenym motoru tak horní...tak nevim co dělám špatně, doufám že to má náplň 5,5 litru jako 2.0di nebo ne? Jak to měříš AstroDTI?

Napsal: 21 zář 2006, 13:16
od AstraDTI
No ja sem linej to merit podle toho jak se to ma delat. Koukam se na stav oleje nez vyjizdim (mam hladinu kousek nad horni ryskou). Podival jsem se na jake urovni mam hladinu cerstve po vymene oleje v autorizaku a to beru jako optimalni stav. Vzdy merim na svem miste v garazi takze vliv naklonu auta je zanedbatelny. Nastesti mi hladina oleje neklesa (teda trochu fouka kolem vicka jak si vsiml puntickar Pepca). Behem zabehu mi spadla hladina asi o 3/4 vzdalenosti mezi ryskama tak jsem tam dolil 0.5l a hladina se vyhoupla kousek pod uroven jako kdyz bylo auto novy. Jinak jsem Petr, to osloveni AstroDTI je hrozny, takze priste radeji Petre, ju? :) :wink:

Napsal: 21 zář 2006, 13:19
od Vojta
AstraDTI píše:No ja sem linej to merit podle toho jak se to ma delat. Koukam se na stav oleje nez vyjizdim (mam hladinu kousek nad horni ryskou). Podival jsem se na jake urovni mam hladinu cerstve po vymene oleje v autorizaku a to beru jako optimalni stav. Vzdy merim na svem miste v garazi takze vliv naklonu auta je zanedbatelny. Nastesti mi hladina oleje neklesa (teda trochu fouka kolem vicka jak si vsiml puntickar Pepca). Behem zabehu mi spadla hladina asi o 3/4 vzdalenosti mezi ryskama tak jsem tam dolil 0.5l a hladina se vyhoupla kousek pod uroven jako kdyz bylo auto novy. Jinak jsem Petr, to osloveni AstroDTI je hrozny, takze priste radeji Petre, ju? :) :wink:
Ok Petře já nevěděl jak se jmenuješ, takže máš na studenym motoru kousek nad rysku?