Stránka 2 z 8
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 05 kvě 2010, 17:37
od Petras
Takže pokud jsem ten článek správně pochopil tak zápor při zaslepení egr je že má motor zvýšené emise? Nebo ještě něco?
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 19 kvě 2010, 20:07
od funtcz
Na podzim mam stk tak se ozvu jak dopadla emise.
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 19 kvě 2010, 20:23
od spermin
projdeš bez problému.
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 27 kvě 2010, 00:57
od gabisto
Tiez by som chcel zaslepit EGR, ale neviem ako na to... Ak mi nejaka dobra dusa napise v skratke navod, pripadne hodi nejaky link, budem velmi povdacny

Re: Něco málo o EGR
Napsal: 30 kvě 2010, 20:31
od funtcz
gabisto maš uplně stejne auto jako ja
neni nic složiteho na tom zaslepovani.Prostě ho vezmeš a odšrubujes a pod nim bude takova podložka železna tak misto ni daš stejnou podložku ale bez diry a to je vše.Ale nevim proč ale sem tam se mi zase rozsviti komtrolka egr ventilu když třeba u odbočky zařadim nizši rychlost tim padem mi zvyšši se otačky a kontrolka se rozsviti.musim se tam ješte podivat a zatim jsem ho odpojil uplne a ta kontrolka sviti přad ale auto jede vyborne!!!
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 30 kvě 2010, 22:06
od Phrz
proc asi sviti? protoze je to zaslepeny! kdyz auto vytocis do otacek a pak zvolnis tak emise se zvyssi, egr chce zasahnout, ale diky zaslepce to mozne neni, takze se rozvisiti chyba. resenim muze byt zaslepeni silnejsim plechem a egr nechat volne dychat vzduch z motoroveho prostoru
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 31 kvě 2010, 14:53
od gabisto
No fajn teda, a co znamena "silnejsi plech"?
Ked sa vam rozsvieti kontrolka, tak potom zase aj zhasne? Alebo vam ostane svietit?
Ked pojdem na emisnu, da sa vsetko vratit do povodneho stavu alebo treba riesit potom emisnu nejakym "inym sposobom"?

Re: Něco málo o EGR
Napsal: 31 kvě 2010, 16:44
od Phrz
something like this
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 03 čer 2010, 11:34
od gabisto
Jasneee, dakujem...
A vie mi niekto odpovedat na otazky?

