Stránka 2 z 2

Re: Strácení výkonu,pocukávání?????

Napsal: 19 zář 2014, 12:47
od Respo
Ahojte chcem sa poradiť
Mám nasledujúci dlhodobí problém :
z14xe
2003
zohriaty motor
Jediné čo mám je posledný diel výfuku "tuning" plne priechodný
pri zošliapnutý pedála povedzme že na 80% na druhom rýchlostnom stupni ( ale aj na tretom a štvrtom )
zrýchlujem napr. od 1500ot. ( plyn je rovnako stlačený po celú dobu ) a pri prechode cez 3700ot. mi auto na moment nie cukne ani trhne ale poklesne výkon ( prirovnal by som to k tomu ako keby pustim plyn z 80% zošliapnutia na 50% a potom spat na 80% ) toto celé sa odohrá v sekunde
diagnostika absolútne nič neukazuje
škrtiaca klapka vyčistená
Sviečky nové
Mám aj Live data
Prípadne mi skúste poradiť na čo by som sa mal zamerať a čo sledovať pri Live data a ešte lepšie aké tam majú byť hodnoty
čiastočne ucpaný kat by mi druhá lambda vedela povedať ?

Možno to s tým súvisí možno nie ale pri ranných štartoch sa mi stáva že otáčky vystúpia na 2000-2500 tam ostanú pár sekund a potom klesnú a všetko je OK
a keď sa rozbieham tak dajme tomu prvých 500m mi otáčky nechcú moc klesať skôr naopak pri preradovaní mi stúpajú

Za každý postreh ďakujem

Re: Strácení výkonu,pocukávání?????

Napsal: 19 zář 2014, 19:05
od jerry mouse
To je bežne pre smrťou motora, ale nie iba srandujem :lol: tak, na prvom mieste by som skúsil inú zapalovaciu lištu chodz aj z 1.6-ky ma ju identicku, pripadne by som ešte odpojil na dobu testu tu ecologi pičovinku čo sa vola EGR. Kontrolka sice bude svietiť ale na to sa vyje. ked ju strčiš naspäť tak už nebude svietiť, možno že aj niečo odhališ! 8) :wink:

Re: Strácení výkonu,pocukávání?????

Napsal: 19 zář 2014, 19:13
od logitech
lišta 8)

Re: Strácení výkonu,pocukávání?????

Napsal: 20 zář 2014, 15:55
od Respo
EGR mám už dávno odprogramované ...
neni ani zapojený konektor
Takže že by došlo aj na mňa a už mi nejaký ten rok dáva na známosť že lišta sa chce rozlúčiť ? :D
Ak stretnem niekoho kto má môj motor vymením a ak to bude robiť stále tak aspoň viem kde je naozaj chyba