Re: kterou z těhdle aster byste brali
Napsal: 15 led 2010, 05:32
Ani jednu, zvláště pokud nemá peněz na rozhazování. Denně se tady člověk na foru a nejen tady dočítá o problémech s naftovými motory a i vlastní zkušenost potvrzuje že tyto staré ropáky jsou časovanou bombou která když bouchne tak opravy dokážou řádně zatočit s rodinným rozpočtem. jasně může jezdi roky bez problémů, ALE...!! co když??
Tímto nijak 1,7Dti neodsuzuju- jako novou bych ji klidně bral, nebo auto o kterém 100% vím že je OK, ALE........
A dobře teda pokud bych musel z těch 3 tak asi tu poslední, ale není ti divné že všechny mají najeto +-130tis???
Obecně o jakémkoliv autě:
Pokud kupuju NOVÉ tak mužu počítat s tím že prvních 6 let to auto potřebuje především pouze palivo, dejme to mu naftu a nízká spotřeba je na prvním místě v žebříčku požadavků.
Při koupy OJETINY právě po těchto 6 letech už ale na auto nahlížím tak že věci už se zkrátka kazit budou- je to logické auto už má něco za sebou a to už není nejdůležitější nízká spotřeba, ale nízké náklady na servis. A to potom máme krom běžných věcí sem tam nějaké to čerpadýlko, občas nějaká ta řídící jednotečka, občas nám trochu nefunguje turbíčko, atd..atd....

Tímto nijak 1,7Dti neodsuzuju- jako novou bych ji klidně bral, nebo auto o kterém 100% vím že je OK, ALE........
A dobře teda pokud bych musel z těch 3 tak asi tu poslední, ale není ti divné že všechny mají najeto +-130tis???

Obecně o jakémkoliv autě:
Pokud kupuju NOVÉ tak mužu počítat s tím že prvních 6 let to auto potřebuje především pouze palivo, dejme to mu naftu a nízká spotřeba je na prvním místě v žebříčku požadavků.
Při koupy OJETINY právě po těchto 6 letech už ale na auto nahlížím tak že věci už se zkrátka kazit budou- je to logické auto už má něco za sebou a to už není nejdůležitější nízká spotřeba, ale nízké náklady na servis. A to potom máme krom běžných věcí sem tam nějaké to čerpadýlko, občas nějaká ta řídící jednotečka, občas nám trochu nefunguje turbíčko, atd..atd....