Re: Něco málo o EGR
Napsal: 11 črc 2010, 23:02
od gabisto
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 13 črc 2010, 09:33
od koubič
Dobrý den všem.
Musím přidat svou informaci o chodu motoru na tři válce, EGR ventilu atd. Hledáte všichni problém tam, kde ve skutečnosti není. Řešíte důsledky něčeho, co vzniká někde úplně jinde. Nebudu machrovat s pojmy, abyste z toho, neměli blbý dojmy. Moje vozidlo po sjetí z výrobní linky najelo pouhých 12.000 kilometrů. Potom to byly už jen samé problémy. Kontrolka svítí, šup do servisu. Ze servisu nesvítí, ale po 500 kilometrech zase svítí. Motor jak šicí stroj. Takhle asi rok. Potom jsem se hádal s Ing. a Mudr. asi tři roky. Výsledek absolutní nula. Musel jsem se nakonec odhodlat k samostudiu a vyřešit si problém sám. Myslím, že se mi to povedlo dokonale. Problém je v palivu a teplotě při spalování. Všude přítomný „karbon“ zasírá vše kam se dostane. Tedy i slavný EGR ventil. Správně jste všichni pochopili, že se nesmí karbon dostat tam, kde škodí, viz vaše záslepky nebo „opravy v servisech“. Ale určitě lepší zamezit, aby karbon vůbec vznikal. Teplota spalování je ten problém. Doporučuji teplejší svíčky. Já jsem použil BRISK s teplotou 17 a se stříbrnou elektrodou. Přesné označení teď nevím. Je to už skoro šest let co na ně jezdím a motor jde jak Švýcarky. Do benzínu je potřeba přimíchat nějakou tu srágoru na čištění vstřiků a spalovacího prostoru, aby se to vypláchnutí karbonu provedlo rychleji. Já jsem tenhle proces zopakoval dvakrát. Trvalo to tedy cca 1000 kilometrů. Na první nádrž se sporadicky ještě kontrolka rozsvěcela a ze začátku i ty tři válce se objevily. Na druhou už problémy zmizely úplně. Chce to ze začátku pevnější nervy, ale funguje to. Po vyjetí dvou nádrží s čističem se problém už neobjevil. Teď už se o to nemusím starat. Tenhle problém prostě už není. Bylo to bez demontáže, zaslepování a jiných úprav, které rozhodně dobrému zdravotnímu stavu motoru nepřispívá. Taky to chce střídat firmy, u kterých se tankuje palivo. Aby se netankoval stále jen jeden pančovaný sajrajt. Trochu sledovat kolik se na nádrž najede a jak jde motor za plynem. V HK můžu doporučit Lukoil v Třebši. Tam jsem měl zatím nejlepší výsledky. Snad si kvalitu udrží.
Je víc než smutné že si na tohle všechno musí člověk přijít sám. Že se nedočká ani u výrobce rady, která by vedla k odstranění závady. Ona vlastně žádná není. Místo toho kopanec do prdele. Máš po záruce zákazníku a já ti to můžu maximálně v koncesovaném servisu ještě víc zkurvit než to je. Protože vše je jen o sledování co tankuji a kde převážně jezdím (město a tak). Keci o zadírajících se ventilech a nutností vystružení vodítek rozhodně nepatří do dnešních poměrů. I když jak jsem poznal, Opel je sto let za opicemi. Už i ty posraný Číňani umí víc než Germán.
Tahle rada pokud ji chcete vyzkoušet vás bude stát i s benzínem maximálně 4.000,- Kč. A myslím že, vaše problémy trvale vyřeší. Zdarec borci.
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 13 črc 2010, 09:52
od sikulito
zdar koubici....pekne popsany a zduvodneny nazor...mam jen dotaz k tem svickam...zkousel jsem je hledat, ale jedine svicky se stribrnou elektrodou jsou pro motory na plyn...(teda co jsem nasel)...nevzpomenes si na presnejsi oznaceni?
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 13 črc 2010, 13:25
od Joska
Je pravda, že klepání motoru jsem řešil toto jaro taky a o EGR nepadlo ani slovo, místo sundávání hlavy mi postačilo jen nalejt nějakej ten brusnej olej - a pak provést dřívější výměnu oleje + dostal jsem doporuční přejít na řidší olej - a zatím musím zaklepak OK. Bylo to podezření právě na zadrhlej ventil, nebo špatný hydroštely....ale u nás osmi ventiláků spíše za ohnutý dřík ventilu - citace už ani nevím koho. tak či tak lépe se poslouchlo 8 x 400 než 16x400
Jinak v případě zájmu mohu na nějak sraz tu kameru přivést, máme ji v práci. endoskopie je krásná věc

Re: Něco málo o EGR
Napsal: 13 črc 2010, 13:58
od Defender
Koubiči zajímavej poznatek, docela bych to i vyzkoušel, ale chtělo by to, jestli ještě víš, přesný popis/název těch prostředků a svíček co jsi aplikoval. Ale coby další možnost vedoucí ke konečnému řešení problému EGR ventilu a nepravidelnému chodu motoru, velmi zajímavá možnost, díky.

Re: Něco málo o EGR
Napsal: 14 črc 2010, 02:45
od Nosound89
Mám občas stejný problém... auto začně škubat a nejde víc vytočit (dělá mi to jen u studeného motoru při jízdě na LPG)... na diagnostice mi píše chybu 4 válce. Asi vyzkouším radu od koubiče

. Jen bych potřeboval vědět co na čištění vstřiků? Může být třeba tohle?
http://www.anglia-trading.cz/cistic-vst ... niz-p-5598 a svíčky třeba tyhle
http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/2 ... K-DR17YS-9 ?